Szétesett az U21-es válogatott Wales ellen
2010.09.04. 20:31 - Index
A magyar U21-es futballválogatott egygólos vereséget szenvedett a Wales elleni Európa-bajnoki selejtező mérkőzésen. A magyarok csak akkor jutnak ki az Eb-re, ha verik Boszniát, míg az olaszok nem győzik le Walest.
Bíztatóan indult a magyar U21-es válogatott Eb-selejtezője Wales ellen Székesfehérváron, azonban az első játékrészében egy kezezés miatt érvénytelenítették a magyar találatot, a második félidő közepén bekapott gól után pedig szétesett az 1:0-ra kikapott csapat játéka.
Az első félidő legelején a walesi csapat rohamozott, már a második percben kiharcolt egy veszélyes szabadrúgást, de a bal felsőbe kanyarodó lövést óriási védéssel hárította Gulácsi.
Az első percek után azonban átvette a magyar csapat az irányítást, míg a védekezésre koncentráló walesiek az egész félidőben szinte csak szabadrúgásból voltak veszélyesek.
A válogatott sorban szerezte meg a labdákat a középpályán, majd gyors támadásokkal indultak, azonban hiányoztak az igazán nagy helyzetek és a magas labdabirtoklási arány ellenére hiányzott a kreativitás is a játékukból.
Németh Krisztián ráfordulásból elengedett két lövése volt ígéretes, míg a 19. percben Korcsmár fejelt szögletből óriási kapufát. Egy perccel később az újabb magyar szögletből érkező labdához Gosztonyi kézzel is hozzáért, ezért hiába rúgta Németh a kapuba a labdát, gólját érvénytelenítette a portugál játékvezető.
Innen alábbhagyott a magyarok lendülete, nem tudtak már annyira közel férkőzni a walesi kapuhoz, egy-egy támadás mellett főként a középpályán bírkózott egymással a két csapat.
A második félidőt a magyar válogatott kezdte rendkívül támadóan. A 49. percben Németh beadását Gosztonyi túl hosszan vette át, a walesi kapus lábáról egy védőre, majd a magyar játékos elé pattant a labda, amit azonban nem tudott átemelni Maxwellen. Gosztonyi nem sokkal később húsz méterről lőhette rá, csak néhány centivel ment a bal felső sarok fölé, míg Szokol távoli lövését a kapus vetődve fogta.
Az 60. perc környékén azonban véget értek a magyarok jó pillanatai. Debreceni sárga lapot kapott, a szabadrúgásból pedig az érkező Robson-Kanu mellett Korcsmár a kapuba csúsztatta a labdát, öngólját esélye sem volt védenie Gulácsinak.
A gól után a magyar csapat megzavarodott, kapkodni kezdett, a magyar térfélen eladott labdákkal juttattak helyzethez walesi játékosokat. Nem fogytak el teljesen a magyar támadások sem, azonban az ellenfél kapuja előtt is bizonytalanabb lett a csapat, és a walesiek is könnyebben indíthattak ellentámadásokat.
Debreceni nem bírt a villogó Robson-Kanuval, akinek előbb egy fejesét, majd egy jó ütemben megjátszott passz után a bal sarokba tartó labdáját is védte Gulácsi. Négy perccel a rendes játékidő vége előtt a magyar védő buktatta a mellette elfutó Robson-Kanut, amiért a játékvezető tizenegyest ítélt, és második sárgával kiállította a hátvédet. A walesi támadó gyenge büntetőjét ugyan ügyesen védte Gulácsi, aki magyar részről egyértelműen a mérkőzés legjobbja volt, azonban így már emberhátrányból kellett volna legalább egyenlíteni, ami nem sikerült.
A magyar U21-es csapat ezzel elvesztette esélyét, hogy a biztos továbbjutást érő első helyen végezzen a csoportban, ugyanis az éllovas szigetországiak négy ponttal előzik meg a magyarokat az utolsó, keddi forduló előtt. Az ötösében jelenleg harmadik magyar együttes csak akkor lehet második, ha kedden az Albert Stadionban legyőzi a bosnyákokat, az olaszok pedig nem nyernek Wales ellen. A tíz csoport első helyezettjei mellett a négy legjobb második jut az Eb-részvételért tartott oda-visszavágós rájátszásba. A nyolccsapatos kontinensviadalról a legjobb négy kvalifikálja magát a londoni olimpiára.
U21-es Eb-selejtező eredménye:
Magyarország-Wales 0-1 (0-0)
Székesfehérvár, Sóstói Stadion, v.: Carlos Xistra (portugál)
gólszerző: Korcsmár Zsolt (68., öngól)
piros lap: Debreceni András (86.)

Kommentek
2010.09.04 20:59:05Contitius
Meddig tűrjük még amit az UEFA játékvezetői művelnek?!
Az OK, hogy elfogyott az ötlet az ellenfél tizenhatosánál, de azért ezek az ítéletek erősen a walesi kisasszonyokat védték! (A spori valószínűleg nem kísérte figyelemmel, hogyan gyalulták tegnap a svédek fiainkat "Sir" Atkinson hozzájárulásával...)
Mit kell még ellenünk elkövetnie a játékvezetőknek (hazai pályán!!! ha nekünk egyáltalán van olyan) hogy valaki felemelje a szavát, tekintélyét a szövetségben. Talán ha Orbán (Gyurcsány :( ) miniszterelnök úr nem csak parolázna a mérkőzéseken, hanem nagyobb hangsúlyt fektetne a sportdiplomáciára is...
A mai elvesztett mérkőzés után el kell fogadnom, hogy van "magyar átok".
Szép volt fiúk!
2010.09.04 21:00:38Fot L' Mondó
SZOMORÚ! Én kérek elnézést! Nyulak! Itthon darabokra kellett volna szaggatni ezeket a walesieket! Nem is az eredmény a szégyen, hanem a mutatott játék és hozzáállás! Saját közönségük előtt ennyire gyáván játszani! Csodálkoznak, ha senki nem hisz bennük, ha ők maguk sem hisznek magukban?
Csalódás! MARHA NAGY CSALÓDÁS!
2010.09.04 21:04:30sorozatmania
"Meddig tűrjük még amit az UEFA játékvezetői művelnek?!"
Annyira, de annyira szánalmas az ilyen hozzáállás. Más szemében a szálkát, a sajátjában a gerendát sem.
Az ostoba piros lap után a fene szimpatikus, folyton kamerába káromkodó fiatalok még vagy 3 pirosat kaphattak volna a walesiek összerúgdosása miatt az utolsó percekben,
2010.09.04 21:13:03Contitius
Nem tudom a TV-ben mi jött át, de a helyszínen nem hittem el, hogy ez a walesi csapat a csoportelső. Helyenként nagyon szépen játszottunk, abszolút lefociuztk őket, de sajnos a végén általában lövés helyett passz következett. Kicsit keményebben kellett volna harcolni a 2. félidő közepén, de a bíró minden apróságot torolt, ez fogott meg minket - meg talán a nagy hajtástól való fáradtság is, ami sokkal rosszabb.
Kitartok amellett, hogy nincs igazság velünk szemben, példaként: Gera törökországi kiállítása, Juhász tegnapi megtorlatlan lerúgása a nagy(?) Ibra által...sajnos hosszú a sor, de aki követi az eseményeket tudja, miről van szó. Hagyjuk is.
Mi is hibásak vagyunk, mert a helyzetek alapján 5-öt kellett volna lőni ma, de hogy mindig rásegítenek az előre megírt eredményekkel a nagy európai vezetők, ez sok.
Borítékolom, már itt most: hiába törjük porrá a bosnyákokat, mert wales "véletlenül" ki fog kapni az olaszoktól, hogy ők jussanak tovább. És attól forog a gyomrom, hogy ez így nem sport!
2010.09.04 21:20:38ez az
A magyar foci :))
2010.09.04 21:21:01Contitius
sorozatmania:
Valószínűleg te lazán viselnéd a pályán az igazságtalanságot.
Egyébként a helyszínen semmi szörnyű rugdosás nem volt. Volt viszont rossz partjelzői ítélet a szögletzászlónknál, amikor a zászlós inas 2 méterre állt és mégsem látta jól. Igen, a felhördülésünk jogos volt. De azt e TV előtt nem érzékeled...
"Annyira, de annyira szánalmas az ilyen hozzáállás. Más szemében a szálkát, a sajátjában a gerendát sem."
Láttad a svéd-magyart? Ha igen, ilyet nem írnál. Minket hívnak ők szimuláló gumicsizmás parasztoknak. Bocs, lehet, hogy neked mindegy, de én nehezen viselem, ha semmibe veszik az országomat. (Nem jobboldali vagyok, csak magyar és vágyom a sikereinkre. Ennyi. Úgy tűnik hiába.)
2010.09.04 21:26:09paraszthajszal
Bár a továbbjutás elúszott, búslakodni azért nem kell. Az U21-nek egyébként se az lenne a szerepe, hogy kirakatcsapat legyen, hanem az, hogy jó játékosokat neveljenek ki a felnőttek számára. Pl. lehet, hogy itt most Komannal a csapatban nyertek volna, de Európa legjobb 4 csapata között vele együtt se lennénk, így az Olimpia csak álom.
2010.09.04 21:27:12hunhammer
Fot L'Mondó: Milyen meccset néztél te baromarcú?!?! Az első félidő alapján egy ötöst kellett volna rúgnunk nekik. Némethnek volt egy rakás helyzete, Korcsmár kapufája stb. Ezeknek a birkaba**ó barmoknak a 70. percig nem is volt helyzete. Akkor bemákoltak egy öngólt utána pedig futottunk az eredmény után.
Az UEFA pedig tényleg elgondolkodhatna rajta, hogy mekkora tökkelütött idiótákat jelöl ki, ilyen fontos utánpótlás meccsek levezénylésére...
2010.09.04 21:33:46hunhammer
sorozatmania: Miről beszélsz, te idióta?!?! Egy ilyen feszült meccsen ennyi téves ítéletet hozni hazai csapat ellen még nem láttam. Örülhet a három fekete rigó, hogy megúszta egy kis anyázással, meg dobálással a végén...
Semmiféle walesi rugdosás nem volt, ha pedig zavar a csúnya beszéd, akkor nézzél műkorcsolyát vagy szertornát bmeg...
2010.09.04 21:35:27Fot L' Mondó
2010.09.04 21:13:03 Contitius:
"hiába törjük porrá a bosnyákokat" :DDD Vicces gyerek vagy! Ez JÓ! DE legyünk inkább reálisak. Ha így játszunk, a bosnyákokat sem fogjuk megverni...
Az más tészta, hogy a "nagy" országok csapatainak mindig ott kell lenni... Ebben igazad van! Ennek a ténynek megfelelően, nekünk ennyivel többet kell tenni a pályán, ha kompenzálni akarjuk...
Ezen felül, a "Kedves Vezérünknek" egy újabb feladata akadt a magyar foci felvirágoztatásában: meg kell változtatni az európai sportvezetők hozzánk való viszonyát és mint "Ferenc Gyurcsány primeminister Hungary" biztosan sikerülni is fog neki... :D Ehher a feladathoz nyugodtan hozzászólhat Schmitt "Paprika János" Pál is...
2010.09.04 21:44:07Fot L' Mondó
2010.09.04 21:27:12 hunhammer: Személyeskedünk! Faszkalap! Személyeskedünk! Köcsögfasz-hernyógörény! Ezzel nem sokra mész! Nálam legalább is...
Mondhatsz, amit akarsz! Gyámoltalanul játszottunk! A helyzeteket be kell lőni! Abban egyetértek, hogy ezek a walesiek gyengébbek, mint mi! Mégis kétszer megvertek minket... Talán a srácoknak (is) kicsit maguk kellene nézni, mielőtt még...
Mi áll az eredményjelzőn?... és a táblázaton?... Ki fog emlékezni erre 1-2 év múlva? Csak az évkönyvekben lesz adat: 0-1...
2010.09.04 21:45:11inter83
Ez a csapat Komannal, meg még 1-2 játékossal rendre Európa élmezőnyében volt. Az olimpia miatt talán fontos lett volna együtt tartani őket. Erre nagyobb sanszunk volt véleményem szerint mint a 2012-es eb-nek.
"A magyarok csak akkor jutnak ki az Eb-re, ha verik Boszniát, míg az olaszok nem győzik le Walest." - Ez meg a főcímben elég erős. Nem kellene félrevezetni az olvasókat. Ugyanis 99 % hogy így sem selejtezzünk. Három 2-at már matematikailag sem érhetünk utol, és van több 14 pontos 2. is akiknek ugyanúgy van még egy meccse mint nekünk!
2010.09.04 21:53:50paperboy
mi az a világoskék csík a csavesz belső combján?
2010.09.04 21:59:19Fot L' Mondó
2010.09.04 21:53:50 paperboy: biztos összef...osta magát, csak hát a meccs végére már az sem ment rendesen... :)
2010.09.04 21:59:27szdolgok
Jobb meccs volt, mint a tegnapi. A birók nem mellettünk voltak, a helyzetek nem jöttek össze, pedig volt nem kevés, amiből gólokat szerezhettünk volna. Hajrá fiúk!
2010.09.04 22:08:36JohnHenry
egyszer voltam biztosítani egy honvéd-fradi meccsen, a fradi-tábor előtt volt ilyen színvonal, mint itt a hozzászólásokban :-(
2010.09.04 22:26:55karlitoszka
szánalmas magyar válogatottak, nem is kéne nemzetközi porondon égetniük magukat, az nb1-et érdemes csak nézni sörivás és szotyievés közben mert ott nem maradok le semmiről ha hugyoznom kell és félálomban is lehet követni a hatalmas iramot.
mellesleg tippmix gyanús.
2010.09.04 22:30:50Contitius
Fot L' Mondó:
"hiába törjük porrá a bosnyákokat" :DDD Vicces gyerek vagy! Ez JÓ! DE legyünk inkább reálisak. Ha így játszunk, a bosnyákokat sem fogjuk megverni...
Látom értesz mindenhez :)
Egy adat a közelmúltból:
Bosznia-Magyarország - 0:2 akkor
Magyarország-Bosznia - ?:?
Nem vitázom veled, belátom Te vagy az okosabb, hozzáértőbb :)
Szép estét mindenkinek!
Én jó magyar egri borral vígasztalódom. Az még valóban az, ami!
2010.09.04 22:42:47jardel
Nyerni kellene megtanulni, ennyi. Mindegy, hogy hány szép elfutás van, meg jó passz, ha ez nem megy, hanem bénázás van (mindkét) kapu előtt. Amúgy meg teljesen mindegy az egész, ha a srácokból egyébként jó focisták lesznek felnőtt szinten - de szerintem sajnos csak nagyon kevesekből lesz az, az U21-es VB is inkább egy szép illúzió volt.
2010.09.04 23:02:06Fot L' Mondó
2010.09.04 22:30:50 Contitius:
"Bosznia-Magyarország - 0:2 akkor
Magyarország-Bosznia - ?:?"
Hát ez nem volt túl bölcs megnyilvánulás! Rajta, vagy Te ennél okosabb is! Törd egy kicsit a kobakod! :) Ha így működne a világ, akkor minden egyszerűbb lenne! Például: 1954.06.20. Magyarország - Német Szövetségi Köztársaság 8:3, 1954.07.04: Német Szövetségi Köztársaság - Magyarország... ?:? Na mennyi lett? Ugye-ugye, hogy nem így működnek a dolgok!!!!!! Kicsit még tanulj és tapasztalj...
2010.09.04 23:44:20feketehun
Nem láttam a mai meccset, de a kommentek egy része így is kiakasztott, pl. karlitoszka gyöngyszeme. Amikor jöttek a csapattól az eredmények, akkor mindenki ajnározta őket, az aránytalanul nagy elvárások terhét tették a nyakukba, amikor pedig valami nem jön össze, akkor úgy szidják a csapatot egyesek, mint kocsis a lovát.
Ez van, egyszer fenn, egyszer lenn. A korosztályos csapatok egyébként sincsenek hatalmas nemzetközi karrier befutására predesztinálva, hiszen csak pár évig vannak együtt a játékosok... És igen, most lehet, hogy ellenünk fújtak a bírok és szerencsétlenek voltunk, de a világbajnokságon pedig nemegyszer olyan nüanszokon múlt a győzelem, mint most a vereség. Igen, az évkönyvekbe a vereség fog bekerülni, de a tavalyi világbajnoki dobogót sem veheti el senki ettől a csapattól. Amiért felettébb büszkék lehetünk rájuk.
2010.09.04 23:56:26nyesot
ennyit fűznék hozzá:
[link]
2010.09.05 00:01:01fabot
Jó egri bor, mi? Hozzáadott cukorral?
Én is drukkoltam, követtem ezt a pelyhesállú válogatottat, de azért amit hős magyar felindulásból elkövetsz, az szomorú. Sokan vagyunk, akiknek elegük van ebből a szánalmas keleteurópai siránkozásból, mindig a bírók a hibásak. Nemcsak fociban, vízilabdában, hokiban, kézilabdában, judoban, vívásban, mindenben azért kapunk ki, a mindenit neki. Nincs gerincük a magyar sportolóknak, edzőknek, sportdiplomatáknak, állandóan vinnyognak. Szánalmas. Sírni csak a győztesnek szabad, de ez nem része a tananyagnak.
A fenéket, loserek voltak az aránylábú csibék, oszt annyi. Elszúrták az esélyünket, hogy bár egy Olimpiára kijussunk. Persze, a balek 20éves sztároknál hibásabbak a nagyarcú magyar edzők, szétszedték az ifit, tiszta ingyen. Na ez van, a mocsár az mocsár.
Egy kilátástalan, alibi focival lenyomtak a favágók. Mert ők tudták, hogy mit akarnak, nem cifrázták, nem adták a nagymenőket, nem lökték a süket dumát, hogy: hű-de-mekkora-jó-hangulatunk-van-egymásért-küzdünk, csak tették a dolgukat.
Szép jövőt mindenkinek, ami most látszik, az szomorú. Szerencsére már hozzá vagyunk edződve. Ha neadjisten megverjük Moldovát, a következő meccsen megint többtízezren megyünk ki a stadionba.
2010.09.05 00:04:21fabot
feketehun, hagyjál már a népmesével, mi ez , hogy "az aránytalanul nagy elvárások terhét tették a nyakukba"??? Vazze, ezek nem ingyen kapják ezt az elvárást, ezeket a csávókákat kifizetik a "nagy elvárásért" cserébe!
Aztán meg tévedsz, NEKÜNK fontos LETT VOLNA, hogy pontosan EZ a korosztály villogjon, mert ez kvalizik az OLIMPIÁÉRT. Ha nem érted, bocs.
2010.09.05 00:13:22Contitius
A focit szidhatod, de a bort ne! :)
2010.09.05 00:15:08Contitius
Ha mégsem bírod ki, vagy ha nem tetszik, akkor igyál svéd vagy walesi bort! :)
2010.09.05 00:22:10Quanto Costa
Addíg, amig egy csapat nem tud eljutni odáig, hogy az ellenfél kapuja előtt ne keressen a jobbnál is jobb helyzetet, hanem záporozzanak a lövések, addíg ne vegyük a szánkra a bírót.
Egy időben a vizilabda válogatottat is negatívan sújtották a bírók - érdekes módon mióta ismét van tekintélyük, azóta ilyesmi nem történik!
2010.09.05 09:01:17Player 1
Fot L' Mondó
Ne itt éld már ki a (látom elég negatív) politikai érzelmeidet.Mi köze ennek a politikához?
2010.09.05 09:29:57chritichos
Sajnos a labdarúgás vezetői nem a sport szellemét tartják legfontosabbnak, hanem a saját becsontosodott értékrendjüket. Aki látta a vb-t, tudja mire gondolok. Egy rossz bírói döntéssel tönkre lehet tenni fiatal emberek sok éves munkáját. Ez az UEFÁnak másodlagos a saját tekintélyéhez képest. Azt hiszem minden ország sportvezetése hibás abban, hogy nem gyakorol nyomást. A foci ebben az értelemben is európai, nem ismer demokráciát, nem a közérdek határozza meg a szabályokat.
2010.09.05 09:42:12Csatmar
Ez ugyanaz a csapat, amelyik legutóbb bronzérmes lett, ti meg itt osztjátok őket. Nem jön ki mindig a lépés, ez van, attól még egy jó kis csapat.
2010.09.05 09:50:54vargazoli
Hiába voltak bronzérmesek, ezek is mint minden magyar focista amikor a felnőtt korba érnek, lélekben és hozzáállásban ugyanolyan amatőrökké válnak mint a társaik. A legfontosabb meccseken félve mennek ki a pályára és csak szabadulni igyekeznek a labdától.
2010.09.05 10:29:13Kivlov
újabb magyar lufi pukkadt ki. így megy ez: óverdóz, u21. mi lesz a következő?
2010.09.05 10:32:43Quanto Costa
Ezek mind-mind magyar "sikersztorik", amik mind azt bizonyítják, hogy a menedzselés szintjén valamit alapvetően rosszúl csinálunk :-(
2010.09.05 10:39:40retekbá
Élően volt szerencsém látni meccset. Remek hangulat volt, a szurkolók kitettek magukért. Amit talán tvben nem lehetett látni, hogy Németh gyakorlatilag kb 1,5km-t futott az egész meccs alatt, egy labda felé sem volt hajlandó futni, két védő között(!!!) várta a labdát és a csodát. H nem kapta meg csapkodott, puffogott. Gosztonyi és a védők hajtottak, Guli remekelt. Ennyi, nem volt több.
2010.09.05 12:31:30Fot L' Mondó
2010.09.05 09:01:17 Player 1:
Látom, kicsit megkésve, de muszáj reagálnom... :)
KÖZVETVE MINDENNEK KÖZE VAN A POLITIKÁHOZ!!!! 1: A futballra ránőtt a pénz (vagy a pénzre a futball)!
2: A pénzre ránőtt a politika (vagy a politikára a pénz)!
3: 1-2-ből adódik a kézenfekvő kapcsolat: A futballnak köze van a politikához!
+1: A "Kedves Vezér" hatalomba lépése óta Mo-n politika = futball (vagy futball = politika)!
És még +1: A földi giliszta gerincességével bíró magyar államelnök is sportdiplomata volt annak előtte, hogy LEGFŐBB HADÚR lett...
2010.09.05 13:15:08Kivlov
2010.09.05 10:39:40retekbá
nekem átjött ez a tv-n is. németh egy túllihegett nulla. felnőtt szinten, de már U21-ben is, kevés ami még U20-ban elég lehetett. annyi ereje van a kiscsávónak, hogy 10 méterről nem tud egy életerős lövést megküldeni. kicsit erősebben hozzáér egy védő, kidől 3 hónapra. egy Van Bommel derékba törné az 50 kilos kisgyereket.
amúgy tipikus magyar semmi volt a tegnap. saját kezünkben volt a sorsunk. csak itthon kellett volna nyerni 2 meccset, 2 hurka csapat ellen. erre beszarunk, és vége. a 2. félidő elején nekik kellett volna esni úgy, hogy 20 percig a felezőt ne lépjék át. csirák...
2010.09.05 16:51:58hunhammer
Fot L' Mondó: Te pontosan az a fas**opó fajta vagy, hogyha mi nyerünk kis szerencsével, akkor elégedetlenkedik, hogy hogyan lehet ilyen játékkal nyerni. De ha ellenünk van qva nagy mázlija egy csapatnak, akkor az csak egy adat az évkönyvekben, h kikaptunk 1:0-ra.
Akkor olvasgasd ezt a cikket fa**arcú az NSO-ról, ahol a walesiek ismerik el, hogy mázlijuk volt:[link]
Illetve az is egy adat az évkönyvekben, hogy ez a válogatott tavaly októberben U20-as világbajnokságon bronzérmes lett, amin már az ilyen pöcs*k se tudnak változtatni, mint te...
Amikor kint voltam U20-as VB-n Kairóban beszélgettem a szakmai stábbal, akik elmondták, h azért szívtunk 4:1-re a walesiektől idegenben, mert még a fantasztikus holland edző volt és nem értették a játékosok, h milyen taktikai utasításokat mond (ketten játszottak akkor külföldön...). Szóval, ha már idekeverted a politikát, akkor a zseniális Kisteleki majomnak köszönhető, h most elúszott a továbbjutás, mert ő hozta ide a holland barmokat... Mert ugyebár még a büfésnek is hollandnak kellett lennie akkor...
"A helyzeteket meg be kell lőni..." hallod te aztán qva bölcs ember vagy... Csakhogy egyszerűen van olyan, hogy nem jön össze semmi. Persze erről a magadfajta fotelben heréző, elhízott szerencsétleneknek fogalmuk sincs. Lerí, hogy életedben egy percet nem fociztál nagypályán... te szerencsétlen...
2010.09.05 17:44:52foxface
u21, kit érdekel?
2010.09.05 19:35:35dosiki
Aki focizott valaha, az tudja, hogy azokat a csapattársaidat, akik vezéregyéniségek és igazi építőelemei voltak a csapatnak, azokat nem lehet egyik pillanatról a másikra helyettesíteni.
Sajnos ma Magyarországon "magasztosabb" célok miatt ennek a CSAPATnak nem fog megadatni, hogy olimpián képviseljék az ORSZÁG-ot. A "magasztos" cél pedig, hogy még ebben a parlamanti ciklusban a 2014-es brazil VB-re kijussunk - LIPÓTMEZEJEI gondolkodású emberek agyszüleménye...
Van egy tehetséges generációnk!
Elmebeteg vezetők mind az Ő, mind a magyar labdarúgás szerelmeseinek tönkreteszik a jövőjét a következő 15 évre biztosan:-((
Ezekben a Srácokban nagyon sok év munkája benne van, ami 2012-ben, Londonban hozhatta volna meg a második, nagyon értékes és rengeteg ember számára örömöt jelentő sikert, dobogóban biztos vagyok! Aztán 2016 vagy 2018-ra megcélozhattuk volna az A válogattottas nemzetközi tornán való részvételt.
Sajnos ehhez nincs meg a türelem és az alázat sem Magyarország, sem az MLSZ vezetőiben. Aki pedig ehhez asszisztál és nem szólal fel ellene, az ugyanolyan hibás.
Pofázás helyett dolgozni kellene és tiszteletben tartani az eddig elvégzett munkát, még ha az nem is a mostani királyság alatt történt...
Sajnálom ezeket a srácokat, akiknek már soha többet nem adatik meg, hogy úgy ünnepeljenek, mint tavaly Egyiptomban...
2010.09.05 19:49:52Fot L' Mondó
2010.09.05 16:51:58 hunhammer: Na ide figyelj, Te kis mocskos szájú geci!
1. A jó édes qrv...a ...nyádnak írj ilyeneket, ha az hagyja!
2. Elég sok évet futballoztam nagypályán (nem olyan helyi kis terembajnokságokban, mint ahhoz a hozzád hasonló köcsög gennyládák "edződtek", hogy lehessen külön véleményem a futballról.
3. Olvastam a cikket...
4. Arról nem nagyon magyarázol, hogy nekünk meg Boszniában volt némi szerencsénk...
5. Nem bölcsesség, hogy a helyzeteket be kell lőni... az edzők sem tudnak mást mondani ennyi helyzet elbaltázása utáni vereségkor... magunkat vertük meg.
6. Történetesen a Kistelekiről írt véleményeddel 100%-ig egyetértek!
7. Az U20-as VB büszkeséggel töltött el, igen, még a p...öcsömet is, és ezt a hozzád hasonló hernyógörénygennyládák sem tudják elrontani, pedig igen-igen sokat teszel MOST érte...
8. Igen örülök, hogy kint voltál szurkolni Egyiptomban a fiúknak, mert jó, hogy valaki kint volt, én sajnos nem tudtam, tudod, valakinek dolgozni is kellett...
9. Ezennel ezt a emelt szintű vitát lezártnak tekintem, mert az ilyen gennyládák mindig kihoznak a sodromból és az egész nem ér ennyit... Ja, szappant találsz a fürdőszobádban (remélem)...
2010.09.06 12:15:23lobbista
Tényleg, Gera Zoli hiányzott?
Tényleg Egervári kellett?
(Koemannál legalább rúgtunk egy gólt)
Egervári az U 21-es bronzérmét tényleg össze tudta rakni3 hónap alatt ?
Vajon kinek az érdeme a 3. hely?
Hol vannak a korszerű, támadó és eredményes focit játszató edzők? (Pl. Mészöly Géza)
A kommentelők közül, hánynak volt a lábán stoplis cipő?
Aki tudja, csinálja, aki nem, az beszél róla..!! (Egervári elégedett volt a meccsel)
Ha vesztettek is a fiatalok, ettől még tehetségesek maradnak közülük sokan, támadni, a focipályán kell, nem a kommentekben!
2010.09.06 12:17:46lobbista
Elírtam ! Az U 20-asokról beszéltem!!
2010.09.06 14:54:58hunhammer
Fot L' Mondó:
T. g*citúró!
BKV Előre, öregfiúk B csapatának cserepadja nem számít!
Különvéleményed lehet... csak tartsd meg magadnak, mert senkit se érdekel:)
A bosnyák meccsel kapcsolatban: "Mi áll az eredményjelzőn?... és a táblázaton?... Ki fog emlékezni erre 1-2 év múlva? Csak az évkönyvekben lesz adat: 0-2..."
Szóval te is elismered, hogy sok helyzetünk volt... kicsit ellentmond ezzel ez első hozzászólásod...: "Nem is az eredmény a szégyen, hanem a mutatott játék és hozzáállás! Saját közönségük előtt ennyire gyáván játszani!"
Van egy olyan dolog, hogy szabadság. Ezt még a hozzád hasonló proletárok is kivehetik (sőt anno még ők harcolták ki). Szabadságot amúgy Karácsonykor is ki lehet venni, csak hogy tudj róla...
Én is üdvözlöm anyukádat, és üzenem neki, hogy a nyelvtechnikáján, azért még van mit csiszolnia...