Huszti: Nevetséges, hülyítés ami most zajlik

2010. szeptember 9., csütörtök 14:56 |
Huszti Szabolcs szerdán lemondta válogatottságot, nem szimpatikus neki az a légkör, ami a csapat körül kialakult, ami történik, annak köze sincs a realitásokhoz.

A Zenit középpályása a Moldova elleni győztes meccs után beszélt a szövetségi kapitánnyal, nyílt levelét változtatás nélkül közöljük.

„Elszomorít, hogy azt olvastam egyik-másik internetes sportoldalon, hogy kedden földúltan távoztam a Szusza Ferenc Stadionból, azt pedig egyenesen fölháborítónak tartom, hogy a pepsifoci.hu azt állítja cikkében: azért voltam feldúlt, mert nehezen dolgoztam fel a mellőzöttséget – mondta Huszti Szabolcs. – Elhiszem, sokakat meglepett a döntésem, pedig nem hirtelen felindulásból határoztam el, hogy lemondom a válogatottbeli szereplést. Nem a moldovaiak elleni meccs után született ez a döntés, ha a pályán vagyok és – mondjuk – két gólt szerzek, akkor is ugyanígy teszek."

„Először akkor fogalmazódott meg bennem ez a gondolat, amikor az angolok elleni mérkőzést megelőző edzésen a szakvezetőség azzal vádolt, hogy motiválatlan vagyok. Rólam, aki mindig a maximális odaadásra törekedett, azt feltételezte Egervári Sándor, hogy lélektelenül készülök. A barátságos összecsapás után már jeleztem néhány társamnak, hogy nem szimpatikus nekem az a légkör, ami a csapat körül kialakult, a svédországi Eb-selejtező pedig végérvényesen rádöbbentett, nem tetszik az az út, amelyen járunk.”

„Tiszta a lelkiismeretem, mert a véleményemet – amit eddig, s amit a következőkben elmondok – személyesen Egervári Sándorral is megosztottam. A Moldova elleni összecsapás után jeleztem a kapitánynak, hogy szeretnék néhány percet az idejéből. Négyszemközt beszélgettünk. Elmondtam neki, hogy sajnos az utóbbi időben kevés szerepet kapok a klubcsapatomnál, ezért a jövőben a Zenitre kívánok koncentrálni, ott kiharcolni, hogy stabil csapattag legyek – ezzel pedig megkönnyítem az ő dolgát is, nem kell, hogy számoljon velem a kerethirdetéseknél, nem kell, hogy megmagyarázza, mi az oka a mellőzésemnek… „

„Sanyi bá’ a meccshiánnyal magyarázta, hogy nem jut nekem főszerep a válogatottnál, amit el is fogadok, ugyanakkor azt nem tartom korrekt húzásnak, hogy több társamnál nem veszi figyelembe, milyen és mennyi szerep jut az adott futballistának az egyesületében. Való igaz, az utolsó két Zenit-mérkőzésen nem kerültem a keretbe, de majd’ száz Bundesliga-, körülbelül húsz francia és jó néhány orosz bajnoki, valamint nemzetközi találkozó van a hátam mögött –, míg aki kezdőként jut szóhoz a válogatottnál, sosem játszott külföldön, vagy felnőttmeccse sincs nagyon. Mondjuk érdemes megnézni, Van der Vaart vagy Huntelaar úgy húzóember a hollandoknál, hogy az elmúlt évben perceket kaptak a klubjukban. Klose pedig úgy volt gólzsákja Németországnak a világbajnokságon, hogy nem volt stabil helye a Bayernben, de Podolski válogatottbeli szerepe sem attól függött, milyen szerep jutott neki annak idején a müncheni együttesben.”

huszti szabolcs
Huszti Szabolcs

„Ezért mondom, fura, hogy Hajnal Tamást, akinek eddigi teljesítményét Németországban nagyra értékelik; Vanczák Vilmost, aki évek óta alapember Svájcban; vagy éppen Huszti Szabolcsot, akit minden állomáshelyén megbecsültek, olyanok helyettesítenek, akik a gyengébb színvonalú magyar bajnokságban szerepelnek. Én nem fogok visszatérni az NB I-be, nem igazolok a Videotonba, hogy sztenderd válogatott lehessek. Alig vártam, hogy kikerüljek külföldre, és azt tanácsolom minden magyar focistának: amint lehetősége van, igazoljon ki, mert ég és föld a különbség a hazai és a külföldi labdarúgás között. Azt hiszem, ezt alátámasztja, hogy a Vidit a Maribor simán kiejtette az Európa-liga selejtezőköréből, a Basel pedig könnyedén átgázolt a Debrecenen – hogy csak a jelenlegi állapotokra mutassak rá.”

„Én mindig híve voltam a pozitív hozzáállásnak, éveken át hangoztattam, az eredményhez szüksége van a válogatottnak a szurkolók és a média felől érkező támogatásnak, de ami most zajlik, annak köze sincs a realitáshoz. Az hülyítés. Az nevetséges. Simán kikaptunk Svédországban, de dicsérjük az első félidőt, miközben momentumunk sincs – a házigazdáknak pedig ziccerei egymás után. A meccset közvetítő riporter dicshimnuszokat zeng a produkcióról, egekbe emel játékosokat, a stúdióban ülő szakkommentátorok pedig fényezik az edzőt, és fejlődésről beszélnek. Szerencsével, kínkeservesen megverjük Moldovát, és elégedetten értékelünk. Tavaly, amikor oda-vissza felülmúltuk a moldovaiaknál jelentősen nagyobb erőt képviselő Albániát, akkor természetesnek vettük a sikert. És hiába álltunk helyt becsülettel Svédországban, s játszottunk jobban egy félidőn át ellenfelünknél a vb-selejtezőn, kizárólag a végeredmény, a 2-1-es vereség volt a téma. Holott aközött a stockholmi és a múlt pénteki negyvenöt perc között hatalmas volt a differencia. Persze tiszta sor, hogy egy külföldi trénernek nehezebb elfogadtatni magát egy idegen országban, de Erwin Koemant végig bírálták, most, hogy magyar edzőnk van, most aztán határtalan a türelem.”

„Azt is elmondtam Egervári Sándornak, hogy érdekesnek találom Mezey György szerepét. Amikor hazaértünk Stockholmból, gratulált a Vidi-játékosoknak, majd meglátta Czvitkovics Pétert, tőle azzal búcsúzott: „Magának majd a keddi meccs után”. Aztán Peti valamiért kezdőként kapott helyet a gárdában úgy, hogy az azt megelőző két meccsen még a keretbe sem került. Angliában azzal indokolta kihagyását a kapitány, hogy nála az értékrend számít, és abban Hajnal és Huszti előrébb áll. Állt – ezt már én mondom... Amikor ezt felhoztam, Sanyi bácsi azt mondta, ez csak véletlen egybeesés. Arra viszont szerintem nincs magyarázat, hogy amikor én otthagytam a válogatottat, féléves büntetést szabott ki rám a szövetség, Gera Zolit pedig nagy csinnadrattával hívta vissza az MLSZ – miután csapatkapitányként otthagyta Dániában a társaságot. Ráadásul Juhász Rolandtól hirtelenjében elvették a karszalagot, és visszakerült Zolihoz. Most még véletlenül sem Gerzson ellen szólok, ő régóta barátom, megbeszéltem vele ezt a témát, ismertettem vele a véleményemet, pusztán arra kívánom felhívni a figyelmet, hogy a válogatottnál jelenleg nem azonos a mérce.”

„Szóval bőven van olyan dolog, ami véleményem szerint nem normális, és sajnos rajtam kívül több játékosnak is feltűntek ezek az érdekességek – más kérdés, hogy én úgy határoztam, ezt nem tartom magamban. Nem szeretném, hogy a döntésemmel lavina induljon el, ugyanakkor azon sem lepődnék meg, ha a jövőben más is felállna.”

„Aki ismer, tudja, milyen fontos szerepet töltött be az életemben a válogatott, büszke vagyok az eddigi ötvenegy meccsemre, különösen, hogy az ötvenediket a Wembleyben értem el, ugyanakkor sajnálom, hogy ilyen körülmények között, ilyen módon fejezem be a nemzeti csapatban való szereplést. Átgondolt, megfontolt döntést hoztam, mert úgy vélem: karrieremből így tudom a maximumot kihozni, ráadásul úgy ítéltem meg, ha rávilágítok a csapat háza táján lévő problémákra, azzal a magyar futball ügyét is szolgálom.”

Az MTI érdeklődésére a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) nem kívánta kommentálni a játékos közleményét.

Egervári Sándor szövetségi kapitány ugyanakkor az InfoRádiónak nyilatkozott az üggyel kapcsolatban: "Semmiképpen sem használ annak a közösségi szellemnek, amelyet magyar válogatott szinten említünk. Egy jó Huszti Szabolcsra szükség van, ugyanakkor egy olyanra, amelyik kirekeszti magát, arra nem." - mondta, hozzátéve, hogy a csapat összeállítása a mindenkori szakmai stábra tartozik, és Huszti Szabolcs posztján ezúttal Dzsudzsák Balázs kapott lehetőséget, akit felkészültebbnek ítélt meg.

Hozzászólások

  • 2010.09.09 21:42:23shiftyke.

    Mellesleg ha a moldávokat meg tudtuk verni akkor a finneket is tudnunk kell verni, és akkor már 3.ok vagyunk. Egy kicsi elszántság és a Hollanduk ellen egy jó játéékkal döntetlenezni lehetne, jó lenne kétszer is, és akkor esélyünk lenne a 2. helyre. PErsze csak álmok és számolgatások, de mi lenne ha egyszer komolyan vennénk magunkat és focistáink megkűzdenének a pénzükért?????!?!?!?

  • 2010.09.09 21:43:22atlbilbaoo

    Itt mindenki védi a Gerát. Én pl utálom. Ha valaki emlékszik még a tavaly szeptemberi magyar svéd meccsre, lehet emlékszik arra is, hogy Gera adta el a labdát a 93. percben amiből a svédek megszerezték a győztest gólt. 93. percben . Ott balfaszkodott a labdával és eladta. Amikor elköszönt, otthagyta a válogatottat, mindenki őt sajnálta, pedig ugyan olyan tett volt mint Husztié.

    hetzer87 Te meg a Győrt dicsőíted, aztán mi történt a franciák után? Hova lett a Győr? Fos ez a magyar foci! Mezey meg a mixergép benne! Kolumbiában lehet már lelőtték volna.

  • 2010.09.09 21:51:35bitond

    Nekem két adat hiányzik Huszti fejtegetéséből. Mennyit kap a válogatottban, és mennyit a Zenitben, ahol el tudja viselni a mellőzöttséget...

  • 2010.09.09 21:55:30shiftyke.

    Kolumbiában már lelőtték volna. Normális európai országokban egy nem teszetosza irányítás elküldte volna már a búsba, de ez magyarország, itt mindenki ért a focihoz. Itt mindenki ért a focihoz? Igen, csak azok nem annyira, akiket odarendelnek. Uraim, a támadó játék nem egy 4-3-2-1...támadójáték a 4-3-3. a 3-4-3. Még a 4-4-2 is jobb ennél...Huszti igazolj el onnan...jobb neked máshol.

  • 2010.09.09 22:01:35ladiszlaó

    Nyugodtan maradjon és focizzon a Zenitben ha befér.Nem hiányzik úgy gondolom mint ahogy edig sem van hozzá hasonló képességű MAGYAR labdarugó még ebben a kis országban.Ezidáig nem dicsekedhet karrierjével a Zenitben.Vagy ott is az edző a hibás?Szabolcska haggyad magad.

  • 2010.09.09 22:03:10És???

    shiftyke.:Arrol nem is beszélve,hogy Rudolf felépítésü csatárral játszatni ezt a rendszert....

  • 2010.09.09 22:09:52csoko20

    Szar a válogatott? - Szar.
    Szar a magyar foci? - Szar.
    20 éve mondják, hogy majd most! - Az a hülye, aki tényleg hisz nekik.

    Hozzák ide Fergussont vagy Mourinhót!!!

    Ja, hogy nekünk csak Koeman, Lothar meg Egervári dukál???????

  • 2010.09.09 22:12:28tóbi

    Hát szerintem ez nem profi hozzáállás nála nagyságrendekkel jobb játékosok is ülnek a kispadon, nem véletlen hogy a zenitben sem fér be a csapatban, ilyen játékosra szerintem nincs is szükség a válogatottban, a magyar bajnokságban is vannak nála jobb és becsületesebb játékosok, akik jobban hajtanak a sikerért.

  • 2010.09.09 22:13:082002

    Nem biztos, hogy rögtön muszáj Fergessun vagy Mourinho..

    Egy olyan ember kell, aki tényleg ért hozzá.
    Többször mondtam már el azt a tényt, hogy például a szlovákok kikaptak boldog boldogtalantól, ciprustól is például, jött egy új (szlovák) edző aki klubbszinten sikereket ért el, és kivitte őket a vb-re

  • 2010.09.09 22:16:01bitond

    Édes Istenem, ha nekem a munkahelyemen csak olyan sérelmeket kellene elviselnem, mint amiket Huszti hosszasan fejteget...

  • 2010.09.09 22:26:37antibochkor

    Teljesen igaza van. Fociban a politika már nem divat csak É- koreában. Egy komoly edző már rég lemondott volna ha egy ilyen nulla meccs előtt egy senki politikus bemene az öltözőbe és osztaná az észt. Szégyen. És mezei????? Mit tett ő a Magyar fociért? Nyert egy bajnokit címet a Honvéáddal és azóta nyal fölfele.

  • 2010.09.09 22:33:18Cloroform

    sajnálom Husztit, mert régen tényleg nagyon jól játszott, de mostanában csak kergette a labdát, látszott, hogy akar, de mintha leklónozták volna a bal lábát és a jobb helyére rakták volna. Ennyiből örülök, hogy lelép. Az meg, hogy nincs előrelépés a magyar válogatottban, szerintem nem igaz, a Koeman idején konstans szörnyülködés uralkodott el rajtam a meccsek közben, hogy lehet ilyen ötlettelenül, picsogva játszani. Torghelle kergette a labdát egyedül elöl, amíg el nem fáradt, Vanczák igyekezett eltalálni a labdát, mert csak fejelni tudott biztosan, a Bodnár vagy előre ívelt vagy hazaadta, mert megijedt a kitámadó csatároktól. És így tovább. 100% alibijáték. Most legalább a kreatív játék szikrája megvan, habár még mindig sok a töketlenség és az egymás meg nem értése, van még esély a fejlődésre. Főleg a svéd meccs elején látszott dinamizmus a csapatban. Lázár meg egyértelműen jó választás, nyugodt, laza mégis biztos pont. Rudolfnak is vannak nagyon jó megmozdulásai és még sorolhatnám. Azért én kíváncsi vagyok, ha majd eltelik annyi idő, amennyi Koeman rendelkezésére állt, akkor is csak faszverés lesz-e a pályán, mint a portugálok ellen. Szerintem nem. Ha Huszti elmegy, hát menjen, nem kellenek a picsogó "sztárocskák", mégis kiben lehet a hiba, ha a nagy külföldi csapatában sem teszik be kezdőbe? Vajon miért? Kiszóltak a magyarok, hogy pszt, ne tegyétek már be, akármilyen jó. Hát nem, Husztikám, szar vagy, az az igazság. Vagy belátod és edzel, fejlődsz becsülettel, vagy folytatod a picsogást és sajnáltatod magad.

  • 2010.09.09 22:39:41Cloroform

    Azt még megemlíteném, hogy Husztika már Várhídi idején is lelépett a válogatottból, mert "nem érezte biztos helyét a válogatottban". Mindenki olyan gonosz ezzel a gyerekkel. :(

  • 2010.09.09 22:41:44akkorisszeretemamagyarockot

    Husztinak sajnos igaza van.A csapat nem elég dinamikus , és a szervezetség is közepes.Véleményem szerint amegfiatalított csapat élére LOTHAR MATHEUS a megoldás!

  • 2010.09.09 23:14:27Kolkom

    Fradi szurkolóként sem tartottam semmire Husztit, utána a válogatottban sem nyújtott soha semmi extrát. Köpködni azt viszont úgy látom jól tud. Nem a szavakat kéne használnia hanem mutatni valamit. Dzsudzsákot sem tatom extra világklasszisnak, de a számára megfelelő szinten jót teljesít. Tudja, hogy hol a helye. A Huszti ha nem képes alapember lenni menjen arra a szintre ahol az lehet. Ezt nem akarja. Beszéljünk öszintén ez pénzről szól. Ülni egy kispadon sokért vagy játszani kevesebbért mwgélhetési focista. Érdemes elolvasni Sisa edző interjúját a Rákóczi honlapján, pénz vagy hazai foci.

  • 2010.09.09 23:26:06HgGina

    Szerintem meg fel kéne szántani az összes stadiont, bevetni búzával, a játékosokat, edzőket éréskor kaszával odaállítani dolgozni. Aztán a lisztből kenyeret sütni. és szétosztani a nyugdíjasok közt.
    A magyar focit nem érdemes kommentálni, mert magyar foci nincs.

  • 2010.09.09 23:42:04dorel

    redlands: én láttam az 51 meccsének nagy részét. K.b 2szer láttam elfogathatóan játszani. Az a véleményem,h régóta csak a nevéből él. Elhiszem,h motiválatlan volt edzésen, ezt láttam a meccseken is. Úgy gondolom, hogy ezzen a nyilatkozattal akarja másokra terelin a gyengeségét. Nem akaronm bántani,de remélem nem tér vissza soha a válogatottba.

  • 2010.09.10 00:16:59vargazoli

    Huszti igen jól látja azt a fertőt, amit Magyarországon még midig focinak mernek nevezni, hiszen ő maga is aktiv részese és formálója annak. A profi szemléletet, a küzdeniakarást, a tudatos csapatjátékot, a foci iránti alázatot, azt a felfogást, hogy válogatottként egy országot és egy hazát képvisel ugyanúgy még csak hírből sem ismeri mint a többiek, ráadásul önteltségében minden meccsét végighisztizi és megsértődik, hogyha nem ő a kezdő. Rendszeresen megalázzák az országot a játékukkal és a hozzáállásukkal, egész Európa rajtunk röhög.
    Hogy lehet valaki úgy 51-szeres válogatott, hogy egyetlen emlékezetes momentuma sem volt ezalatt? Menjen az ilyen a francba, legalább egy kerékkötővel kevesebb!

  • 2010.09.10 00:59:13Marco Aurelio

    Husztika ismét berágott, mert nem ő a kezdő.
    Sőt, ez a gonosz Egervári még a félisten Vanczákot is ki merte hagyni. Hát ez hallatlan...
    Felfoghatná már ez a kis pukkancs, hogy nem neki kéne a csapatot összeállítani. Gerán és Dzsudzsákon kívül nincs olyan focistánk, aki egyáltalán környékezné a nemzetközi élmezőnyt, úgyhogy nyugodtan válogathatna E.S. akit akar, nagyot nem lőne mellé.
    Másrészt Koemant dicsőíteni... Hát az hígfos, amit az országlása második felében, közel egy éven át "játszottunk", na az még a magyar focin több évtizedve szenvedőknek is mindent alulmúlt. Mezey persze ettől még elhúzhatna jó messzire, de Huszti dumájának hitelessége a nullával egyenlő. Köpköd, ha nem játszatják. Ennyi. Komolytalan.

  • 2010.09.10 01:27:07Amidazophen

    Mezey "doktor" (ugyan már kérem, fekvőtámaszból szerezte vagy lufifújásból?) a magyar labdarugás Apró Antala, Biszku Bélája, Pozsgai Imréje egy személyben. A névsor tetszés szerint bővithető. Az a hihetetlen szakértelem, amelynek még a csirája is hiányzik belőle születése óta a mi focink burjánzó ráksejtje. Kitűnő kapcsolatai a politikai (al)világgal mindig a felszinen fogják tartani. Magasfokú nyelvismerete alkalmas bármilyen segg kinyalására. Én még emlékszem, hogy az irapuatoi 0-6 után idehaza a sportriporterekbe mászott bele. Nos, ez az, amihez ő igazán ért. Pályagondnoki feladatokat nem biznék rá a megye 2-ben. Talán egyszer eszébe juthatna valakinek, hogy labdarugó "edzőink" leülnének egy Kemény Dénessel vagy egy Mocsai Lajossal, hogy ők hogyan csinálják. Nem azt kell megtudni tőlük, hogy hogyan rúgjanak bele a labdába (bár lehet, hogy ők még azt is jobban tudják ), de hogy egyáltalán: miféle szellem kell uralkodjon egy csapatban, amit sikerre akarnak vinni?

    De nem marad el tőle Várhidi, Tornyi, Mészöly meg - de unom felsorolni is őket. Ez a sok nagyképű hentes és mészáros együttesen züllesztette le labdarugásunkat. De még nem eléggé: most egy olyan elnök van a szervezet élén, aki, na kiket is gyűjtött maga mellé? Volt tudományos akadémiai elnököt??? Ugyan már, mondja meg valaki, miféle gittegyletnek nézi Csányi úr az mlsz-t???

    Külön fejezetet érne meg sportriportereink működése is, de ezt meghagyom másnak. Az intelligencia teljes hiánya, krónikus bőbeszédűségel felesleges adatok halmazát ömlesztik a nézőre. A köztársasági elnök úrnak a magyar nyelv védelmében itt kellene először fellépnie, ha már ilyen nagy fába akarja vágni a fejszéjét.

  • 2010.09.10 02:42:14runnerrunner

    kurvára igaza van husztinak.abban meg biztos amit nem mondott végig,hogy a mezey itt aki irányit csak én sem tudom miért???az a baj hogy nálunk mindegy ki a szövetségi kapitány nem az állitja össze a csapatot.meg hogy mi mindig megakarjuk nyerni a csoportunkat holott 22es kalapbol huznak minket.3-4 hely a cél de ezt soha nem lehet kimondani.apro lépegetésekkel lehetne elörébb jutni de mindenévben uj kapitány uj célokkal soha nem fogunk lépni.gratulálok minden edzönek aki idáig hozta le a focinkat 20 év alatt.élen mezeyvel.már a neve is olyan mezei

  • 2010.09.10 03:09:55preddy

    Ki a szakmai bizottság aki összeállítja a keretet? A VIP vendég, aki miatt csak egy kapu van nyitva a pályán, az is csak félig?

  • 2010.09.10 03:33:43Kiss Gabor

    Gyerekek! Milyen focirol beszelunk? Van?????

  • 2010.09.10 06:10:58roby3999

    Multkor láttam ezt a husztit az utcán.Hát mit ne mondjak...kb.160 cm magas-pipa szár lábak.Gondolom,hogy amikor egy ilyen husztit meglát egy ibrahimovic vagy ballack ,akkor röhögő görcsöt kapnak.Másodosztályu játékos.És még nagyképü is.Mezey vagy Mészöly idejében labdaszedő se lehetett volna egy fazekas-nyilasi-törőcsik-kiss l.,mellett.Szégyen,hogy ez a huszti lenne a válogatott húzoembere...

  • 2010.09.10 06:17:29roby3999

    Egyébként meg egervárynak ídőt kell adni.Többszörös magyar bajnok.Ismeri a játékosokat és nemrég lett világbajnoki bronzérmes az ifikkel,ahol több tehetséget is felfedezett.koman v.,németh krisztián.Majd 15 mecs után lehet kritizálni majd.

  • 2010.09.10 06:17:42mizie

    A külön mércével kapcsolatban igaza van. Az viszont tény, hogy a válogatott meccseken egyszerűen értékelhetetlen a játéka már évek óta. Zsuzsi ezerszer veszélyesebb, még akkor is ha csak néha jut el hozzá a labda és nem védekezik.

    Hajnallal ugyanez van.

    Azt meg nagyon remélem hogy a Dr. Tésztának semmi köze nem lesz a válogatotthoz. Soha.

    Vszeg a "nem játszik eleget a klubcsapatában" virágnyelven annyit tesz, hogy nem nyújt megfelelőt a válogatottban és ezért nem játszatom.

  • 2010.09.10 06:26:50mizie

    És akkor folytatom:

    Az hogy Vanczák kimarad mostanában nem nagy meglepetés. Ilyen képességű magyar játékos sok van. Szerencséje van hogy külföldön játszhat.

    Gera Zoli nekem hatalmas kedvencem volt de az olaszok elleni bari meccs óta nem láttam tőle semmit, amit nagyon sajnálok.

    Remélem ebben az idényben Koman, Németh és Kádár is sok szerephez jut a csapatában. Nagy szükség lenne rájuk, mindegyikük hiányposzton játszik.

  • 2010.09.10 07:00:17kaboca01

    Kiss Gábor. baromi igazad van. ez nem foci, ez szar. Gera nem csinált semmit
    más. Hajnal mondta egy riportba, "a foci alapja a Védekezés" Ha ezt így tanítják, sose lesz magyar foci. T. Hajnal urr. A foci alapja a GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL, amit támadással lehet elérni.

  • 2010.09.10 07:12:38medveczky

    Belenéztem ebbe a Moldáv meccsbe (1 félidő vége 5-6 perc) továbbra is katasztrófa volt. Ezek után azt mondta az Egervári, hogy közönségszórakoztató meccs volt. Soha ne szórakozzon ennél jobban. Én majdnem kidobtam a tévét.
    T. uraim! Ez sz.r nem foci, Husztival, vagy anélkül.

  • 2010.09.10 07:42:11frompearly

    Ki kellene már takarítani ezt a sok régi arcot (Mezey & Co.) a magar fociból ,mert különben nem lesz semmiféle változás ,igazad van Szabolcs....Sajnálom hogy így alakult...Respect a levélért...

  • 2010.09.10 08:12:32Bang-Bangdorio

    Szabinak igaza van a válogatottal kapcsolatban, noha talán nem a legjobb megoldást választotta a véleménye kinyilvánítására. Várom a további fejleményeket.

  • 2010.09.10 08:23:44Hypofx

    En nem ertem azokat kik itt csodat vartak varnak.
    Be kell latni ez nem megy nekunk sose ment annyira jol, de hat az emlekek megszepulnek. Nem kell am minden sportot eroltetni, majd talan 25 ev mulva ha esetleg tobb foci palya tobb gyerek lesz talan akkor, es akkor amikor mar kihalnak ezek az aranycsapatbol elo vem hiemak es edzonek kialtott senkik majd eltunnek na akkor talan lesz valami. Addig nezni kell mas csapatsportot van am amiben jok vagyunk.

  • 2010.09.10 08:36:07yooker77

    Sok szempontból igaza van Husztinak!
    Tényleg szörnyű volt hallgatni Faragó Ricsit a svéd meccsen hogy mekkora jók vagyunk miközben tisztán látszott (már az első félidőben is ) hogy simán kikapunk.ldáv meccsen is gyengék voltunk
    csak nagy szerencsével (és két egyéni megmozdulással ) nyertünk!
    Egyenlőre ez a játék rosszabb mint a Koemannal
    de o.k. ráfoghatjuk hogy alakulunk!De ne sztároljuk már magunkat miközben mindenki látta mi történik a pályán....

  • 2010.09.10 08:36:59csokikukac

    Az én szememben is hatalmasat nőtt Huszti!!! Egy csomó dologról tud, amiről mi nem.
    Tisztán, és átlátja a maga körülötti helyzetet!
    A kommentátorok, szakértők a tévében, MLSZ.... -ezzel tökéletesen egyet értek!!

    Azt személy szerint én egy meccs alapján nem tudom megitélni, hogy milyen egy edző, mert meglepő módon ehhez nem értek, és emiatt nem tudok róla vitázni, de abban lehet némi igazság, hogy adni kéne egy kis időt Egervárinak... Mint ahogy bárkinek!!! De, mondom ezt a Huszti Nálam, biztos jobban tudja.

    De a többit abszolút megértem, hogy ennyire kiakadt erre az egész, szar magya-focira...
    Amiket leírt, az speciel mind igaz!

    A Husztit sem egy meccs alapján kell megítélni! Nyílván erre utalt, amikor felsorolta, hogy hol játszott!!

  • 2010.09.10 08:45:03nemethsanyi

    Rinya, rinya és megint csak rinya. Az a baj, hogy úgy kell már manapság bánni a "nagy" focistáinkkal mint a szűz kislánnyal. Megy a gyerekes megsértődtem és elmehetsz a pi..ba hozzáállás. Szabi nekem is szimpatikus gyerek, de valljuk meg őszintén, mostanában tényleg elég szürke volt a játéka. El kell ismerni őt, de neki is lehetne egy kis önkritikát gyakorolni. Ez vonatkozik egyébként más játékosokra is. Van még 300 másik, aki a mennyben érezné magát és a lelkét is kitenné egy meccsen, csak hogy a válogatott mezt 1-szer magára húzhassa.
    Sokan nem elég büszkék arra, hogy MAGYAROK!
    Hányan adták már életüket a történelem során a MAGYAR hon becsületéért???!!! Nekik még azt sem kéne, csak igazán odatenni magukat, és büszkének lenni, hogy millió magyart képviselhetnek!
    Szóval a rinyagépek nyugodtan menjenek csak külföldre.

  • 2010.09.10 08:45:35buncow

    nemtom, én csak egy elkényeztetett, sértődött, a saját érdekeit a nemzeti érdekek elé helyező, önző játékos rinyálását látom.. Mindenki menjen külföldre aki teheti, persze.. Ja és Albánia kurva nagy csapat, a 2-1 meg sokkal jobb mint a 2-0.. Huszti már sokszor volt válogatott, mégsem emlékszek, rá, hogy az elmúlt "pár" évben kijutottunk volna bármilyen nemzetközi sporteseményre, válogatott szinten, pl. egy EB vagy VB.. Ha a régi recept nem vált be, akkor biza újítani kell, ha valakinek ez nem tetszik, akkor lehet menni az orosz csapathoz, ahol valószínűleg nem fog bekerülni a sporttörténelembe, de szarrá fogja magát keresni.. Viszont ha a Zenyitnél is kispadra kerül, már nehéz lesz másban keresni a hibát.. A Gera körüli felhajtást én is utálom, a válogatottban soha nem hozza valahogy a formáját, de mégis mindenki tőle vár csodát, ahogy vasárnaponként ő is csodát vár. Csapatban kellene már gondolkodni, nem egyes emberek köré szervezni a válogatottat. Igazából nóném focistákból kellene építeni egy összeszokott csapatot, akikben még ott van a bizonyítási vágy, és akiknek nincs egy jól fizető külföldi "állása"..

  • 2010.09.10 09:11:06MUGEN

    Érdekes ez a Huszti gyerek azt mondja, hogy nem azért döntött így mert nem játszhatott a válogatotban, közben az egész cikk arról szól, hogy nem érti, h miért másokat játszatnak helyette? Akkor most mi van? Huszti jól játszott? Hát nem, egy nagy szar volt. Teljesen egyet értek Egervárival aki inkább több embert enged játszatni így sokkal nagyobb esélye van arra, hogy talán eltalálja az ideális csapat üssze állítást. Husztinak bőven volt bizonyítási lehetősége, de nem nagyon élt vele, az meg egyenesen felháborító, hogy a többi magyar focistát arra buzdítja, hogy menjen külföldre, Huszti egy virus, aki jobb, h ha nincs a csapatban mert sértödött kis hülye gyerek....

  • 2010.09.10 09:20:28MUGEN

    Egyébként meg azért valjuk be a Moldáv meccsen végre láttunk olyan letámadást védekezést amit eddig nem nagyon az is igaz, hogy nem bírták 90 percig, de sokkal nagyobb fantázia volt a játékukban mint a korábbi fossnak.... Tudjuk, h szar a magyar foci, de egy pozítiv dolgot meg említenék innen már csak jobb lehet, lejebb már nem zuhanhatunk... Inkább nézzek noname játékosokat a válogatotban de küzdenek mint egy Huszti kúrvát aki többnyire sétál a pályán...

  • 2010.09.10 09:20:32gulr

    Nagyott nőtt a szememben Huszti, ma egervári politkai nyomásra tesz be használhatatlan Vidiseket (és más, az NB1-ben játszókat) a válogatottba, Lipták meccsről-meccsre bizonyítja alkalmatlanságát, Horváth, Lázár úgyanígy. A sport 1 nevetséges, utóbbit dícséri, holott egyetlenegy támadás nem ment tőle a jobb-szélen. Gera nevetséges, ezért kár volt öt órán át udvarolni neki. Még két-három selejtező és kiderül, hogy max. San Marino-t elözzük meg majd meg, ami szerintem reális erősorrend is a látottak alapján, a moldávok lefociztak minket.
    Bocs, de szerintem mindneki hülye, aki pénzt ad egy válogatott meccsért.

  • 2010.09.10 09:23:13christvhu

    Hiába van igaza Husztinak, lehet, hogy nem a legszerencsésebb pillanatot választotta. Bár nálunk ritkák a szerencsés pillanatok....
    Egervári pedig már sokadszor vesz át egy előtte jól felépített csapatot, amivel aztán eredményt produkál, mtk, dunaferr, ifiválogatott, hogy csak a legismertebbeket soroljam. Ráadásul nem igazán látszik, hogy ezeken az állomásokon felszedett volna bármit is, pedig nem tegnap kezdte. A politika pedig mióta van magyar foci, mindig is aktív szerepet vállalt benne, elég csak az 50-es évekre gondolni (Farkas Mihály)

  • 2010.09.10 09:25:56James Pond

    Itt előbb valahol olvastam, hogy talán beszélni kellene Mocsival, vagy Kemény Dénessel a labdarúgással foglalkozó edzőknek. Ez nagy igazság . ők vajon hogy csinálják.
    Az a baj ezzel a magyar bajnoksággal, hogy 20 éve ugyan az az edzőgárda cserélgeti a helyet a kluboknál. Az utánpótlás neveléssel meg az a bajom, hogy bár köztudottan rengeteg tehetséges gyerek van ifiként, miért nem engedik aztán a felnőtt csapatok közelébe. Később ezek a fiatalok eltünnek az NBII - III satöbbi posványában. De az első osztályba névtelen 8-ad rangú külföldi focistákat vesznek mert valakinek ez az érdeke a klubnál. Gondolom a játékosügynöke valakinek visszaad, mert ez már nálunk így megy. Mi a fenének ide ez a sok kimondhatatlan nevű külföldi lúzer amikor nincs helye a magyar fiataloknak. Vagy azokat 15 -16 évesen megveszik külföldi klubok. Nincsenek fiatal edzők, kivéve a kis Mészölyt, Pintér Attilát.
    Nyilasinak sem szerintem a Sport 1-en kellene az észt osztani, meg az MLSZ-ben valami zsíroskenyeres állást betölteni. Sajnálom, hogy így elkényelmesedett, bár gondolom ő is belefáradt ebbe a szélmalomharcba ami itt megy a futbalnak nevezett dologban. Mezey pedig tényleg elég sápot levett már a magyar fociról, mikor lesz már jól lakott. Az edzőképzés is az ő kezében van, annak a bevételei is csak az ő zsebét tömik.
    Végeredményben lehet szidni Husztit és sértett vagy nem sajnos igaza van.

  • 2010.09.10 09:26:13ucus

    A válogatott közelébe sem engedném ezután Husztit! Bomlasztó hólyag. Még a Zenit keretébe sem tud bekerülni, itt meg játsza a nagymenőt. Ott fog elszáradni a Zenit fakóban, mint a gyulai kolbász!

  • 2010.09.10 09:29:03morse

    Lehet, hogy sok mindenben igaza van, de nem olyan régen pont Szabika nyilatkozta azt egy vesztes meccs után, hogy senkinek nem kell meglepődnie, ugyanis egyszerűen arról van szó, hogy (és most szó szerint idézek) "túl nagyok az elvárások a közönség és a közvélemény részéről" Mi van?! Te nem nyerni akarsz?!

    Basszus! Ez minden sportban így van, pláne, ha válogatottról van szó. A Vidit meg a Lokit sározni azért nem igen kellene: ugyanis a kis közgazdászunk elfelejti, hogy mennyiből gazdálkodnak ezek a klubbok és mennyiből a külföldiek (a maribori kudarc valóban ciki volt, de kapott is érte mindenki hideget-meleget, de azért a Baselt ne hasonlítsuk már a Lokival össze! Csendben súgom meg, hogy Svájc kint volt a VB-n. Ugyanúgy, ahogy Szlovénia is.)

    Szóval lehet, hogy sok mindenben igaza van, de a saját keserűsége miatt, nem értem, hogy miért kell olyan szereplőket bevonni ebbe a történetbe, akiknek momentán semmi közük az ügyhöz.

    Alázat Szabika! Alázat!

  • 2010.09.10 09:35:50Borbarat

    Szerintem meg Huszti egy tipikus szarkeverő. Minden szavából sugárzik a kisebbségi komplexus, nem csoda hiszen mar nem csak a klubbjában hanem a válogatottban sem értékelik a teljesítményét. Arról vajon miért nem írt, hogy Ő személy szerint mit nyújtott a svéd meccs 2. feléidejében, amikoris Dzsudzsák cseréjekent megmutatathatta volna mit tud. Abszolut nulla teljesítményt nyújtott, gyakorlatilag megszűnt vele és általa a magyar támadójáték a baloldalon. Hozzáállását meg ne firtassuk, volt alkalma bizonyítani és ez a nyilatkozata is azt támasztja alá, hogy nem csapatjátékos. Persze vannak olyan focisták akiktől még ezt is elnézhetjük, de tényleg Husztinak mire van oka felvágni?!? Emberek gondoljatok már bele, hogy gyakorlatilag azt írja, hogy a mindenkori szövetségi kapitányoknak csak azt kellene behívniuk a válogatottba, aki már letett valamit felnőtt válogatott szinten!!! Kérdem én, hogy lesz ebből fiatalítás, új csapatépítés?!? Csak az lesz így, amit az elmúlt 20 évben láttunk: egy nagy semmi!!! Igenis új emberek, fiatalok kellenek a nagyválogatottba, ha az még néha az eredményesség (bár ez a szó oxymoron a magyar foci vonatkozásában) rovására megy, a Huszti féle sgfejek meg húzzanak el, ne rontsák a levegőt...

  • 2010.09.10 09:42:31becike4

    Huszti Szabolcs minden szava gyöngy.Persze szokatlan a sok megélhetési edzőnek,újságírónak,játékosnak,ha valaki az üveggyöngyre nem mondja azt hogy gyémánt.Helyén kellene kezelni a dolgokat,és bár egyesek nagyon szeretnék,de a magyar foci egyre kevesebb embert érdekel.Ha megtelik a Puskás stadion az többnyire az ellenfél miatt van/Argentína,Brazília,Real Madrid,stb/És a kis törpe hiába megy be az öltözőbe a svéd meccs elött,és mondja hogy az ellefél semmivel sem jobb,ez nem a dumán múlik.A Mezey 86 óta semmit nem tudott felmutatni,a sértődésen kívül,mégis megint élet-halál ur,mert a nagy vezír szerint Ő minden titkok tudója.Tudomásul kell venni hogy ennyit tudunk,és nem többet.

  • 2010.09.10 09:43:10Micimedwe

    Utcát, teret, szobrot Huszti Szabolcsnak!

  • 2010.09.10 09:44:37krj

    nem komáltam hisztiszabolcsot, de egyre inkább az az érzésem, hogy most igaza van. a vidi most jól fekszik, mert fejér megyei és közel van felcsúthoz, a meccse még imf-tárgyalásnál is fontosabb. mezey újra "valaki", pedig húszegynéhány év alatt semmit sem csinált, csak idióta prolicenceket osztogatott jópénzért. és igen, a loki és a vidi jóval kevesebb pénzből gazdálkodnak, de ettől még a kint játszó játékosaink feltehetőleg jobbak, mint az itthoniak. az pedig egyszerűen nem igaz, hogy a vidi ifinek helyén van a szíve, míg a légiósnak meg nem. sokkal többet kockáztat egy légiós egy válogatott sérüléssel, mint egy itthoni játékos.

    már csak az kellene, hogy verebest is visszahozzák a rendszerbe.

    ugyanazok az edzők 10-15 éve, mit várunk?

  • 2010.09.10 09:54:54szavics

    Az a baj, hogy hiszti a gyerek, de mintha valami igazság lenne benne. Szóval ezu a Gera sztori sem az igazi, meg ez a csapatkapitányi dolog, elvették Juhásztól, aki aztán tényleg odateszi magát.....Az NB1-es dumával nem értek egyet, mert nem tetszik neki, hogy igenis végra (ha kicsi is) de van versenyhelyzet a válogatottnál. És annyir azért nem rossz az az NB1. Lassan de biztosan halad előre, vannak ott is értékteremtő emberek.

  • 2010.09.10 09:56:17pity-pity

    lehet, hogy nekünk jobb is nem bekerülni a nemzetközi elit küzdelmekbe, mert csak megalázó vereségeket szenvedünk, Pl. túlléptünk a finneken, a szerbek azonnal megaláztak bennünket, vagy a Debrecen példája is ezt bizonyítja.

  • 2010.09.10 09:58:26verpistike

    az a legnagyobb baj hogy husztinak igaza van... 0 a válogatott... egy nagyobb csapat alázni fog ellenünk.. az ilyen mészöly meg nyilasi félék meg 15 éve azt hajtogatjáka tv-ben hogy végre elindult valami, végre megmozdult valami.. igazából nevetséges a csapatunk..

    amiben viszont nincs igaza husztinak az az hogy feláll, ott kell maradni és ha kap 10 percet akkor abban a 10 percben bizonyítani.. ahogy maradona mondta palermonak mikor becserélte 3 percre "3 perced van meghalni"

  • 2010.09.10 10:17:46This_is_Sparta

    Teljesen igaza van Szabolcsnak, és az idő is Őt fogja igazolni! Sajnos!

  • 2010.09.10 10:18:17gastro vazze

    2010.09.09 18:03:19=Daniken=
    ja láttuk tegnap is a pólósok határtalan odaadását...

  • 2010.09.10 10:28:39Ludas Manyi

    Mezeyről többször, több helyen leírták, hogy a magyar labdarúgás legnagyobb kerékkötője. Meddig? Haláláig érvényesítheti a saját érdekeit a nemzeti labdarúgás kárára? Lesz aki a magyar foci feltámadásakor majd leírja, hogy bizony ehhez a Mezeynek el kellett patkolnia? (Vagy nagyon sok haszonlesőnek kellene kihalnia még addig?)
    Egy ismerősöm mesélte, hogy az ifi korosztályú fiát (megyeválogatottjának csapatkapitánya volt) behívták válogatóra a nagy válogatottba. Meccset játszottak a fiatalok úgy, hogy akiknek feladata lett volna a játékosok figyelése, a pályának háttal ülve beszélgettek. (Legalább a látszatra adtak volna, ha már úgyis el volt döntve a keret!)
    A labdarúgásban ugyanolyan mutyizás folyik, mint az élet más területein, és amíg ez megtörténhet, ne is várjunk eredményeket, változásokat!

  • 2010.09.10 10:30:39lamella

    Nekem is jobban tetszett Koemann csapata. Védekezett, küzdött. Mert "kicsi" lenni, nem gondolta, hogy tovább lehet jutni a csoportból, de megdolgozott azért, hogy egy kicsit jobban szerepeljen, mint az előzőekben tette. Lehetett volna tovább dolgozni és most megcélozni egy csoportharmadik helyet.
    E két mecs alapján előbbre nem vagyunk, viszont kifizettünk Koemannak egy valag pénzt a szerződésbontásért. Ez pocsékolás, megrövídítése a magyar adófizetőnek.

  • 2010.09.10 10:30:42Mikrobi

    Husztira, aki szívesebben focizik külföldön, mint a nemzeti válogatottban, nincs is szükség a válogatottban. Ez az ember nem hazafi! Elhiszem, hogy emelni kéne a hazai foci színvonalát, de ilyen szar emberekre nincs itt szükség! Az ilyen hazátlan senki takarodjon külföldre és haza se jöjjön többé! Még az állampolgárságát is megvonnám, ha rajtam múlna!

  • 2010.09.10 10:44:51velki100

    Én is azt éreztem, hogy felsőbb utasításra talán dicsérni kell a válogatottat. Faragó Ricsi nem volt tárgyilagos, és szerintem sem meggyőző a válogatott teljesítménye. De talán nálam okosabbak, hozzáértőbbek látják az alagút végét. Mezey meg csak ne adjon tanácsot senkinek. Igaza van Husztinak! Majd meglátjuk 2 év múlva. Üdv mindenkinek!

  • 2010.09.10 10:46:38márvesztes

    1. Husztinak abban biztos igaza van, hogy nevetséges ez az ajnározás, ami megy a csapat körül. Gyenge volt a a csapat mind a három legutóbbi meccsén, és én még a fejlődést sem érzékeltem.
    2. Lehet, hogy Zenitnél mellőzik, de a Zenittől ez a magyar válogatott simán kapna egy 6-ost.
    3. Gera soha nem játszott jól a magyar válogatottban. Sok szép megmozdulására emlékszem, egyértelműen őstehetség, de a válogatott meccseiről egyetlen momentum sem ugrik be hirtelen.

  • 2010.09.10 11:28:01fczenit

    @sandroo20: o csak a padot koptatja egy gyenge Zenitben aminel egy stabil Vidi jatekosnak lehet hogy tenyleg jobb a teljesitmenye. // :)
    A gyenge Zenitben orosz, portugál, szerb, stb válogatott játékosok küzdenek a csapatba kerülésért... Nézz meg a Sportklubon egy orosz bajnokit és utána gondold át, amit írtál...
    Én idén egy Videoton bajnokit próbáltam végignézni, nem sikerült...

  • 2010.09.10 11:39:29fczenit

    @szocio pata: Itt meg tökéletesen elég nekik egy zenit-szerű csapat kispadja, a tuti pénz, a középszerűség.// A középszerű Zenit (az új edző Luciano Spaletti) idei mérlege tétmeccseken (orosz bajnokság, orosz kupa, BL selejtezők): 18 győzelem, 5 döntetlen, 1 vereség

  • 2010.09.10 11:43:13fczenit

    @Ape: Egy suliba jártunk, simer(t)em.. Nem játszott jobban mint a többi sporttagozatos, most meg itt veri a balhét.//
    Te-Ti most hol is játszotok?

  • 2010.09.10 11:49:22fczenit

    @Emu: Egyértelmű, Huszti is gyurcsányista kommunista alak.... Kövér doktort tudom idézni, vegyen egy jó erős gerendát meg kötelet... Remélem a többiek tartják a formájukat, és ugyanilyen, szemre is tetszetős játékkal, valamint derék magyar küzdőszellemmel ajándékozzák meg a sportbarátokat.... akik a honi labdarúgást már most felfelé ívelő pályára állították, legalábbis videotonost már adtak el.//
    Egyértelmű.... kevés a 2000 karakter, hogy érdemben lehessen válaszolni. Hallgass inkább EMO-t szépen csendben!!!

  • 2010.09.10 12:03:03fczenit

    @egy hülyemagyar: Én azt javasolom neki hogy soha többé ne jöjjön haza,nincs szükségünk rá,mondja le az állampolgárságot is.Üdv.minnél távolabbra neki...

    És még azt is sugalja hogy mások is mondják le a válogatottságot,ez már lázitás...

    Egyébként ha hozzá akarsz szólni elöbb válassz magadnak egy magyar nevet,vagy nem jó ami magyar?

    Nem egy sértődött focist fogja eldönteni hogy milyen a magyar foci.Olyan amilyen,fejlődik,de a miénk és szeretnünk kell ha jó ha rossz. //
    Na ebben egyetértünk, de lehet szeretni intelligensen, alkotó módon, kicsit kevesebbet kilopva belőle...
    Amúgy nem hülye magyar vagy, hanem csak simán nagyon hülye..

  • 2010.09.10 12:04:51high up

    Nagyokosok!

    1. Valamelyik nagy kritizáló mondja már meg, hogy Gerán meg Balázskán kívül melyik magyar játékos tudna a Zenit kezdö keretbe bekerülni? Csak azért kérdem, hogy tudjuk már, hogy onnan indulunk el, mik az adottságok. A Zenitben amúgy tudvalevöen nem rubelben fizetnek hanem euróban. Ezt úgy hívják, hogy profi klub.

    2. Király pedig rendre hozza az elvárt színvonalat és majdhogynem egyedüli kapus, aki tud bravúrt is bemutatni. De a hülye magyarnak nem ez a lényeg, hanem a szürke nadrágja. Ja, és azért nem rúgja elöre a labdát, gyorsítva a támadójátékot, mert EZ AZ EDZÖI UTASÍTÁS! A (jogos) panasszal tehát tessék a Tészta-Duónál reklamálni.

  • 2010.09.10 12:09:49fczenit

    @Horst Tappert (nyomozó): Nem olvasom el a levelet, már eleve a felvetés, hogy az edző (akit mellesleg pár hete neveztek ki) tehet a sikertelenségről.//
    szerintem előbb érdemes lenne elolvasni a levelet, mielőtt véleményt formálsz!!

  • 2010.09.10 12:14:24perdi

    Hát azért van benne valami amit Huszti mond!
    Összesen három csatár van a keretben és nyolc védő! minek nyolc védő? Kimegyünk a svédekhez kihagyja Szalait a keretböl,aztán itthon játszunk Moldáviával kihagyja Priskint a keretböl,ez egy átgondolt dolog? És itthon kezdünk egy csatárral mikor nyernünk kéne ez nevetséges! Aztán félidőben csere,bejön Szalai átálunk a két csatáros játékra, jobban is megy a játék!!! Rugunk egy golt erre lecseréli Rudolfot és behoz egy védőt,ismét egy csatárral játszunk eröl ennyit örüljünk hogy nem egyenlítettek ki a moldávok!!!!!!!!

  • 2010.09.10 12:52:22SzöZö

    Ha Huszti menni akar, hát menjen. Egy ilyen hozzáállású emberkéért nem kár. A válogatotban pedig azok játszanak, akikben megvan a tehetség és ami még legalább ilyen fontos, az ALÁZAT. Akik megtiszteltetésnek veszik, hogy a válogatot mezét viselhetik.

  • 2010.09.10 13:00:05egy hülyemagyar

    fczenitnek:patkánykám könnyü a patkánylyukból lehülyézni valakit főleg akkor ha ott biztonságban érzed magad.

  • 2010.09.10 13:04:57egy hülyemagyar

    A Husztit védelmezők irásaiból egyértelmüen kitünik hogy baloldaliakÉn meg azt mondom,végre egy magyar kormány amelyik tenni akar a magyar sportért.Baloldali vezetés:hány aranyunk volt az utolsó olimpián?Csak akkor volt kevesebb amikor nem vettünk részt.

  • 2010.09.10 13:09:14egy hülyemagyar

    fczenit-nek:látom azzal foglalkozol hogy mások véleményét ocsárolod,hasonlitsz Husztihoz.Van önálló véleményed?

  • 2010.09.10 13:11:36SzöZö

    egy hülye magyarnak: Én baloldali érzelmű vagyok, de nem védem Husztit. Viszont felejsd már el ezt a hozzállást. Ne érdekeljen már senkit, hogy a szurkolók közül ki jobbos vagy balos.

  • 2010.09.10 13:11:56visca barca

    azzal van itt a baj hogy amikor egy játékos azért kerül olyan helyre mert apucinak van a zsebébe pár millió akkor mit várunk el?? voltam NB1-es csapatnál próbajátékon még 30 sráccal együtt, csak egy baj volt amikor megjött még 3 másik srác apucival, BMW-vel és nem a többiekhez mentek oda hanem az edzőhöz lepacsizni és a válogató után mid ad Isten azt a három srácot vették fel..hát remélem mindenki érti mire gondolok! Ez nem csak hülyítés ami most itt van hanem hazugság is. Meglehet nézni hogy az elmúlt 20 év aranylabdásai között hány olyan játékos volt aki talán néha még enni sem kapott gyerek korában olyan szegények voltak. Nálunk egy ilyen kis srácnak hol lenne esélye??? Kinevetnék a gazdag kis srácok hogy neki nem adidas vagy nike cipője van aztán el is menne a kedve az egész dologtól, úgy hogy az összes gyerek közül a legtehetségesebb lenne.ennyi

  • 2010.09.10 13:16:28fczenit

    @egy hülyemagyar: Gyere ki !!! Játsszuk le, várlak a Hősök terén holnap délben, labdát hozzál magaddal, ne baseballütőt :) Üdv a "patkánylyukból"

  • 2010.09.10 13:24:17fczenit

    @egy hülyemagyar: Van saját véleményem, melyet ebéd után megosztok Veletek, csak gondoltam előbb válaszolok a gyöngyszemekre. Amúgy nagyon hasonlítok a Husztira, én is "öreg" válogatott sportoló vagyok egy másik sportágban. Jóétvágy!

  • 2010.09.10 13:28:06nestrot10

    Mi van? Senki nem meri kimondani, hogy a magyar fociba betelepült a politika Orbán személyével kapcsolatban?
    Ez az átka a magyar focinak...mindeki oda nyal Csányi is , Mészőly is, Mezei is és a Videoton (felcsut 12 )...Orbán csapat---Debrecen ..Kósa lali király tulajdon is nagy részben....szóval a Fidesz itt is betegíti az országot! Rohadjon meg Orbán és bandája!

  • 2010.09.10 13:30:17nestrot10

    Ezért mondta Huszti, hogy nem fog hazajönni egy ilyen alacsony színvonalú Videotonba szerepelni,( és segget nyalni) hogy válogatott legyen. Igaza van!!!!!!!! Ez az ország a Diktatúra kereten belül mozog már. Meneküljön aki tud!!!!!!!

  • 2010.09.10 13:37:31papulimapuli

    hiába írjátok úgy, hogy MAGYAR,
    attól még nagy szar lesz az egész...helyesen: magyar

  • 2010.09.10 13:48:16Monster Lewis

    1, Mielőtt M.GY (gyuri bácsi) belemerülne a szervezésbe, magyarázza meg Irapuatót mert szerintem 24 év távlatából is sokan kíváncsiak lennének a valóságra.
    2, Huszti magának (vagy a menedzserének) köszönheti, hogy lekerült európa futballtérképéről. A Bundesliga nem egyenlő az Orosz bajnoksággal, legalább is népszerűségben nem vetekedhet vele.
    3, Amíg az MLSZ egy nyuggertalálkozó, addig a fiatal edzők labdába sem rughatnak vagy kicsinálják mint a Dömét..

  • 2010.09.10 14:00:34virgo

    Talán ha értékelhető teljesítményt is tenne a levele mellé, szavahihetőbb lenne. A svédek ellen Dzsudzsákkal is szenvedtünk, de Husztival még jobban...

  • 2010.09.10 14:04:35lobbista

    bitond....Husztinak, a Zenittel szerződése van,hülye lenne onnan felállni, a válogatottal meg nincsen,
    Ezt illene tudni..:-))

  • 2010.09.10 14:08:45Monster Lewis

    csoko20

    Fergusson vagy Mourinho nem vállalhatna munkát az NBI-ben mert nincs meg a Mezey féle B lincences tanfolyama

  • 2010.09.10 14:17:29lobbista

    monster......Huszti, nem került le Európa futball térképéről, bármikor szívesen látják Németországban, ahol a fél válogatottból való eltiltása alatt, a Bundes Liga legjobbjának választották. (érdekes, hogy az MLSZ-t ez nem érdekelte, de a Gera Zolit, aki lelépett közvetlenül a meccs előtt, most istenítik, pedig tőlem egy külföldi barátom meg kérdezte: "ki az a "Géra", csak le hajtot fejjel rohangál, a Koman, az focizik, igen!")

    Amúgy, nem az a kérdés, hogy Dzsuzsák, vagy Huszti, hanem Dzsuzsák, Huszti, Koman, Juhász,Németh K. stb. De ehhez olyan tökös, fiatal edző kellen, mint például Mészöly Géza!! Nem Kálmán! Géza!
    Nézzétek meg hogy milyen focit játszanak a srácok a keze alatt, bárhol is edzősködjön!!

    Mezei, Egervári, stb. inkább csak oktassák, de ne vezessék a válogatottat, mert ezek a srácok külföldön igenis rúgják a gólokat, és elismert emberek!!

  • 2010.09.10 14:18:37SzöZö

    Szerintem ne temessük a magyar focit. Akár mennyire is leszólják, de pl. a loki már évek óta (a lehetőségeihez képest) jó teljesítményt nyújt nemzetközi porondon is. Én például nem tudok igazából szurkolni külföldi csapotoknak. NB1-ben a lokinak drukkolok, de ha külföldi csapattal játszanak, akkor bármelyik magyar csapatnak.

  • 2010.09.10 14:20:36Istvánka

    Szerintem a Husztit örökre el kell tiltani a válogatottságtól. Nem kár érte, én pl. sosem láttam még jól játszani, a svédek ellen volt egy olyan labdaátvétele, hogy kb. 15 méterre pattant tőle a labda. Lassú, technikátlan és fizikailag is elnyomják, mint a csikket. Egyébként a Gerát is el kellett volna örökre tiltani (pedig ebben a fos csapatban a jobbak közt van) amiért lemondta a válogatottságot. Mivel látták, hogy neki sem lett baja a sok tudatlan vérszemet kapott, várom legközelebb melyik "sz(t)a(')r" mondja le a válogatottságot. Szerintem a legnagyobb lemaradásunk a játék sebességében van. Sajnos nagyon lassan adogatunk még egy svéd csapathoz képest is.

  • 2010.09.10 14:20:44lobbista

    SzöZö.....nem a magyar focit szólja itt le senki,...hanem a nem korszerű módszereket és taktikát alkalmazó, alkalmatlan szövetségi kapitányokról, meg "felkarolt" edzőkről...félti éppen a magyar focit!!!

  • 2010.09.10 14:29:17high up

    Nagyokosok!

    Huszti 51-szeres válogatott, ha nektek Huszti szar volt, akkor ez azt jelenti:

    1. Minden szöv.kap. hülye volt, aki bevette öt
    2. Mondjatok már neveket, hogy akkor ki lett volna jobb a posztján (most fogtok csak bedugulni)
    3. Ezek után még mindig Huszti volt a legjobb a posztján, s a válogatott sikertelenségei csak azt jelentik, hogy még mindig ez volt az elérhetö maximum.

    Innentöl kezdve teljesen mindegy, hogy Huszti jó volt-e vagy sem, a joga megvan arra, hogy a kritikáját elmondja. (meg nehogy már egy 2-szeres válogatott álljon neki kritizálni, mert az még csak a hiteltelen)

    Aki meg focizott már valaha az életében az nagyon jól tudja, hogy mennyire redukálja az ember saját teljesítmémyét az, ha a csapatban nem a tehetségesebb játékos játszik vele, hanem a gyengébb. Ebböl kifolyólag Huszti nem is valójában az önmaga kihagyását reklamálja be, hanem azt mondja ki, hogy ilyen játékos válogatással nem lehet jó csapatot kialakítani, ebböl senkinél nem fog kijönni a max. teljesítmény. Ezt a moldáv meccs tökéletesen igazolta: összjáték, csapatmunka sehol, a sztárok is csak vergödtek.
    S ha már a moldáv feladatot is csak nagy nehézséggel tudta megoldani az új formáció, mi lesz még itt akkor, ha "egyszer az ellenfél is megjön"?

  • 2010.09.10 14:33:41SzöZö

    lobbista.. Ebben igazad van. De időt kell hagyni hogy bizonyítson. Én is felháborodtam azon, amikor a szövetségi kapitány nyilatkozata szerint ki lett szolgálva a moldáv meccsen a közönség, ám türelmesnek kellene lennünk. Ebben az országban semmihez sincs türelmünk.

  • 2010.09.10 14:49:21virgo

    @high up:

    Mond az neked valamit, hogy ez egy csapatjáték? 11 sztárjátékos még nem csapat, azt össze is kell rakni, lásd még "galaktikusok".
    Az egyéni képességeknél többet számít, hogy az adott játékosok tudnak-e CSAPAT-ként egymásért küzdeni. ha Huszti úgy érzi hogy nem tud, akkor menjen isten hírével. Majd ha ő lesz a szöv. kap., akkor összeállíthatja a csapatot, addig nem.
    Egyfelől igaz, hogy a magyar edzői kar párszor már leszerepelt,és saját nyomorúságunkat termeljük újra már ifiszinten is (sajnos, tudnék mesélni). Másfelől meg Egervári az utóbbi idők legnagyobb magyar sikerét érte el az U20-as válogatottal, tényleg ki kell kezdeni két meccs után? Mennyi ideje volt eddig megvalósítani az elképzeléseit? Szinte semmi. Én majd az ötödik meccs után kezdem el szidni, addig próbálok türelmes lenni.

    Nem látom be, hogy ez a csapat- amelyik elég gyengén játszott ezen a két meccsen- már az Egervári- féle válogatott lenne. Mitől lenne az, három közös edzéstől?

  • 2010.09.10 15:07:10high up

    jaja virgo, látatlanban lefogadom, hogy én több meccset játszottam a pályán, mint amennyit te néztél fotelböl. És soha nem voltam hivatásos.
    Szóval pont arról van szó, hogy NINCS CSAPAT. Egervárinak abszolút joga van a csapatot úgy összeállítani ahogy akarja, DE: akkor lássuk az eredményt!
    Az meg siralmas lett.
    Az csak egy mantra, hogy adjunk idöt Egervárinak. Lószart! Ez már a tétmeccs! Ha nem tudja összehozni a legütöképesebb csapatot, akkor nem ért a foglalkozásához. Márpedig öt ezért fizetik, elvileg. És mennyi ideje is van egy szöv.kap-nak? Egy évben van 4-5 barátságos mérközés és 3-5 tétmérközés. Hát itt kivárásra meg türelemre nem lehet játszani. Azonnal kell, hogy müködöképes koncepciója legyen, azonnal kell tudnia, hogy nagyjából ki mit fog tudni nyújtani. És itt Egervári (meg OV meg Sarlatán gyuri bá) iszonyúan melléfogott. Nem csak azért, mert a profi játékos belülröl azonnal látja, hogy mennyire gyengült a CSAPAT, hanem azért is, mert azt meg a nézö is látja, hogy ebben a csapatban NINCSEN POTENCIÁL.
    Ha nincsenek meg a megfelelö társak, akkor a válogatottban Gera továbbra is csak szenvedni fog és féllángon küzdeni, miközben a Fulhamben a MEGFELELÖ CSPATTÁRSAKKAL kupa döntöig masírozik. És egy nagyokos foteldrukker sem tudja majd, hogy miért e kettös teljesítmény.

  • 2010.09.10 15:38:54becike4

    Egy hülyemagyarnak:Van önálló véleményem:te is egy vagy azok közül az agyhalottak közül,akik szerint,ha valaki nem nyalja ateperte és bandája seggét,az baloldali.Szűklátókörű barom vagy,de közeledik az idő,mikor kiderül,a "király"meztelen.Mondom ezt azután,hogy Én is acideszre szavaztam,hogy a liberálbolsevik bagázs a helyére kerüljön.Ettől még a pigmeus nem lett fociszakértő,és a Mezey sem eredményesebb,mint eddig.Gyúljékvilágossága fejedben ecsém!

  • 2010.09.10 15:52:33lobbista

    Istvánka.....sorolok néhány nevet, akik elég jó csapatokban rúgják a bőrt, ahol tényleg sebesen kell oda tenni ahová kell: Juhász Roland, Vanczák Vilmos, Halmosi Péter,Koman Vladimir, Dzsuzsák Balázs,gera Zoltán, Huszti Szabolcs, Németh Krisztián,Rudolf Péter, ez egyenlőre 9 fő, ebből 8-an játszottak is minkét EB selejtezőn akik persze mind, külföldön játszanak.
    Komolyan azt hiszed, hogy amint átlépik a magyar határt, elfelejtenek focizni???
    Nem inkább a játékos állomány képességeihez kellene kialakítani a taktikát?
    Ha ennyi jól játszó (külföldön) játékosunk van (elnézést akik ki maradtak a felsorolásból), akkor ugye nem a játékosokkal van baj, hanem a nem hozzá értő, szakmailag lemaradt edzői, vezetői gárdával?
    A magyar foci akkor jó, ha támadó, erre vagyunk kódolva, ezt kellene kihasználni, nem pedig különböző, német, olasz stb. taktikákat másolni, mert az nem fog menni, s nem egy, hanem két-három csatárral játszani.
    Sebes Gusztáv (isten nyugosztalja), felismerte ezt, s az akkori "arany csapat" taktikája csupán ennyi volt: " nem baj, ha gólt kaptok fiúk, de legalább eggyel rúgjatok többet az ellenfélnek"..!!
    Ugye milyen egyszerű???

  • 2010.09.10 16:00:34lobbista

    hig up....szívemből szóltál!!!
    Nézzük meg Murignót, bármelyik csapathoz megy, eredményt produkál!
    persze azért, mert a játékosok képességeihez alakítja ki a taktikát.
    Ezen a szintem már nem tanítani, hanem stratégiát készíteni kell, ahhoz ugye meg érteni kéne, de sajna az a képessége vagy van valakinek, vagy nincsen, ezt nem lehet megtanulni, de nem is tanítják a Testnevelési Egyetemen, sem a B-Mezey licenszen sem...:-))
    Igen, aki legalább 4 NB I-es meccsen játszott, az tényleg belülről tökéletesen látja, milyen a csapat, hol gyengült, hol erősödött, mert a saját bőrén érzi!!
    lehet, hogy erre is igaz a mondás. "aki tudja, csinálja, aki nem tudja, az tanítja.."?

  • 2010.09.10 16:02:38lobbista

    Becike.....csillagos ötös..!...:-)))

  • 2010.09.10 16:25:14Istvánka

    Lobbista: Szerintem még ez a svéd csapat is agyonverne minket ha belemennénk egy nyílt sisakos csatába (nem kellene holland szint). Nem tudom te eddig milyen meccseket néztél, de amelyiket én láttam ott amikor a válogatott kevésszer emberelőnyben vihette rá az ellenfélre a labdát, mindig dedós módon eladták a labdát vagy szerelték őket (még a moldávok is). Ha pedig a védelmünket "meghúzzák" általában a pók a falon taktikát veszik elő ill. nyomozzák a labdát. + Más úgy játszani, hogy vakok vannak körülötted vagy jók. Akiket soroltál mint jó magyar játékosok egy egy dologban érik csak el a nemzetközi szintet, ezért is cserék általában középcsapatokban. A válogatottban viszont nekik kéne megszerezni a labdákat is és meg is játszani. Ez nem megy sajnos. Ettől függetlenül hajrá magyarok Én hajtós szívét lelkét kitevő csapatot szeretnék látni címeres mezben (ha már a technika karcsú). Focitudásban nincs nagy difi a magyar játékosok közt, de ha még valaki nem is küzd annak nincsen helye. Nincsen jelenleg olyan tudású magyar játékos aki megengedhetné magának, hogy ne csússzon másszon. ezért nem kellenek pl Husztik

  • 2010.09.10 18:51:18koszos

    Valóban, Huszti az utóbbi időben kicsit szar. De most nem ez a lényeg, ne arról beszéljük, hogy aki átmenetileg sikertelen az kussoljon, hanem a legjobb az lenne, ha mindegyik játékos így el merné mondani, hogy mi van. Mi a van a háttérben, amitől ilyen durván szar a magyar foci.

    Azon kívül igaza van abban is, hogy vereséget ne értékeljenek már a szakkomentátorok pozitívan, hát nézem a tv-t és hallgatom ezeket a gyökereket, magasztalják a csapatot a szünetben, aztán úgy kikapunk mint a szar. Ezt a játékot gólra játszák, nem a szépséget pontozzák!

    Végül kimondta a leg fontosabbat, ami üzenet minden fiatal magyar játékosnak: El kell menni játszani KÜLFÖLDRE!
    (magyarul bárhova csak el innen a faszba, ha meg akarsz tanulni játszani, mert a tehetség nem elég)

  • 2010.09.10 19:48:58shiftyke.

    Azthiszem mindannyiunknak igaza van valahol. A magyar foci nem szar, csak magyar, huszti nem szar, csak hisztis és nem tudja elviselni a vereséget, Egervári sem szar, mert ezt nem 3 meccs után kell megítélni, Mezei nem sza...ő ezt a jelzőt sem érdemli meg, nem tudom hogy európában egyébként kinek sikerült még rajta kívül doktorátust szerezni Futballból, én jópáréve sokat olvasok foci körül, de nem találkoztam ilyen edzővel...

    Egyébként érdekesnek tartom, hogy amíg külföldi jó szereplésre és nemzetközi elismerésre várunk, addig a játékosoknak miért WEBOLDALAKNAK kell interjút adni...külföldön valahogy ismerik a sajtószoba fogalmát, ahol többnyire észreveszik, ha valaki nyilatkozni fog, szeretne, odaáll 2-3-4 kamera, felveszik, leközvetítik, és nem levelet írogatnak, nem pepsifoci.hu-n olvasod hogy Juhász reflektált.
    Nem bántani akarom az ilyen weboldalakat, sőt, nagyon helyes, hogy a sok internethero 10-14 évesnek így próbálják meg felhívni a figyelmét arra, hogy 17 colon kívül is van élet.
    Szabolcs menjen pénzt keresni ha őt ez hajtja, Dzudzsákról melesleg példát vehetne ahelyett hogy sír hogy " Az én helyemen játszik valaki", ismerjük be , Balázs sokkal jobb felépítésű, elszántabb, jobbban képzettebb játékos, mint Hiszti.

    Türelem, türelem, türelem.

    Az elmúlt 20 évben tudunk olyan szövetségi kapitányt mondani, aki az aláírt szerződését végig tudta dolgozni a válogatottnál anélkül, hogy kitette volna a szűrét a PolMlsz??

  • 2010.09.11 02:09:56virgo

    Kedves high up, én ritkábban nézem a meccseket fotelből, mint a pálya széléről (vagy a lelátóról). A fiam U15-ben és U17-ben is játszik, 7 éves kora óta több mint 100 meccsét láttam.
    Nemigen nézek magyar felnőtt meccset, gondolom sejted, miért.
    Nem tudom, mit vártok. Mo.-n van a legkevesebb igazolt játékos (a lakossághoz viszonyítva) egész európában. Kit válogasson be a mindenkori kapitány? Az a kevés áll rendelkezésre, akit még gyerekkorában nem tanítottak meg a korszerű labdarúgás alapjaira, felnőttként meg már nem fogják. Nem akarom szegény Husztit bántani, de sajnos ő is ilyen.

    A gyerekeket CSALNI tanítják már 14-15 évesen, ahelyett hogy labdát kezelni tanítanák.(tiszt. kiv.)

    Ezek után hogy verjük meg azokat, akiknek tényleg van lehetőségük válogatni?

  • 2010.09.11 09:22:09Alfa GT

    Sajnálatos, hogy 2 (+ az angolok elleni barátságos) tétmeccsnyi türelmet ad egy ilyen tapasztalt labdarúgó az új szövetségi kapitánynak. Mert azt el kell ismerni, hogy az állításai nagyrészt igazak. A svéd meccs már az első félidőben nulla volt, s nem is értem, hogy miért nem ismerték ezt be, hiszen elég csak megnézni az összefoglalóját! Teljesen mind1, hogy 0-0-val jöttek le utána. A moldávok ellen pedig csak a szerencse segített, mert ziccereik nekik voltak, s nem nekünk.

    Ezek tények, s ha csak enyit mondott volna ki ez a tapasztalt (mert az!) focista, akkor nem lenne semmi gond. De sajnos nem volt elég türelme kivárni a folytatást, s ennek az oka sztem a Zenitnél tapasztalható mellőzöttsége elsősorban.

    Mert a pénzére nem lehet panasz, hiszen nemrég vette meg egy ismerősöm 32 milliós budapesti lakását 1 (azaz 1!) havi fizujából. Mondta is neki, hogy tudja, hogy alkudhatna még belőle, de bevallja, nem esik annyira nehezére kifizetnie.

    Szval ebben a fene nagy mellőzöttséges, nyomor szélére sodródott dolgában az lett a legnagyobb baja, hogy az új kapitány az egyik válogatott tétmeccsen nem állította be arra a posztjára, amelyiken (szerintem, azaz ezért senki ne vegye le a fejem! :-) Európa egyik legjobb balszélsője (Dudzsák kolléga) játszik épp itt és most ki(e)s hazánkban. Mert valóban kies a hazánk, ha európai szintű labdarúgókról beszélünk, s most pont az Ő elsődleges posztján játszik egy Dzsudzsák.

    Szval sztem türelmetlen volt Huszti.

  • 2010.09.11 18:57:45devadip

    Miért nem sértődik meg a Husztika a Zenitre is, merthogy oda sem fér be. Azért mert az első hisztijére páros lábbal repülne és akkor már tényleg mehetne vissza a BLASZ kettőbe játszani vagy ahová méginkább való, a sóbányába.

  • 2010.09.13 17:47:25cameloti

    Sajnálattal olvasom a kommentek egy részét. ...Huszti hisztizik, mert nem fér be a csapatba, mit képzel magáról, alázathiány, dolgozzon meg a pénzéért, stb.
    Végre valaki, aki rávilágít a válogatottnál történő dolgokra, de legalábbis beavatja a szurkolókat ill. az embereket. Biztos vagy néhány dolog amit esetleg nem teljesen lát tisztán, vagy nem teljesen jól ítél meg, de nem zörög a haraszt... Erre jópár hülye nekiesik és jól kioktatja. Akkor várjatok még 20 évet mire kijutunk EB-re vagy VB-re! Ne hangoskodjunk, ne kellemetlenkedjünk, a végén még valakit felállítanak vagy kérdőre vonnak. Hagy menjen csak minden szépen csendben a régi mederben a régi módszerekkel. Futballforradalmat!

Minden idők

Öngólok hétvégéje a spanyol bajnokságban
A sort a Granada védője két góllal nyitotta, majd a Betisé folytatta, ő szégyenében cserét kért.

Shopline

OnGo beszámolók