Rúgtunk gólt a Wembleyben?

2010. augusztus 12., csütörtök 11:13
Koman középre lőtte Gera szöktetését, Jagielka lábáról saját kapuja felé pattant a labda. A partjelző intésére a bíró megadta, de tényleg bent volt?

A magyar válogatott vezetést szerzett, de végül 2-1-re kikapott a Wembleyben, egyetlen gólunk a 62. percben, vitatott körülmények között esett.

Gera szöktette a szélen a csereként beállt Koman Vladimirt, aki centerezni próbált, de a labda a becsúszó Jagielka lábáról a saját kapuja felé pattant.

A védők a gólvonal környékéről kivágták a labdát, valószínűleg nem haladt át a gólvonalon, de a partjelző intésére a játékvezető megadta a gólt.

Az angolok négy perc alatt megfordították a meccset. Először Gerrard lőtt 22 méterről óriási gólt a kapu bal felső sarkába, a 72. percben pedig egyéni akcióból szerzett gólt.

A körülményes védők között addig húzogatta a labdát, míg lövőhelyzetbe került, és a rövid sarokba lőtt. Négy védő közt vitte el a labdát az ötösig, és spiccel lőtt a rövid sarokba.

Kommentek

  • 2010.08.12 11:51:39dex.ion

    gondolom aki itt azt mondja h nem volt bent az automatikusan hazaáruló:)

  • 2010.08.12 11:55:24Ama Ginger

    Ezeket mostanában direkt csinálják?

    Amúgy meg utólag is olyan nehéz megállapítani? Számítógépes s(t)imulációt már feltaláták sok sportban, most még mindig csak találgatunk, hogy bent volt-e. Mondjuk nem mintha nem örültem volna a magyarok góljának, de a foci szempontjából nézve ez már a legalja ami manapság történik...

  • 2010.08.12 11:56:06mbond

    Ritka rossz meccs volt szerintem. Az, hogy a magyar válogatott mintha a pályán sem lett volna nem meglepő (hazaáruló vagyok-e?), de az angolok tényleg rém gyengék voltak. Hozták ugyan azt, mint a VB-n. Mentálisan, taktikailag nincsenek rendben. Más kérdés, hogy a 2:1-hez ez most elég volt.

  • 2010.08.12 11:59:19belga6

    Ha a partjelző azt mondja, hogy bent volt, akkor bent volt. :-) De amit a második gólnál művelt a védelem, az katasztrófális volt! Fehér Csaba mit csinált??? Szerintem szemmel sem tudta követni az eseményeket, csak ide-oda sasszézott.

  • 2010.08.12 12:00:10blero_farek

    basszus nem láttam élesben a meccset, csak ezeket a videókat, és hát ki kell mondani, hogy király gabi még mindig király gabi...mekkorákat mentett már...?!

  • 2010.08.12 12:00:18dns10

    szerintem nem a gólunk(?) volt a lényeg, hanem, hogy megint trágya volt a csapat...

  • 2010.08.12 12:00:52GodBadka

    Teljes terjedelmével nem volt bent szerintem. Szívesen láttam volna egy magyar gólt, sőt kettőt is, de ez nem az volt és Gera is a kapusba lőtte.

  • 2010.08.12 12:01:12Napfiú

    A bíró megadta, tehát benn volt.

    Halk megjegyzés: az angol szövetségi kapitány a meccs előtt a Brazília - Hollandia mérkőzéshez hasonlította a tegnapit. Eredményt tekintve igaza volt, csak azt nem tudta ő sem előre, hogy mi vagyunk a brazilok. :)

  • 2010.08.12 12:01:48okostojgli

    Sajnos nem volt bent.
    Sőt mi több, nem ezen múlt a mérkőzés.

  • 2010.08.12 12:01:57belga6

    blero!
    Király nagyokat védett, de sajnos a második gólban benne volt. Ha a rövidet rendesen zárja, nem megy be.

  • 2010.08.12 12:02:33+[o_O]+

    Magyar csapat neha jol jatszott de 60%ban inkabb sehogy.
    Angolok szintugy.
    Ket angol gol szep volt.
    A magyr pedig szerintem bennt volt.
    Az elso video 2. kameraallasnal latszik, hogy a sarka a tagnak bent volt vele egyutt a labda is tulment ha nem is teljesen de tulment es az mar gol ugyebar. A tamadas meg alapbol megert egy golt szerintem.

  • 2010.08.12 12:03:04_Vezo_

    Szerintem nem volt teljesen bent a labda.

  • 2010.08.12 12:03:28luneau

    Nme volt gól, a labdka bk egyharmada a gólvonal felett volt, vagyis teljes terjedelemben nem haladt át rajta. Határozottabb letámadás kell, mikor egyszer-egyszer koncentráltan (nem 1-2 ember, hanem egész csapatrészek, 5-6-7 fő) megpróbálta, látszott, hogy az angolok zavarba hozhatóak. A Loki tavalyi BL-meccsein is látható volt, hogy a magyar csapatok nem foglalkoznak a védelmről, vagy a kapusról kijövő "lecsorgó" labdákkal, Gerrard 21-ről zavartalanul lőhetett. A 2. gól meg a szokásos vicc, ólomlábú és ÓLOMAGYÚ védők. A svédek ellen ez kevés lesz, és nem Ibra miatt.

  • 2010.08.12 12:03:51+[o_O]+

    Mondhatnam ugy is sokkal szarabbakat adtak mar meg gol neven.

  • 2010.08.12 12:05:44joszip

    Szétbasztuk az angolokat sajnos nem lett ott vége a meccs

  • 2010.08.12 12:05:56volánrulz

    ez lazán bent volt
    jól látszik hogy a labdából több látszik kapuban mint a kapun kívül

  • 2010.08.12 12:08:46mbond

    volánrulz: Tehát nem volt bent, azt mondod. Mivel ha csak egy centi is érinti a vobalat, az már nem gól..n

  • 2010.08.12 12:08:53hosszú lépés

    volánrulz
    Apró szépséghiba, hogy akkor gól ha labda teljes terjedelmében áthalad a gólvonalon.
    Tehát ha szerinted látszik bármi is a kapun kívül akkor nem volt bent.

  • 2010.08.12 12:09:16SzőröstalpúJeti

    Nem volt teljes terjedelmével a gólvonalon túl, tehát nem volt gól. Ettől függetlenül mi is kilátástalanul gyengék voltunk, meg az angolok is szenvedtek, a kapott góljaink vicckategóriásak voltak. Végre pontrúgásból megússzuk, erre átfűznek 4 védőt, na ne.

  • 2010.08.12 12:09:48vénkujon

    dehogy volt benn. és ugyanolyan szar a magyar focsiválogatott, mint az elmúlt 30 évben bármikor. egy kis kupac szar, csak most csányi szarja rá a lét.

  • 2010.08.12 12:10:01don brada

    "Fehér Csaba mit csinált???"

    Valszeg a fotelban ülve nézte a meccset, egy pohár sörrel a kezében.
    Mert, hogy nem volt a pályán.
    És nincs is már jóideje.

  • 2010.08.12 12:12:58don brada

    És szerintem tök mindegy, hogy bent volt -e mert a bíró megattta. (3 tével)

    A nagyobb baj, hogy csiszolatlan gyémánt ragyogású, európaszerte áhítttal emlegetett Gerzsonunk, a meccs legkomolyabb ziccerét simán a kapusba löbböli.
    Na az ilyen helyzetekhez kéne már felnőni.

  • 2010.08.12 12:13:09csavarhuzo77

    @+[o_O]+: "vele egyutt a labda is tulment ha nem is teljesen de tulment es az mar gol ugyebar"

    hát nem, akkor gól, ha teljes terjedelmével túlmegy! vagyis, ha a labda érintője (ami a pályafelé eső legközelebbi) a gólvonal legbelső pontjának meghosszabbításával már nem is érintkezik! ez messze nem volt bent.

    viszont szerintem az első félidei csapatunk nem is volt olyan szörnyű. a cserék tönkrevágták a csapatot ugyan és az angolok is hurkák voltak, de az első félidőben felcsillant a remény.

  • 2010.08.12 12:18:50nímand

    Nem haladt át teljes terjedelmével...Szerintem legyen az gól ami szaggatja a hálót...nincs több vita!
    Így megkímélnek minket a kicsi csúnya góloktól!

  • 2010.08.12 12:19:03Megmondóarc

    Ócska szar grundfoci, erre vagyunk képesek lassan 30 éve. Nem is zavarna, ha nem élnének belőle kva jól rengetegen. Mi meg mindig bizakodunk, na majd most, ez egy jó csapat lesz, na most, na most. Aztán egy rakás szar. Aki ezt profi játéknak és játékosoknak nevezi, az egy buta-hülye-sötét broki. Thaiföldön néztem, nyomta az egyik fő csatorna éjjel kettőkor. Tiszteletemre összeült az egész városka. A pofámrók égett a bőr. Menjetek a bányába, de nem is a játékosok, inkább a komplett pöcsagyú vezetés, kapitány, szakértő stb. A játékosok a játszótéren játszanak hobbiból vagy kisviktorkával, a nagyvezérrel. Oszt jónapot magyar foci.

  • 2010.08.12 12:19:54kalapácstollú

    Szerencsére nem volt bent. Azért írom, hogy szerencsére, mert így is megadták. Tehát nincs olyan összeesküvés, mely szerint nyomják a magyarokat.
    :)

  • 2010.08.12 12:21:14nímand

    A Gerát ne tessék bántani. Nagyon jól látta mikor és hova kell megindulni....helyzetet ki lehet hagyni kérem szépen!

  • 2010.08.12 12:22:10abasc_v6

    A gól az amit a bíró megad. Ezért utólag kár rajta rugózni, főleg, hogy annyiszor volt már téves ítélet a mi kárunkra is. Inkább örüljünk.... Annyira jellemző ránk magyarokra, hogy még ami nekünk kedvező azon is csak megy a polémizálás...szomorú:(

  • 2010.08.12 12:30:07KANADA

    Bent volt.

  • 2010.08.12 12:31:03fersch attila

    Nem volt bent a labda, de gól volt (hiszen a bíró megadta). De mindez felvet több kérdést is. Pl. az agyondicsért tejfeles szájú Koman mi fenéért nem a kapura küldte azt a bőrt (hanem inkább beadta az angol védők közé). Már az eddig sikeres fiataloknak is hiányzik az önbizalmuk? A " jaj csak ne én rontsam el!" mentalitás teszi tönkre a focinkat. Tegnap az egy Rudolf Gergelyben láttam csak azt a spirituszt, aki mindig az ellenfél kapuja felé ment vagy passzolt, és nem a Királyhoz jutott tőle a labda. Szomorú volt megtapasztalni, hogy szabadrúgásaink és szögleteink után az elvesztett majd visszaszerzett labdákat rendre hátra küldtük a védőknek és a kapusunknak.
    Fejben kell felnőni (no és futásban és összjátékban), az már fél siker lenne.

  • 2010.08.12 12:41:00HencegőLajos

    Éljen Cseh Laci.

  • 2010.08.12 12:47:06Tájgermájszter

    Nem értem, miért kell egy ennyire egyértelmű dolgon vitakozni. Ez a "gól" ugyanannyira nem volt gól, mint amennyire Lampard lövése a VB-n gól lett volna. Mostanában nincs szerencséjük az angoloknak ezekkel a helyzetekkel, de így is nyertek, elég volt csak a bajszukat megcibálni kicsit, máris összekapták magukat. A mi játékunk pedig pont olyan volt, mint amiről egy angolok elleni meccs szólhat: ússzuk meg minél kevesebbel. Ezt a célt simán teljesítettük. Jöhet a következő.

  • 2010.08.12 12:48:49gabóvitéz

    Abszolút megadható. Ha mi kaptuk volna akkor is így van.

  • 2010.08.12 12:49:18lütty

    el kéne már felejteni a magyaroknak a focit...egyszerűen nem nekünk való, annyiszor, de annyiszor bebizonyosodott már.

  • 2010.08.12 13:02:30phcalvin

    Borzasztó nézni ezt a csapatot, nem látszik a lehetőség sem ebben a válogatottban. Gera miért nem tud ilyen ziccert értékesíteni, mindegy, ha ő nem lenne még helyzet se alakult volna ki.

  • 2010.08.12 13:07:35Szilunet

    A magyar gól bent, a második angol találat meg elkeserítő volt.2 védő 4 felé dőlt, Király Gabi bátrabban kivetődhetett volna. Bár ezt Ő is elismerte a meccs után. De nem rajta ment el a meccs. Sőt nagyon jól védett ettől eltekintve.

  • 2010.08.12 13:16:44Publius Decius Mus

    Nem kell ennyit hápogni már megint emberek. A mi csapatunktól ez egy korrekt teljesítnény volt, különösen az első félidőben. Ez a szar angol csapat is 60 hellyel van előttünk a ranglistán, plusz otthon játszottak. Nem voltak ők sem formában enyhén szólva, de mivel lettetek volna elégeettek? Egy 6:3-mal ide megint?

  • 2010.08.12 13:21:56kano

    Ez bizony nem volt bent, de gól mert megadta a jv. Ugye teljes terjedelmével bent kell lennie a labdának (értsd: 1 cm sem lóghat a vonal fölé sem), de ez nagy jóindulattal sem volt bent, a vonal fölött volt. Sajnos Király sem javult egy fikarcnyit sem (néha nagyokat véd, de az egyszerűbbnek tűnő labdákat meg belepkézi: 2. gól) és a védelmünk is katasztrófális volt. Még ez a világ élvonalába nem tartozó angol csapat is sokkal gyorsabb volt nálunk kezdősebességben. Kb. 5-6 játékosunk tudta felvenni velük csak a versenyt. Majd a fiatalok (U21), ha felkerülnek a nagyokhoz már jobbak lesznek.

  • 2010.08.12 13:22:35Artie

    Hogy Fehér mit csinált a második gól előtt?

    Szerintem egy sörrel a kezében megállapította otthon a tévé előtt, hogy ebbe a csapatba még ő is beférne.

  • 2010.08.12 13:29:38freegr

    Amit a különböző kameraállásokból le lehet szűrni az az, hogy határeset a találat megítélése, amit pont ezen kameraállások alapján nem lehet eldönteni.

    Aki meg asztat mongya, hogy nem vót bent, az tényleg automattikussan hazaáruló, azonnal fő kell mondani nekije, nem szabad egy nap felmentési időt se kifizetni neki, sőt, el kő tíltani még a Bocskai viselésétől is. Talán még alkotmányt is kéne módosítani, az ilyeneket meg kő fosztani a magyar álampógárságtó !! úgy bizony, Isten uccse !

  • 2010.08.12 13:31:01belga6

    don brada, artie!!
    Hülyeséget írtam, elnézést, Tóth Balázsra gondoltam

  • 2010.08.12 13:32:43kisspete1

    nem szoktam hozzaszolni, de most csak annyit, hogy a gol ervenyes volt es teljes terjedelmeben bent volt. Leven pont szerencsesen a golvonal magassagaban ultem igy jol is lattam. Egyebkent beszelgettem a mellettem ulo angol szurkolokkal es teljesen egyetertettunk, hogy amig naluk ugyanazok a problemak fennallnak, amik miatt csufosan kiestek a VB-n , addig ez a fiatal magyar valagatott elso alkalommal ugy jatszott, hogy semmi szegyenkezni valoja nem volt.

  • 2010.08.12 13:37:28hannibal

    Kedves Belga6! Nem zavar, hogy Fehér Csaba nem is játszott... :D

    Egyébként nagyon gyenge meccsen egy sz*r válogatott verte meg a bátortalan magyar csapatot. Azt vártam volna, hogy az új edző vált és nem egy csatárral kezdünk... Ilyen erőcsatárként alkalmazni Rudolfot nem szerencsés, ezt még Torghelle is jobban tudja.

    Ui.: Vanczák és Szélesi olyan lassúak, hogy az már hihetetlen. Nemzetközi szinten ilyen lassú védőkkel játszani reménytelen. Viszont Lipták ügyes volt és továbbra is van egy jó védőnk Juhász. De több nincs, sajnos, így védekezni továbbra sem tudunk.

  • 2010.08.12 13:39:41Kengyelfutógyalogmammut

    Egervári megkezdte a menetelést!

  • 2010.08.12 13:49:16Waldorf Rolandó

    Tóth? Komlósi? Édes Istenem.

  • 2010.08.12 13:57:16Lasombra

    ne keverjük a "bent volt" és a "gól volt" kifejezéseket. a kettő nem ugyanaz.
    előbbi akkor van, ha teljes terjedelmével átlépte a laszti a gólvonalat.
    utóbbi akkor, ha a bíró befújja.
    tehát lehet gól az is, ami amúgy nem volt bent. mint pl ez.

  • 2010.08.12 14:03:52campobaszo

    Ennyit a videobíróról...
    Ha nekünk adják meg,akkor gól,ha mi járunk vele rosszul,akkor mindenki hülye.Most is hiába állítják meg a képet,kockázzák ki és mutatják meg,hogy egyértelműen nem volt gól,egy tét nélküli edzőmeccsen is vannak,akik képesek sunnyogni csak azért,mert nekünk éppen jól jött a tévedés.

  • 2010.08.12 14:05:18Baltás Jenő

    Szerintem nem voltunk olyan gyengék, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy az angoloknak nagyon nem ment, meg nem is eröltették. Így viszont a meccs nagyon gyatra lett szurkolói szempontból.

    A gól szerintem nem volt benn, de igazából mindegy, mert barátságos meccs volt, ráadásul az angolok nyertek a végén.

  • 2010.08.12 14:05:58rugesz

    a labda nem volt tul a golvonalon 100% terjedelmevel, tehat nem volt gol. a biro viszont megadta, tehat gol volt.
    raadasul ongol, vagyis a cim alapbol ertelmetlen.

  • 2010.08.12 14:19:25gasoline

    Szerintem hozzunk létre (jól fizetett) parlamenti vizsgálóbizottságot a kérdésben és lehetőleg szakítsuk ketté az országot. Stílszerűen a fidesz-elvtársak szerint bent volt, szockók szerint nem, jobbiknál meg attól függ, hogy buzi-e a bíró, lmp meg tartózkodik, mert a ZÖLD füvet károsítják a focisták, meg a labda is.
    Ha nem sikerül dönteni, akkor Palibá' lesz a salamon, vagy Gálvölgyi...

  • 2010.08.12 14:23:56gasoline

    A magyar válogatott csányi csapata. csányi a viktátor haverja. viktátor sokharmados felhatalmazást kapott a bianco papírjára az istenadta néptől. Tehát a magyar válogatott nem lehet rossz. Tehát a magyar válogatott jó. Aki nincs velünk..., az ... Gerrard.

  • 2010.08.12 14:25:13doncsizma

    az inda video egy nagy szar jo lenne mar egy normalius lejatszo az indexnek amin nem kell ennyit varni h betoltson 4 peret.... es nem szar az internetem....

  • 2010.08.12 14:27:03Qwertyui

    Egyébként meg tök mindegy, hogy bent volt, vagy nem, már megint kikaptunk, ez a TÉNY!!!!
    Nézzük inkább az úszást!!!!

  • 2010.08.12 14:37:12Autószerető

    A gólra is igaz, ami a 11-esre. Az a gól, amit a bíró megad. :)

    De valóban nem ez a lényeg.
    Egy éppen formája alatti, harmatgyenge angol válogatott is simán vert minket.

  • 2010.08.12 14:40:47Expurgatio

    Kicsit blikk szagú ez a cikk, kezd bulvárosodni az Index...
    Ha legalább valami számítógépes elmezéssel, animációval, vagy bármivel jöttek volna elő. De semmi, ezt már tegnap este is lehetett tudni/látni...
    Kössz a semmit!

  • 2010.08.12 14:41:51Feltham

    Tudni akarjatok a valaszt, talalgatasok helyett?
    Bent volt a labda. A kapu mogott ultem tegnap es onnantisztan latszott (21. sorban 1-es szek). A felvetelen valoban nem latszik, mert rossz a kamera allas, de tisztan tul volt a golvonalon a labda. Barcsak lefenykepeztem volna, akkor most jo penzert el tudnam adni a bizonyitekot az ujsagoknak.
    A magyar valogatott pedig a korulmenyeket figyelembe veve jo volt. Lasd uj edzo, uj csapatkapitany es volt osszesen 2-3 edzesuk eddig egyutt. Azt lehetett latni, hogy meg nem egy csapatkent jatszanak, mert nincsenek osszeszokva, de nem a fejuket vakartak, hanem futottak a labdaert. Csak igy tovabb, es meglesz az eredmenye!!!

  • 2010.08.12 14:45:16Qwertyui

    Tök mindegy!! a VB-n is bent volt Lampard lövése, mégse adták meg!!
    Ezért jobb az úszás, meg a kajak-kenu, ott nem a bíró dönt!!!!!

  • 2010.08.12 14:46:06Feltham

    Meg annyit a magyar szurkolokrol, hogy FIGYELEM A DOHANYZAS TILOS A STADION EGESZ TERULETEN!!! Az angol tolerancianak koszonheto, hogy nem dobtak ki azokat akik a WC-ben dohanyoztak a szunetben. Emlegettek oket az angolok a folyoson. A dohanyzast leszamitva nagyon lelkes szurkolocsapat volt a meccsen!

  • 2010.08.12 14:46:31Sandy-Yondy

    Imádom, hogy 10millió szövetségi kapitány és fociedző országa vagyunk. Mindenki vágja, hogy mit hogy kellett volna csinálni.

    Sebaj, a papírforma bejött megint, az angolok még csak meg sem izzadtak... :)

  • 2010.08.12 14:51:50Nathan D'Xantine

    Egyértelmű, hogy nem volt gól, de minek ezen rugózni egy barátságos meccsen?
    Nem tök felesleges?
    Egy két biztató teljesítmény mellett bénák voltunk.
    Az angolok is azok voltak.
    De amíg azt meg lehet csinálni a védelmünkkel amit Gerrard megcsinált, addig mindegy is.

  • 2010.08.12 14:56:03rugesz

    2010.08.12 14:41:51Feltham

    jaaa, a 21.sor 1-es szek..? onnan valoban tokeletesen latni. tenyleg kar, h nem sikerult elkapni azt az ezredmasodpercet fenykepezogeppel, most mindenki sokkal nyugodtabb lenne.. de sebaj, majd legkozelebb!
    engem mindenesetre megnyugtattal, hiszek neked h bent volt ;o)

    atyavilag!

  • 2010.08.12 14:56:47PokerJoker

    szerintem rossz a szabály, mert szerintem az már gól, ha a labda valamely része túlmegy a gólvonalon, ezt a szabályt csak azért találták ki, hogy a partjelzők jobban lássák... viszont ekkora pénzeknél szerintem robotpartjelzőket kéne alkalmazni, amik sínen mozogva egyértelműen felismernek mindent ami a térfélen történik és gyorsabbak is tudnak lenni, mint a játékosok... amúgy a magyar foci gyengesége abban rejlik, hogy akkor is kapnak pénzt, ha vesztenek... innentől minek erőlködjenek? amúgy az első gólon is látszik, hogy jobbra lepasszolhatta volna, de önzőzött mert a karrierje fontosabb, aztán rossz irányba passzolta... na mindegy ezért csak négyévente nézek focit a VB-t :D

  • 2010.08.12 15:07:15bacska

    ez a Gerrard gyerek kitől kapta a gólpasszt ??? Nem a magyar ötöstől?? !!!!
    Amúgy, gól volt mert megadták, de nem volt bent teljes terjedelmével. Rugni kell még hármat és a kutya sem vitatkozik ilyenkor !!!!

  • 2010.08.12 15:23:52zalai77

    Sajnos már régóta nem kell beszélgetni MAGYAR fociról "vagy legalább is nem kellene" nemzetközi szinten. Mert amíg a hazai szinten nem lesz "rend" addig az 1-2 felvillanás ami lássuk be ölég kevés csak vállveregetésnek jó vagy annak sem. De látni tehetségeket,sajna még 16-17 évesek.Ha ezek beérnek...Hajrá MAGYAROK!

  • 2010.08.12 15:45:49Bitang Teddy

    Semmi különös nincsen abban, hogy megy a vita.
    Ezt minden országban megteszik, mindenki ért a focihoz...
    EB-re kijutunk akkor úgyis kuss lesz, ha nem, akkor "megmondtuk"...

    Remek kis gárda ez a mostani válogatott, nem acélos és nem bárkit verős, de nekem szimpi, ahogy hajtanak.

    Hajrá Fiúk, nekem tetszik amit csináltok!
    Vegyetek példát a vizibogyósokról és akkor minden rendben lesz.

    Dzsudzsák a legnagyobbmagyar!!!

  • 2010.08.12 16:01:19szucsneszilvi

    Mindkét bátyám élőben láthatta a tegnapi mérkőzést. Azt mondták, hogy nagyon jó volt a magyar csapat. Bár vereség lett a meccs vége, de élőben egészen más volt látni, jó volt a hangulat, nem két szar csapatot láttak a szurkolók, hanem egy mérkőzést, ahol a magyar válogatott végig lépést tartott az angolokkal. Talán gondoljunk arra, hogy ez egy szebb jövő kezdete a magyar foci életében. Csak optimistán:-)

  • 2010.08.12 16:02:15Bonner

    Angliaban neztem a meccset, itt mar a vege utan 2 perccel szamitogepes szimulacioval bizonyitottak, hogy a labda nem volt bent. Sajnos ez teny. A 2-1 vallalhato eredmeny, foleg idegenben, de ez a jatek nem...

  • 2010.08.12 16:20:41Player 1

    Tudja valaki, hogy mikor lesz vége a Sport1 rémuralmának?

  • 2010.08.12 16:49:23papazole

    Felháboritó ! Ezért a kétballábas Geráért sirtatok ? Örüljünk,hogy megszabadultunk tőle !! Egyébként a kapitány és a többi salak pénzét utalják az árvizkárusoltaknak ! Ez volna az első "jó" pont a nyálas majmoknál.

  • 2010.08.12 18:05:14imici61

    és a mi kis melegítőalsós kapusunk az első gólnál, ahogy szemmel követte a labdát béfelé, az sem volt semmi... vazze egervári, mit akarsz egy ilyen öreg, megkopott kapussal, ez csak Van Der Szar

  • 2010.08.12 18:10:24angolo

    Nehéz eldönteni!Teljes terjedelmében nem, de egy hajszálnyival több mint a fele bennt volt a labdának.(szerintem)A védelmünk kiábrándítóan lassú, gyenge,határozatlan. Sajnos a lassúság egy az egyben illik a csapatra is.Van 1-2 ember azért aki felveszi a versenyt, de ez nem elég!A jószokásunk megmaradt: 5ösön belül még a kapust is ki akarjuk cselezni...Holmaradnak a távoli löketek?1-2 volt elvétve a meccsen, de azok is épp, hogy elgurultak a kapuig!

  • 2010.08.12 18:12:48angolo

    imici61!
    Gratulálok, nem sok meccset láthattál eddig!
    Ezt a labdát aligha lehetett volna fogni, annyira váratlan és pontos volt!Inkább nézd meg azt a cikket, ami beszámol az amerikai kapusokról..Szögletnél így mellényúlni? : OOO
    Na az a ciki, nem ez...!

  • 2010.08.12 18:48:53eManuel

    bent volt...szedd le fullhd ben a skysport ról és kockázd ki...

  • 2010.08.12 19:00:25csavarhuzo77

    PokerJoker: a pálya részei a vonalak. addig tart minden irányban, még a gólvonal is a pálya része, tehát ha még fölötte van, akkor a pályán, vagyis nem a kapuban. jó ez így. ráadásul semmi köze a partjelzőkhöz.

  • 2010.08.12 19:36:09syddy1

    Aki azt mondja, hogy a partjelző megadta, tehát benn volt, az téved. Nem volt benn, de mégis gól volt. Na bumm. Szerintem a magyarok sokkal több fantáziával játszottak, mint az utóbbi nem is tudom én hány szöv. kapitány irányítása alatt, nem 70m-es indításokkal operáltak, hanem volt passzjáték, dicséretes mindenképp. Gerrard pedig tipikus ellenpélda az "egy fecske nem csinál nyarat" mondásra. Megmutatta a zseinalitását (annak ellenére írom ezt, hogy nem egy szimpi játékos amúgy), igaz, a védelem rendesen asszisztált neki. Viszont úgy érzem, ha Egervárit nem dobják ki fél éven belül (ahogy azt megszokhattuk), akkor lehet jövője a magyar focinak. Főleg úgy, hogy Egervári éveket együtt dolgozott Komannal, Némethtel, stb. Hajrá Magyarok!

  • 2010.08.12 20:35:49kopp

    Aki azt mondja, h ez a gól bent volt, az vagy magának is hazudik v nem ismeri a szabályokat! :)
    De amúgy is mind1, i'isze ezt is az angolok, rúgták, csak nem nekik írták be! :)

  • 2010.08.12 20:40:11imici61

    kedves angolo,

    látszik, nem védtél még sohasem. Az első gólnál ez a szombathelyi vén párduc nem mozgott a labda irányába zseráld irányával megegyezően, így persze a bal sarokra nem érhetett oda, jó , de szemmel aztán követte..:((
    és a 2. gól, az mi a fene volt kapus szemmel, az akkora potya, h egy kisvárosi kispályás 3. osztályú bajnokságban is kivágták volna a csapatból, ezt a rozoga embert

  • 2010.08.12 20:59:31totti92

    Egyetértek imicivel. El kéne már felejteni ezt a kiöregedett barmot... Az első gól valóban szép volt, de 1. nem volt váratlan:D 2. Ilyen szarul helyezkedve tényleg esély sincs (alaphiba). A második gólnál meg ki kell ugrani és nem megállni, ezzel másfél métert hagyni a RÖVIDEN. könyörgöm. Egyébként meg semmi baj nem volt a válogatottal, ez csak fejlődni fog és külön pozitívum, hogy elfelejtettük a gyökér torgellét. Jah és az "angolok" szó helyett érdemesebb lenne a "Gerrard" szót használni, mert ő vert meg minket:)

  • 2010.08.12 21:10:22angolo

    Imici!Hidd el, védtem már jópárszor!:)
    A második gólban tényleg bennevolt a kapusbaki, de akkor a védők mit csináltak?Netán a pályán sem voltak?A legnagyobb baj, az, hogy mire az egyik szövetségi kapitány felépítené a csapatot és jönnének az eredmények, addigra elküldik...A legnagyobb fejlődést Várhidi vezetése alatt láttam, mégsem hagyták , hogy kibontakozzon és jöjjenek az eredmények!A mondás úgy tartja,hogy "Türelem rózsát terem"!Várhidi felfedezte Dzsudzsákot, de mire összezokott volna a csapat jött más és rögtön más felállásban játszatta a csapatot, megint minden kezdődött előről!Mindenesetre azt várom, hogy a következő meccseket megnyerjük és lépjünk feljebb a ranglétrán!Hajrá!

  • 2010.08.12 21:28:25Ama Ginger

    "kezd bulvárosodni az Index... "

    Az részéről már egy jobb irányba tett lépés lenne, de erről szó nincs: marad szennylap. Amúgy meg ez a Sportgéza, nem tudom ez javít-e a dolgon.

    Aki meg pocskondiázza Királyt, az kapja eb. KIRÁLY végre királyul védett! 3 bravúros védést mutatott be, erről miért nem szól a fáma?!

  • 2010.08.12 21:37:28sztividzsi

    vitatkozni jó rajta, de nem ez a kérdéses döntés fogja meghatározni a magyar csapat jövőbeni teljesítményét hanem az a játék amit tegnap mutattunk.

  • 2010.08.12 22:12:53gabe_

    Fülöp (Gulácsi) - ?(Lázár) Lipták(Horváth) Juhász Kádár (Laczkó) - Vadócz (Elek, Vass) - Gosztonyi (Farkas2) Buzsáky (Koman) Dzsudzsák (Huszti) - Gera Rudolf (Németh K.,Szalai)

  • 2010.08.12 23:44:19min

    megint szar?? Még mindig. Nem baj csak adagoljuk a sok lóvét a fociba. Töki mindegy melyik kukába dobják a sok pénzt de értelmesebb sportot persze nem támogatunk ennyire

  • 2010.08.13 00:41:26kirby a parancsnok

    Király Gabi az egyetlen védő...

  • 2010.08.13 03:11:08csesszelekmeg

    Na akkor hogy kerek legyen a dolog mindenkinek en ott voltam pont a kapuval 1 vonalban es lattam hogy bent volt! Sot jobbat mondok meg a jegyem is meg van. Ezenkivul lattam a kivetiton az ismetlest 2* es azon is bent volt. Mi a lof@szt okoskodik itt vagy 100 ember megint hogy nem volt bent???

    Az Angolok meg azt is nehezen adjak meg amit 72024-en lattak, mert hogy ennyi ember volt ott, nem hogy olyan golt ami nem volt bent!

    Masreszt nem jatszottunk rosszul egy picit sem! Nekem tetszett a tobbiek meg menjenek alukalni vegre, en is megyek!

  • 2010.08.13 06:18:22james ballard

    góóól!!! nem, mégsem!!!

  • 2010.08.13 09:55:50johevi

    Ezt a sok hülye kényszeres kommentelőt....
    "Gól, mert nagyrésze bent volt"
    "Gól, mert szép, támadás volt, gólt érdemelt"
    Hogyan lehetne szellemi vizsgához kötni a hozzászólást????

  • 2010.08.13 11:31:15fepe

    Egyetértek... Olyanok írnak itt akik azt sem tudják mikor gól és mikor nem...

    Teljesen egyértelmű hogy teljes terjedelmével nem volt bent. A gólvonalon álló kamera a bizonyíték. Ha nagyon elfogult vagyok, akkor talán a labda fele ha látszik, de még akkor sincsen bent ha érinti a gólvonalat. Ahhoz hogy bent legyen a teljes labdát látni kellene a kapufa mögött. Ilyen képkockát meg ha megfeszülök sem tudok belelátni a gólvonali kamera képébe...

  • 2010.08.14 04:09:16PokerJoker

    Csavarhúzó, azért ne keverjük össze a labda pályán tartását, azaz, hogy a nézőtéren már ne küzdjenek érte és azt, hogy a gólért küzdenek... és, ha nézted a vb-t, pont egy gólt nem vett észre a partjelző, de biztos azért, mert szerinted neki ott már nincs hatásköre, hisz az a pályán kívül van, így nem láthatta :D:D:D

Minden idők

Isten keze Ukrajnában sújtott le
Az egykori Fradi-játékos, Kuznyecov 19 éves fia pofátlan góllal döntötte el a feljutási rangadót.

Elitcsapat

Shopline

C-Travel ajánlatok

  • Hamarosan itt a nyár!
    Hamarosan itt a nyár! Gondoljon már most a nyárra és válasszon ajánlataink közül a vakációra! 2.500 Ft / fő / éjtől
  • Utasbiztosítás online Utazása előtt ne feledkezzen meg biztosításáról - online ügyintézés, sorban állás nélkül!
  • Repülőjegy Párizsba Városnézés, programok sokasága. Töltsön el egy kellemes hétvégét Párizsban! Budapest - Párizs repülőjegy 43.080 Ft / főtől