Ki a főnök, Mourinho vagy Kassai?

2012.04.26. 12:19 -

Ahogy az várható volt, a két megítélt büntető miatt elővette a nemzetközi sajtó Kassai Vikort a Real-Bayern BL-elődöntő után. Az exbíró Graham Poll szerint Kassai kompenzálni próbált, de a Marca furcsa módon még úgy sem kötött bele, hogy 11-est ítélt Ronaldóék ellen. Mourinho az első félidőben mutogatott Kassainak, de a magyar játékvezető világosan mutatta, itt most ő a főnök.

Kassai először a Realnak adott büntetőt (Alaba kezezéséért), aztán a Bayernnek (Pepe lökte el Gomezt).

A még a nem éppen a Real iránti elfogulatlanságáról híres madridi Marca szerint is jogos volt mindkét ítélet. Graham Poll, volt FIFA-bíró szerint viszont kifejezetten rosszul vezette a meccset, szerinte megpróbált kompenzálni: „A nagy nyomás befolyásolta a magyar bírót. Tudom, milyen ez, 2000-ben én is vezettem a két csapatnak. A Real Madrid kapott egy őrült tizenegyest, Alaba kezezése nem volt szándékos. Kassai az egészet csak fokozta azzal, hogy sárgát adott Alabának, ami miatt nem játszhat a döntőben. A drukkerek azt szokták mondani, ha a bíró téved, megpróbál kompenzálni. Ez történt a Bayern tizenegyesénél is, Gomez feldobta magát, miután Pepével érintkezett. Kassai esélyt sem adott a partjelzőinek, hogy segítsenek neki, ezért rossz döntések születtek" - olvasható Poll véleménye a DailyMailen.

Az angol játékvezető arról lehet ismerős, hogy a 2006-os vb horvát-ausztrál meccsén három sárgát is adott Simunicnak, de nem állította ki.

A keddi elődöntő visszavágó rendes játékideje 2-1 volt a Realnak, mivel az első meccset a Bayern ugyanennyire nyerte, hosszabbítás következett. Ott nem esett gól, így tizenegyesekkel dőlt el a párharc. A Realból hárman is hibáztak, így végül a Bayern jutott a Chelsea ellenidöntőbe, melyet saját pályáján játszhat majd.

Hozzászólások

  • 2012.04.26 12:40:35Aegopolis2

    Poll egy hülye. A sat1 kommentátora szerint is kifogástalanul vezetett, még a Real megadott lesgólját sem kérték számon rajta (közben sem, utólag meg úgyis mindegy).

  • 2012.04.26 12:41:57vidékiman

    köszönjük, leülhet.

  • 2012.04.26 12:52:08Subika

    azon gondolkodom, vajon G.P. anno mit próbálhatott kompenzálni azzal, hogy a 2. sárga után adott egy 3.-at a Simunicnak?

  • 2012.04.26 12:58:51GZolee

    LOL a király 3 sárgás megmondja :DD

  • 2012.04.26 13:03:50Fj0d0r

    A második sztem biztos nem ért büntetőt(vagy egy tucat ilyen jelenet van meccsenként), de még az elsőbe is bele lehet kötni. Inkább a labda megy a kéz felé mint fordítva. Alaba elcsúszott, mégis hova kellett volna raknia a kezét?

  • 2012.04.26 13:07:22pimpalini

    A sat1-en megjegyezték a lesgól lesgól voltát, nem tudom mennyire hangsúlyozták ki a magyar televízióban. Ott konkrétan néhány cm-es leshelyzetről beszéltek, ami kilassítva valóban jól látható volt.
    Összességében nem osztott, nem szorzott a dolog, mert a Bayern ügyesen játszott.

    A Real szokás szerint megkapta a segítséget, 20 perc alatt nyerő helyzetbe került, nem tudott vele élni. Ennyi a történet lényege.

    Mellesleg tudom, sokaknak szokatlan, hogy a Real ellen tizenegyest ítélnek, de ez nem a spanyol bajnokság, itt nekik sem lehet(ett) mindent.

  • 2012.04.26 13:07:34Schumacher Gewinn!

    Hozzászólva valóban a cikk tartalmához - az én véleményem az, hogy Kassai valóban elég szarul és fölényeskedve vezette a mérkőzést. Próbálta engedni a kemény játékot, ez viszont sajnos átfordult rengeteg be nem fújt szabálytalanságba. (Külön kiemelném Ribery-t, aki a tegnapi ténykedése kapcsán minimum egy sárga lappal kellett volna, hogy gazdagodjon.)

    Sajnos a mi higgadt játékvezetőnkből lassan egy önimádó pöcs lesz....

  • 2012.04.26 13:10:15Schumacher Gewinn!

    Ja és, hogy ezt más is láthassa valami ügyes kezű emberke összeollózhatná Ribery tegnapi momentumait. Na az megérne egy misét..

  • 2012.04.26 13:11:24pimpalini

    Schumi:

    Tévedsz.

    Ha önimádó pöcsöket kell keresni, akkor inkább a real portáján kell szétnézni: Ronaldo, Mourinho, csak hogy a két legkézenfekvőbb esetet, a két legszembetűnőbb példányt hozzam...

  • 2012.04.26 13:14:48Schumacher Gewinn!

    pimpalini:

    Jelen poszt a játékvezetőről szól.
    Mellesleg ha olyan eredményekkel bírnánk én vagy te, mint C.Ronaldo vagy Mourinho valószínűleg lenne okunk az önimádatra.
    (nem lehet mindenki álszent...)

  • 2012.04.26 13:16:35Nagy, piros és beletörik a fogad

    Szerintem ilyen tétnél engedni kell a kemény játékot különbön jön az ,hogy egy meccsen van 8 sárga meg 3 piros. Ez oda vezet ,hogy a játékosok csak idegesebbek lesznek, semmibe veszik a bírót és össznépi dodgem veszi kezdetét.

  • 2012.04.26 13:18:58chunky

    Videóbírót!
    Aztán utána kérjünk számon cm-es leseket és 90 -100 km/h val haladó labda pontos becsapódási helyét egy becsúszó játékoson, úgy hogy még esetleg takarásban is van....
    Szóval minden bíró hibázik, mert nem láthat mindent és Ő nem tekergeti addig vissza kikockázva amíg el nem tudja dönteni... Van kb 2 másodperce... Ennyi

  • 2012.04.26 13:21:48G_Norton

    Schumacher Gewinn, viszont akkor Pepének is járt volna egy második sárga az undorító színészkedéséért, amikor Ribéry nyilvánvalóan fellökte. Vagy épp Marcelo is kaphatott volna legalább egy figyelmeztetést, amikor Robben sokadszorra futotta le, a brazil meg egyszerűen felrúgta a picsába dühből. De Ronaldónak is szólhatott volna, amikor az már többedszerre dobta fel magát látványosan homorítva, eltorzult pofával stb.

    Szerintem Kassai nem vezette ennyire rosszul a meccset, Ribéryben, vagy épp a fél Madridban meg benne van a parasztkodás, bunkóság, surmóság stb. De az tényleg vicces, hogy Graham Poll bírál másokat, én is csak néztem, hogy az idegbeteg Simunic 2 sárga után a pályán maradt...:)

  • 2012.04.26 13:24:42G_Norton

    Schumacher Gewinn, viszont akkor Pepének is járt volna egy második sárga az undorító színészkedéséért, amikor Ribéry nyilvánvalóan fellökte. Vagy épp Marcelo is kaphatott volna legalább egy figyelmeztetést, amikor Robben sokadszorra futotta le, a brazil meg egyszerűen felrúgta a picsába dühből. De Ronaldónak is szólhatott volna, amikor az már többedszerre dobta fel magát látványosan homorítva, eltorzult pofával stb.

    Szerintem Kassai nem vezette ennyire rosszul a meccset, Ribéryben, vagy épp a fél Madridban meg benne van a parasztkodás, bunkóság, surmóság stb. De az tényleg vicces, hogy Graham Poll bírál másokat, én is csak néztem, hogy az idegbeteg Simunic 2 sárga után a pályán maradt...:)

  • 2012.04.26 13:25:48major.martin

    Uraim!

    Elnézve az elmúlt évek játékvezetői teljesítményét szerintem Kassai átlag felett teljesített. Nem hibátlanul ugyan, de ő is csak ember. Szerintem a meccs mivoltához képest tisztességesen helytállt.

  • 2012.04.26 13:30:53pimpalini

    Poll röhejes. Szóra sem érdemes. Feltűnési viszketegség, ingyen reklám a személyének. Ha nem ugatott volna bele, ráadásul így, akkor a kutya sem beszélne róla. Ennyi.

    Ribery egy minden hájjal megkent marseillesi kölyök, aki nyilván nem hagyja magát elnyomni. Az külön egy dicső tett volt, mikor "testi erejét felhasználva" ellökte a nála kétszer nagyobb Pepét. A bíró le is fújta, s megítélte azt, amit kellett.

    Schumi:

    Ez nem erről szól. Senki sem vitatja a két illető eddigi eredményeit. De ezek senkit sem jogosítanak fel arra, hogy paraszt legyen. Ezért kedvelem a Real-ból egyedül Benzemát. Nagyon hasznos, kulcsfontosságú játékos, mindemellett úriember, szerény, méltóságteljes, tud viselkedni, sportszerű, nem színészkedik, képes úriember módjára veszíteni. Szemben Ramossal, Ronaldoval, Mourinhoval.
    Nem rúg fel alattomosan senkit, nem provokálja az ellenfelet, s nem mutogatja minden gólja után a combizmát. Nem akarja kitolni az ellenfél szemét. S még sorolhatnám.

    Régen rossz, ha valakinek az eredményei miatt elnézzük a tahóságot.
    Beckenbauernek is voltak eredményei (pl. olyanok, ami Sp1-nek és Pepének nem), mégsem volt soha faragatlan, fennhéjázó pöcs.

  • 2012.04.26 13:31:26pitybull

    Schumi:
    Igazad van, ez a játékvezetőről szól, de akkor neki is van oka önimádatra, amire senkinek nincs joga? Emberi gyarlóság. Így minek kritizálod? Íme:
    [link]
    Elég megnézni a háta mögött lévő meccseket.
    Így tovább spori!

  • 2012.04.26 13:33:56major.martin

    Tőlem is egy kis offolás:

    @pimpalini: Benzema-val kapcsolatosan tökéletesen egyetértek veled.

  • 2012.04.26 13:40:07Viktus

    Nem inkább Graham Poll kompenzál? :D

  • 2012.04.26 13:43:23pimpalini

    Ha már Kassai és a bíráskodás a téma:
    a helyében az Észtország-Írország pótselejtezőre nem lennék büszke.
    A többi nemzetközi mérkőzésén jó volt.

  • 2012.04.26 13:47:12karikaV43

    pimpalini:jól összeszedted,de a SP 1 már rég SP 5 a többi rendben. A Real szerencsétlensége, hogy a tolmácsnak a második szezonja mindig a legerősebb így jövőre a Bl szinte teljesen kizárt,remélem nem ő lesz az első edző akinek 3csapattal sikerül mert nagyon sportszerűtlen és gusztustalan amit művel,mind a pályán és azon kívül is.

  • 2012.04.26 13:50:26Nickkk

    Lehet fikázni Pollt, jogos is, de Kassai tényleg szarul vezette a meccset. Rengeteget tévedett mindkét oldalra.

  • 2012.04.26 14:31:24Leonard Zelig

    Graham Poll: A sárgalap alkalmazásának elméleti alapjai. Kisdoktori disszertáció TF 1992

  • 2012.04.26 14:35:40Laciii

    Visszanyalt a fagyi, olyan vicces amikor egy realos nem tudja feldolgozni, hogy már színészkedésben is lenyomták a barcát :)

  • 2012.04.26 14:36:58Chazz Reinhold

    a Sky-on is dícsérték (a Sat1 mellett)
    engem csak az idgesít, hogy az összes német szpíker következetesen Kászái-nak szólítja (a Szalait meg Szolój-nak)
    nem tudom, miért nem veszik a fáradtságot legalább azok, akik ezért pénzt kapnak

  • 2012.04.26 14:54:36Laciii

    Azért ez nem lustaság kérdése, németek nem a kifinomult nyelvérzékről híresek, de próbálj meg rávenni egy franciát, hogy kimondjon egy c hangot. Koreai nevekbe meg a mi nyelvünk is beletörik.

  • 2012.04.26 15:04:14FeroxX88

    én Real Madrid drukker vagyok, és szerintem teljesen korrekten, a meccs tétjéhez viszonyítva mondhatni jól vezette Kassai.

    Bár eddigi bíráskodásait is szerettem. (VB stb)

    Mindkét 11-es valóban vitatható kicsit, de ha nem fújta volna be őket, na akkor lett volna igazán habzó szájas flamelés a dologból, jobb, hogy megadta szerintem.

    Ezenkívül, jó hogy nem ment el a játék durvulásba, vagy színészkedésbe, jól és jó időben fogta meg a körülményeket a sárgákkal.

    Az a "lesgól" ami szerintem nem is volt les, max 10 centin múlt, szal ha ezt valaki számon kéri rajta, szarjon sünt.

    Azt hiszem egész meccsen összességében egy komolyabb hibája volt, amikor talán a második félidőben a Madridnak lefújt egy támadást les miatt, ami a visszajátszásból látszott, hogy korántsem volt az.

  • 2012.04.26 15:05:32FeroxX88

    én Real Madrid drukker vagyok, és szerintem teljesen korrekten, a meccs tétjéhez viszonyítva mondhatni jól vezette Kassai.

    Bár eddigi bíráskodásait is szerettem. (VB stb)

    Mindkét 11-es valóban vitatható kicsit, de ha nem fújta volna be őket, na akkor lett volna igazán habzó szájas flamelés a dologból, jobb, hogy megadta szerintem.

    Ezenkívül, jó hogy nem ment el a játék durvulásba, vagy színészkedésbe, jól és jó időben fogta meg a körülményeket a sárgákkal.

    Az a "lesgól" ami szerintem nem is volt les, max 10 centin múlt, szal ha ezt valaki számon kéri rajta, szarjon sünt.

    Azt hiszem egész meccsen összességében egy komolyabb hibája volt, amikor talán a második félidőben a Madridnak lefújt egy támadást les miatt, ami a visszajátszásból látszott, hogy korántsem volt az.

  • 2012.04.26 15:08:24johevi

    Nem vezette szarul, de jól se, de semmi meccset befolyásoló hibát nem vétett. A két tizenegyes jogos volt. Ettől függetlenül volt még sárga nélküli kezezés, sárga nélküli favágás, és olyan sárga, ami piros is lehetett volna a lassítás alapján. Az hogy egy-két bedobás/szöglet/kirúgás furcsán lett megítélve benne van. Határozott volt, sokat futott ( ügetett pontosan :-)
    Azt továbbra sem értem, hogy az amúgy is felesleges gólbírók miért a partjelző oldalán vannak...

  • 2012.04.26 15:13:11prestig

    Szerintem Kassai egy komolyabb hibát vétett: az egoista majom Cr-nek kellett volna sárga lapot adni akkor, mikor talán Higu-t megállította lesen, ez meg elrúgta a labdát.Egyébként a sok nagytudásúnak azt javaslom, úgy nézzenek meg egy meccset, hogy NE lássák a lassításokat, és akkor mondjanak véleményt.

  • 2012.04.26 15:16:23Csak lori

    a lényeg: magyarország über allesz. itt is mi voltunk a föszereplök, mint kb a holdraszállásnál.

  • 2012.04.26 15:43:45wowerman

    pimpalini látom a sértettségedet azzal próbálod kiélni hogy azt hangoztatod, mindig a Realnak lejt a pálya

  • 2012.04.26 16:41:22flea

    Poll egy komplexusos idióta. Kérdezték volna Howard Webbet. Ja, hogy ő szarik a bulvárra és elhajtotta volna őket, értem... :)

  • 2012.04.26 17:10:06kristofxx

    Szerintem mindkettő 11-es befújható volt, befújta. A 2. gól nem volt les, a lassítás kicist megtévesztő volt, mert amikor a kép indult még lesen volt C: R. de ,amikor elrúgták a labdát neki már nem volt lesen.

  • 2012.04.26 17:14:03kristofxx

    Szerintem mindkettő 11-es befújható volt, befújta. A 2. gól nem volt les, a lassítás kicist megtévesztő volt, mert amikor a kép indult még lesen volt C: R. de ,amikor elrúgták a labdát neki már nem volt lesen.

  • 2012.04.26 17:50:11smalluser

    így van, megadható volt. A játékosok elfogadták. Még Mourinho is. A bíró nem lehet alamuszi nyuszi, határozott kell legyen játékossal, vezetővel. Aki pedig itt fikázza, egy: mondjon jobbat Európában (nincs), és próbálja ki magát egy U10-es meccsen.
    Aztán gondolkozzon el.
    Bár a futballunk tartana ott,ahol Kassai.

  • 2012.04.26 18:22:55KREATOR

    es amikor a kb 72. percben a szopos BM jatekos konyokkel hatbabaszta, majd atgyalogolt az ellenfelen az nem piros lap?????egy megszervezett cirkuszi mutatvany az egesz, ket looser csapat megy egymasnak a dontoben, sot a "hazigazdanak" meg segitettek is Terry piroslapjaval....Erdekes hogy Messi es CR elront 1-1 11est 24 oran belul, sot...meg masok is....hat meg a felcsuti B csapat is 5bol 4et beseper, nem a vilag legdragabb jaetkosai hagyjak ki....vicc az egesz...sajnos

  • 2012.04.26 18:33:03dezso

    @Shopping: "Tegnap is kiosztását ott volna pár sarkát." Igazad van!

  • 2012.04.26 19:08:00Anthony-Mourinho a király-

    2012.04.26 18:00:51Shopping, KREATOR
    Egyetértek...nem adott sárgát a köcsögbayerneseknek, mert kipontozódnak a döntőre...hát az meg kiafenét érdekel...

    Kassai szerintem Bayern drukker egyébként (Inter elleni 5 méteres lesgól megvan?)

  • 2012.04.26 19:44:55gyurma6

    Jól vezette.

  • 2012.04.26 20:26:07spctr

    Mourinho örült a bírónak, igaz nem tudom miért, mivel Kassai nem támogatja a szappanoperás játékstílust, ami illik a legtöbb spanyol csapatra, de ez a videó összeállítás nevetséges. Első 11-es adható, bár szándékosságról szó sem lehet, amit meg nem szokás befújni. Második 11-es meg teljesen jogos, kapu mögüli kameraállásból látszik a valóság. A vélt harmadik, ami madridi lappal zárult, nagyon jó meglátás volt.
    Voltak vitatható jelenetek, tény, de összességében panaszkodni nem lehet kiindulva abból, hogy Webb milyen pocsékul vezette az első meccset - gondolva itt a két elmulasztott madridi piros lapra. Ahhoz viszonyítva ez egy mesteri munka volt, kisebb hibákkal.

  • 2012.04.26 20:34:57spctr

    Anthony-Mourinho a király-:
    nem értem mit sír a spanyol arcod, megkapta a sárgáját, a bíróra meg nehéz lenne fogni, Realnek meg volt az esélye az elején, hogy 15perc alatt annyi gólt rúgjon amennyit akar, nem tették meg s jött a számla. A két meccs alapján az a csapat jutott tovább, amelyik döntőt akart játszani ha törik ha szakad. Ennyi.
    Hjah és ha nézték volna a meccset azok, akik szerint CR nem volt lesen a második gólnál, gondolkozzanak el. Ki lett vonalazva, miszerint fél lábbal lesen van, de partjelző legyen a talpán aki azt, akkor, olyan mozgásnál látja.
    Lehet sírni, flamelni vagy volna-ha-vala ódákat rappelni, a tényen nem változtat.

  • 2012.04.26 20:43:23barcapapa

    Ez nem a La Liga, ahol egy tizit sem fújtak a Real ellen. Ha jól belegondolok, ezt a Real egyedül a bajnokságot nyeri meg az ién, azt is bírói segítségel, mert máshogy már nem megy..... Szánalmas....

  • 2012.04.26 21:00:09pimpalini

    2012.04.26 15:43:45wowerman

    Néztél, pontosabban láttál idén spanyol bajnokit? Nem kicsit lejtett a pálya. Nem egyszer.

  • 2012.04.26 22:47:22balkáni

    Azért jó nagy bunda meccs volt, nem gondoltam volna, hogy már ilyen szinten is ez megy. A BWIN nagyot kaszált az ods-okon...

  • 2012.04.27 20:43:39spctr

    bunda meccs... :D
    ha csak hülyeségeket tudsz kinyögni magadból, inkább hallgass és nem röhög senki se körbe.

  • 2012.04.29 05:37:22geegee

    Nahát, egy ekkora balf@sz kezd el kritizálni, mint a Graham Poll?? LOL, tényleg... :-)))

Minden idők

Az NB II.-es műesése Robbenét is veri
Felháborító, hogy a kaposvári játékos alakítása nem került be az év műesése jelöltek közé.

Shopline

Travelo utazási ajánlatok