Kiestünk, de 24 év után pozitív mérleggel
A mindkét csapat számára tét nélküli utolsó vb-selejtezőn a csoportgyőztes dánok megpróbálták kiszolgálni közönségüket, négy támadóval jöttek a magyar térfélre. A nagy nyomás csak 25 percig tartott, ebben az időszakban a hatalmas védéseket bemutató Babos Gábor tartotta meccsben a magyarokat, a félidő második fele már kiegyenlített volt.
Jegyzőkönyv
DÁNIA-MAGYARORSZÁG 0-1 (0-1)Koppenhága, Parken Stadion, 40 ezer néző, v.: Florian Meyer (német)
Gólszerző: Buzsáky (35.)
Sárga lap: Christensen (20.), Jensen (78.)
Dánia: Sörensen - L. Jacobsen, Christensen, Agger, M. Jakobsen - Rommedahl (Silberbauer, 71.), C. Poulsen, J. Poulsen, Enevoldsen (Larsen, a szünetben) - Tomasson (Jensen, 62.), Bendtner
Magyarország: Babos Gábor – Bodnár László, Juhász Roland, Vanczák Vilmos, Halmosi Péter – Tóth Balázs - Dzsudzsák Balázs (Priskin Tamás, 90.), Varga József, Buzsáky Ákos (Huszti Szabolcs, 77.) – Rudolf Gergely (Vadócz Krisztián, 87.), Torghelle Sándor
Az első épkézláb támadásából gólt szerző magyar csapat összeszedte magát, és a meccs hátralevő részében egyenrangú partnere volt a vb-résztvevő dánoknak. Nem volt szó brillírozásról, de koncentrált, tudatos játékkal fogtuk meg a vergődő Dániát, a furcsán cserélő Morten Olsen is többet ártott, mint használt változtatásaival.
A magyarok úgy hozták le a második félidőt, hogy a dánok csak távoli lövésekből tudtak veszélyeztetni, ezeket pedig a parádézó Babos Gábor hol könnyedén, hol komoly bravúrral szedte le.
Babos Gábor visszavonult a válogatottságtól
A mérkőzés legjobbjának, a NEC Nijmegen 34 éves kapusának a kopppenhágai volt az utolsó válogatott meccse. "Már korábban megbeszéltem a kapitánnyal, hogy ha kijutunk a vb-re, akkor az pályafutásom megkoronázása lesz, sajnos nem sikerült, így most jött el a búcsú ideje. Kívánok az egész csapatnak sok sikert."A hatékony rombolás mellett kontrákból még mi lőhettünk volna gólokat, a semmiből érkezett magyar gól, annyira megfogta a dánokat, hogy innen már nem is tudtak felpörögni.
Ha tétje nem is volt, és Dánia ennek megfelelő komolysággal próbálta lehozni a meccset, szép győzelmet aratott a magyar válogatott, ami elsősorban azért volt fontos, mert nem csak eredményt, de jó játékot is régen láttunk Erwin Koeman csapatától.
A játék Koppenhágában sem volt zökkenőmentes, de a vezető gól után a csapat hozta azokat a tulajdonságokat, amiket az utóbbi meccseken hiányoltunk.
A szünet után volt karaktere a csapatnak, elsősorban a fedezetsor tette oda magát. Külön öröm Varga József kiváló játéka, a debreceni belső középpályás az utóbbi hónapok legjobb párosát alkotta Tóth Balázzsal, a védősor pedig néhány hajmeresztő hibát leszámítva jól rombolt.
A győzelem nem ért továbbjutást, a szokásoknak megfelelően a vert mezőnyben végeztünk, de hogy előre lépett a csapat, azt több dolog mutatja. Az egyik legnehezebb csoportba kerültünk, ennek ellenére a nem továbbjutó korábbi válogatottakhoz képest 24 év óta először végeztünk pozitív mutatóval (5-1-4). A magyar csapat oda-vissza legyőzte az alacsonyabban rangsoroltakat, ez szintén nem jellemző.
Az utolsó mérkőzésen mutatott eltökéltség, és helyenként a szervezett játék annyit feltétlenül ért, hogy a felnőttválogatott nyomot hagyott a szurkolókban, és talán sokan elfelejtik, hogy benne hagytuk a csoportban a lehetőséget. A két szeptemberi hazai selejtező (Svédország, Portugália) komoly csalódás volt, ezt igyekezett most helyrehozni a csapat, és mivel Dániában esélytelenül is sikerrel járt, nincs értelme senkit elmarasztalni.
Koeman 18 hónapjának összképe vegyes, de a holland kapitány elért néhány olyan eredményt, amelyről elődei csak álmodhattak.
A magyar válogatottnak az utolsó meccsig volt esélye a továbbjutásra, két utolsó hazai selejtezője előtt már nem nyitottak ki a pénztárak, és a sorozat jelentős részét pótselejtezőt érő helyen töltötte.
"A jövőt illetően ennek a találkozónak erőt kell adnia - nyilatkozta az mlsz.hunak Erwin Koeman. - Ezzel a tudattal, a koppenhágai tapasztalatokkal felvértezve kell nekivágni majd a legközelebbi sorozatnak, az Európa-bajnoki selejtezőnek és akkor a továbbjutás sem marad el" - zárta a kapitány meglehetősen optimista nyilatkozatát.

Kommentek
2009.10.15 14:31:49mindegykivagyok
Az elsö 3 csapattol a max.18 pontbol 4-et
szereztek!Ez pozitiv?Még 40%-os sincs!Még jo,
hogy a "vakokat" megverték oda-vissza.A pozitivtol sztem igen messze van!Még szerencse,hogy az utolso meccs màr a dànoknak
majàlis volt!
2009.10.15 14:44:32fátum
mindegykivagyok: A pozitív mérleg azt jelenti, hogy több győzelmünk van, mint vereség. Ez elég nyílvánvaló, nem?
2009.10.15 15:11:50Kaján Halász
Csak bemásolom annak egy részét, amit az NST-blogon már leírtam:
Ha a tabellát nézzük, azt látjuk, hogy alig szereztünk kevesebb pontot, mint a svéd-portugál kettős, az albánok feleannyi pontot nem szereztek, mint mi. Eljutottunk oda, (vagy legalább a látszata megvan), hogy nem az albánokkal meg Máltával (akiktől nemrég kikaptunk), hanem a svédekkel, portugálokkal voltunk versenyben, sőt a svédek ellen mindkét meccsünk nyitott volt (még ha a hazain szerencsével, büntetővel egyenlítettünk is, és addig sok közünk nem volt a meccshez, a végén mégis akár nyerhettünk volna). Ezt szerintem értékelni kell, hiszen valójában a magyar futball sokkal inkább Albánia szintje, mint Svédo., Portugália. Tehát erőn felül teljesített a csapat.
(...)
Be kell látnunk, hogy ezzel a játékosanyaggal ennyit lehetett kihozni. Fülöp, Babos, Gera, Hajnal, Juhász, Huszti, Dzsudzsák. 7 (esetleg Dárdaival együtt 8) olyan emberünk, van, akit valamennyire számon tartanak az európai futballban, ebből 2 kapus.
(...)
Az U20 nagyszerű eredményén is többen fanyalognak.
Szóval igaza van Koemannak, tényleg nehéz a magyaroknak kedvükre tenni...
2009.10.15 15:19:37herbert
@mindegykivagyok
és hadd emlékeztesselek a közelmúlt selejtezőinek néhány szép pillanatára
2007.11.17. Moldova-Magyarország 3-0
2007.06.06. Norvégia-Magyarország 4-0
2006.10.11. Málta-Magyarország 2-1
2006.09. ... Magyarország-Norvégia 1-4
ezek azért most valahogy elmaradtak. Ráadásul emlékeim szerint norvégiától sem azért kaptunk 4-4 dugót mert ontottuk a ziccereket csak közben kinyílt kissé a védelem...
2009.10.15 15:20:05reader613
egyedül mi vagyunk a csoportban azok, akik Albániát oda vissza megvertük.
Se a svédek.
Se a dánok.
Se a portugálok.
(sőt, Málta sem, bruhaha)
Ez pozitívum.
2009.10.15 15:23:17gibard27
@mindegykivagyok
"....Még szerencse,hogy az utolso meccs màr a dànoknak majàlis volt!"
Te láttad a meccset tegnap? Ha igen, akkor láthattad, hogy a dánok az utolsó pillanatig hajtottak, rengeteg nagy védése volt Babosnak. Ezenkívül a magyar csapatot ilyen jól én évek óta nem láttam játszani, mint tegnap. Tehát a meccs tegnap azért volt jó, mert mindkét csapat nagyon komolyan vette. A dánok végig próbálkoztak, mert egyre jobban csípte a szemüket, hogy esetleg hazai pályán kikaphatnak.
A többi dologra annyit reagálnék, hogy én is csalódott vagyok kissé, de csak azért, mert a hazai svédek és portugálok elleni meccset elszórakoztuk, pedig mindkét csapatot meg lehetett volna verni.
Összesseégében azonban azt kell, hogy mondjam, hogy valóban pozitív teljesítményt nyújtott a csapat. Mi már régen nem olyan szinten állunk fociban, hogy akármelyik ország legyőzését természetesnek vehetnénk. Tehát amit a válogatott produkált, az szerintem korábbi önmagához képest nagy teljesítmény. Főleg, ha belegondolunk, hogy például a nálunk általában sokkal jobb Norvégia például a saját csoportjában 8 meccs alatt 10 pontot tudott összeszedni. Ez meglehetősen gyenge eredmény, és a magyar válogatott 16 pontja a megszerezhető 30-ból több mint 50%-os.
Szóval az említett két hazai meccset leszámítva, amikor bosszantóan és most már tudjuk hogy pazarlóan játszott a csapat (mekkora szükség lenne most a portugálok elleni pontokra), de összességében szerintem magunkhoz képest igenis előreléptünk.
2009.10.15 15:31:20nagyvezérke
Szerintem is van mire építeni, amelyek közül a legfontosabb, hogy a nálunk papíron is gyengébb csapatokat oda-vissza lezúztuk (lehet tovább hasonlítgatni, nézzük csak meg az Ausztria és Litvánia mögött végző románokat, hehe). Én továbbra is ki szeretnék járni a hazai selejtezőmeccsekre, mert úgy érzem, megmozdult valami. Egy kedvezőbb sorsolás (lásd pl. svájc csoportja, de talán még a szlovákoké is) esetén tényleg reális esélyekről beszélhetünk. Egy durvább sorsolásnál meg maradnak a reális célkitűzések és a meglepetésre való törekvés...
2009.10.15 15:31:38pokesz70
Azt se felejtsük el, hogy milyen csoportban voltunk. Gondoljatok bele, Svédország kiesett ebből a csoportból és Portugália sem biztos, hogy ott lesz! Egy ilyen csoportban 16 pont igenis szép eredmény. Vannak csoportok, ahol ennyi ponttal simán másodikok lettünk volna, vannak csoportok, ahol 8-10 pont is elég volt a 3. helyhez.
2009.10.15 15:46:24hensen
röhejesek vagyunk
Olyan a magyar futball mint a magyar politika. Sok pénzért erőlködik évekig.
A szlovákok, akikről 24 éve azt se tudtuk hogy léteznek simán kijutottak. Ja és elmarad a gázsijuk a mieinkénél.
Csak tudnám miért nem fordítják azt a temérdek pénzt olyan sportágakra ami hoz is valamit...
És mi lett volna ha kijutunk? Oroszok elvernek 6:0-ra első körben.
2009.10.15 15:51:51Circus
minden fanyalgónak:
ha itthon megverjük portugáliát, pont fordítva állunk a táblázaton, és készülünk a pótselejtezőre. Vagy pl. ha hozzuk a svédek és portugálok elleni meccset döntetlenre... Mindenre volt REÁLIS esély. Végre, annyi év után.
ENNYI
Valakinek ki kell esnie - így ki lehet. Szar, de nem mosták velünk fel a padlót és komolyan vesznek bennünket.
Tegyétek hozzá az U20-at, és ha ezután se veszitek észre az előrelépést, akkor keressétek fel szemorvosotokat sürgősen.
2009.10.15 15:53:59Neo logick
Sziasztok!!
Nekem az gondom, hogy ha a válogatott, külföldi csapatokban nem edződött játékosokból áll (nem jutnak játéklehetőséghez), mert az jobb a menedzsernek a továbbértékesítés alkalmával, hiszen a válogatottság száma azért bef. az árat, akkor, azok akik itthon játszanak de valóban játszanak és még nem adták el őket, nem jutnak, juthatnak szerephez!
Rudolf pl. nekem régóta hiányzik! Gera meg régóta nem, csak úgy mint Hajnal, Huszti, Gyepes, Bodnár....
2009.10.15 15:58:25csikos
Szerintem örülni kell, hogy megmozdult felfelé a focink. A sok idióta azt hitte, hogy egyik pillanatról a másikra mi leszünk a legjobbak és megverjük a világbajnoki 4. portugálokat meg hasonló. Ez az év szerintem áttörés volt a magyar fociban. A válogatott pozitív mérleggel zárt, a Debrecen főtáblára került a BL-ben, az U20-as válogatott pedig éremért játszik a VB-n. Azt hiszem, hogy ez elég bíztatónak tűnik. Az elégedetlenek idióták. Néha eszembe jut, hogy az Aranycsapat hazatéréskor nem mert leszállni a Nyugatiban, mert a tömeg meg akarta fenyíteni őket a VB 2. helyért! Ilyenek vagyunk. (aztán elterjedt, hogy eladták a meccset)
2009.10.15 15:58:41gibard27
@neo logick
Gera a válogatottságot a tegnapi meccse előtt lemondta, Huszti, Bodnár és Rudolf pedig játszottak - utóbbi a magyarok egyik legjobbja volt....... A problémát szerintem megoldódott..... :) :)
2009.10.15 16:02:29Kivlov
A harmatgyenge svédek, meg a pesten semmit nem mutató portugálok llen fogunk 2 X-et, ott vagyunk a 2. helyen. Dehát csatár nélkül kimenni a pályára??? Torghelle!
2009.10.15 16:05:25gibard27
@csikos
Tökéletesen egyetértek Veled...
Annyi pontosítást szeretnék csak tenni, hogy nemhogy a Nyugatiban nem mertek Puskásék leszállni, de csak a tatai edzőtáborig mertek jönni, onnan mindenkit külön-külön vitt haza kocsival a rendőrség, hogy garantálják a biztonságukat. A világ valaha létezett legjobb csapatának játékosairól volt szó.... Azt hiszem ez mindent elárul...
2009.10.15 16:06:43Neo logick
@gibard27
okok meg a Varga is jó volt nagyon de ugye azért :):) mert te is kissé korábban lépted volna meg ezeket, az amúgy , úgy tűnik, hogy átlátható változtatásokat...
A Gera meg baromira jó, hogy besértődik...
Egy ekkora hívő, lehetne kicsit alázatosabb és ne értse félre senki ez nem gúnyolódás, valóban a hit egyik alapja az alázat!
2009.10.15 16:07:48Lehet egy krémessel több?
Ha a csapat végre képes volna hozni egy magához mérten megbízható/minőségi átlagot, most kint lehetnénk! A két itthoni meccs – meg a kinti svéd is – nagyobb akaraterővel, koncentrációval hozható lett volna. Túlságosan ingadozik a teljesítményük. Jó pár játékosunk a munkahelyén felszántja a pályát és időről időre figyelemre méltó produkciót tesz le! Összejönnek a válogatott meccsekre, oszt' mintha lekapcsolnák a villanyt... Miért? Ennek nem kéne így lennie. Dzsudzsák, Hajnal, Juhász rendre 'ünnepelt' figurák kinn. Itthon meg, együtt, olyan so-so. Talán valami elindult azért. Várom a folytatást!
2009.10.15 16:08:42Zee87
1 Ahogy írták is az utolsó meccsig versenyben voltunk.
2 A dánokat csak mi tudtuk megverni. (és ne gyertek azzal hogy nekik már mindegy volt, mert marhára nem úgy játszottak(lásd 4 támadó)
3 A svédek 8 meccs alatt 3 gólt kaptak, kettőt tőlünk.
4 "még jó hogy a vakokat megvertük..." Volt hogy a svédek csak öngóllal nyertek ha jól emlékszem albánia ellen.
És még lehetne sorolhatni a pozitív dolgokat.
Amúgy meg annyin múlott a pótselejtező, hogy az ibrahimovic mákolt, meg a portugálok találtak egy gólt idegenben nálunk. Ha ez nincs akkor 2.ak vagyunk. És ne mondd, megint a ha, mert tényleg nem kellett volna sok.
Hajrá Magyarok!
2009.10.15 16:14:54Képfényező
Juhászt hagyjuk már ki az összes fintorgásból.
Az összes meccsén, ahol játszott, a csapat legmegbízhatóbb játékosa volt.
2009.10.15 16:15:44Kivlov
2009.10.15 16:08:42Zee87
Plusz a portugálok egy 93. perces góllal nyertek Albániában.
Nekik megvolt a mákjuk, nekünk nem. (De jobbak tőlünk, ez kétségtelen.) Viszont ilyen gyenge csoportba se kerülünk még egyszer...
2009.10.15 16:17:55szemeteske
Na az ilyen cikkek miatt tart ott a magyar foci ahol tart...
B+, azért voltunk versenyben mert a legkönyebb meccseinket játszottuk le elsőnek!
PONTOSAN írja már le valaki, hogy mit tett hozzá Koeman ehhez a csapathoz amit bármelyik NBII-es edző nem tudott volna!?
2009.10.15 16:24:04szorgalmas
24 év után. na bravó.
1998-as vb-selejtező:
1. NORVÉGIA 8 6 2 - 21- 2 20 pont
2. Magyarország 8 3 3 2 10- 8 12 - pótselejtező
3. Finnország 8 3 2 3 11-12 11
4. Svájc 8 3 1 4 11-12 10
5. Azerbajdzsán 8 1 9 7 3-22 3
2009.10.15 16:31:29yafet
Ha Lichtensteinnel, San Marinoval, Andorrával és Luxemburggal raknak össze akkor összejöhet a pótselejtezőt érő 3. hely, ha elkerüljük a mumus Máltát.
2009.10.15 16:35:32dolgozni kék
Hogy szól Kemény Dénes mondása a szerencséről?
2009.10.15 16:36:48Káosz professzor
Hagyjuk már ezt a sok ha-t, mert csak egy nagy hahaha lesz belőle! A magyar válogatott - képeségei alapján - valahol az európai 21-30 hely között van. Más sorsolás esetén már rég nem lett volna esélyünk. A mázliról: az albánok a 90. percben kapufát lőttek nekünk, ha bemegy, akkor nincs hurráhangulat? Ugyan már. Legalább magunkat ne csapjuk be, ha ez APEH-et át si vágjuk.
2009.10.15 16:37:57pokesz70
szemeteske:
Azok a legkönnyebb meccsek nem is olyan rég még komoly problémát jelentettek, most simán lehoztuk mindegyiket (a portugálok és a svédek is vesztettek pontokat Albánia ellen).
Szerintem a 16 pont jobb eredmény, mint az utóbbi években bármikor. 1998-ban pótselejteztünk ennél jóval kevesebb pontból, amihez kellett egy utolsó perces finn öngól is, ráadásul egy a mostaninál sokkal könnyebb csoportban. Persze a pótselejtezőknek is 1-12 lett a vége.
2009.10.15 16:40:34lecsó73
tudat alatt biztos munkált a dánokban, hogy már továbbjutottak. ez ugyanolyan meccs volt, mint a '85ös magyar-holland, aminek a mi részünkről már nem volt tétje, mert kijutottunk Mexikóba, és 60.000 ünnepelni készülő néző előtt kikaptunk egy nullra. ott is hajtottak a magyar fiúk, de mindenki tudta, hogy semmi sem történik, ha nem győzünk (azon kívül, hogy elmarad a fieszta)
2009.10.15 16:41:04ulpiustamas
Na, fanyalgknak, Koeamn fikázóknak tessék...reális eredmény, szinte a sorozat végéig lehetett bizakodni, voltak szép pillanatok, nem mosták fel velünk a padlót...a pontszámok is elárulják, hogy azért ez nem ugyan az volt, mint az előző néhány sorozat...új kapitány, akinek szintén voltak hibái, de VÉGRE nem vágják le a fejét, hogy nem mentelet a csapat a VB elődöntőig. Sok tanúlsága van ennek a sorozatnak, amiből tanulhatnak a játékosok és a kapitány is, oylan tanúlságok, amikre lehet építeni...csak így tovább! Hajrá magyarok!
(Azért lássuk be, fanyalgás ide, vagy oda, rég volt ilyen szép évünk fociban...)
2009.10.15 16:41:35Lasombra
szerintem is elindult valami, de ne tegyük még fel a rózsaszín szemüveget. ahhoz nem az utolsó kettő-hárommal kell hadakoznunk, hanem az első kettő-hárommal.
P, S, DK ellen odavissza 4 pont jött ki a maximális 18-ból.
szerintem kb a helyünkön végeztünk, nem érheti szó a ház elejét, de ne álmodozzunk még pótselejtező nélküli kijutásról.
akárhol is végzünk, hajrá magyarok!
2009.10.15 16:43:04lecsó73
a Varga-féle fiatalokhoz kellene bátor kézzel nyúlni. mi történik, ha nem jön be? ugyanúgy nem jutunk ki, mint a 6-8 éve folyamatosan betliző játékosainkkal...
2009.10.15 16:44:36morgo55
Hajrá Magyarok !
Ne fanyalogjatok az eredményen.Tudnak a fiúk játszani megmutatták Dánia ellen .
2009.10.15 16:45:19johevi
Hát, mióta Málta is elpicsázott minket, mindennek örülni kell. És ha ránézünk a tabellára egyetlen meccsen múlt a pótselejtező: portugálokat itthon megverjük, mi vagyunk a másodikak....
2009.10.15 16:45:22orient
2009.10.15 15:46:24hensen:
szlovákok simán?
Akkora mákuk volt mint a ház.
1.sokkal könnyebb volt a csoportjuk
2.tegnap az utolsó pillanatban dőlt el. Ki is eshettek volna ha szlovénia nyer és ők kikapnak a lengyelektől.hogyis nyertek? ja a balek lengyel ongólt rúgott a 4. percben. ennyit a simán kijutásról.
úgy mondtad mintha csak angliát németországot és olaszokat verték volna ki SIMÁN!
2009.10.15 16:45:51andrush
Más baj nincs, csak hogy impotens a támadószekció. Egyébként a kapott gólok számával semmi probléma nincsen. Meg kell nézni, hogy hogyan teljesít a Németh gyerek az AEK-ban, ha jól, akkor nosza őt betenni előre Rudolffal, és kell találni valahol egy jó befejező csatárt. Ha kell honosítjuk a ghánai U20 csodacsatárt!:)))
2009.10.15 16:50:40uttoro
Ja, az 1998-as pótselejtezőt érő hely. No az jó etalon. Gyorsan utána 1:7 és 0:5 a Jugók ellen. No csak azt is tudnám feledni! Amolyan mexikói 0:6 feelingem volt. szokásos menny - pokol 173-as gyorsjárat és kijózanodás. Mondjuk az örök álmodozóknak, akik itt is vannak bőven a hozzászólók között. Még jó, hogy 30 éve akkor se mentem ki.
2009.10.15 16:54:31Bambano
Lássuk csak. Dánia bejutott, első helyen, mi nem, 4. helyen. Egyenrangúak vagyunk. Ahha...
2009.10.15 16:58:27Lonely1984
Az a baj, h bármilyen eredményt is érünk el, akkor is az lesz, h jajj mit vártunk és mit akarunk, hiszen a magyar foci egy szar.....
Amíg így állnak hozzá sokan és nem veszik észre a kis pozitívumot sem, mert a kommentelők nagy része még egyetlen bajnoki meccset sem játszott(NEM TUD FOCIZNI), de még messzebb megyek, a többség még csak nem is sportol...és ezek szólnak hozzá leginkább kritikus szemmel a sporthoz!!! Azok, akik maguk is lusták megmozdulni és csak a tv, pc előtt tespednek.....
Aki tudja mi a sport és maradjunk a focinál, azok tudják, h le vagyunk maradva ilyen téren is a többi országhoz képest, de amennyit lehetett megtették, ennyire futotta, szerintem nem kell állandóan fikázni és főként nem belevinni a politikát mindenbe, mert abból is látszik, hogy az illető nem ért hozzá.....
Ezek után lehet anyázni, de helyette jobb lenne, ha reálisan gondolkodnának egyesek...
Nem csak akkor kell a csapatunk mellett állni ha nyer, hanem akkor is ha kikapunk!!!Ezt kellene sokaknak megtanulni....
HAJRÁ MAGYAROK, HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!!
2009.10.15 17:02:22sunázósün
Szlovákia 1993 jan.1-től van, hamár...
2009.10.15 17:07:51igazitrebitsch
Baszki, írtam egy csomót, és nem jelent meg.
Most bosszúból sosem fogjátok megtudni azt a sok okosságot. :(
2009.10.15 17:13:34Goalissimo
Olvassáttok, ha szeretitek a sportot:
http://goalissimo.blog.hu/
Köszönöm!
2009.10.15 17:20:29FeroxX
hát igen.. ezek után csak még jobban fáj szemét ibrahimovic 94. perces gólja.. ha ott nem követjük el azt a hibát+nincs mákja, akkor most egy ponttal a swédek (!!!) előtt vagyunk ! azért ez nagy szó sztem. valamint nem értek azzal egyet, hogy a dánok sörmeccsre vették volna tegnap a helyzetet, nekik ez elég nagy presztízsveszteség volt, a szurkoloik gálázni készültek, plusz a csoportból csak nekünk sikerült megvernünk őket ! ezzel mi szakítottuk meg a veretlenségi sorozatukat ! azért ez se kis szó sztem :) ! szal.. csak ügyesen, okosan, HAJRÁ !
2009.10.15 17:21:38FeroxX
ill még csak annyit, hogy kulaman néha tényleg megadhatná már azt a bizalmat a csapatnak, hogy higgye már el, hogy attól még, hogy két csatárral lépünk pályára nem fogunk 40 gólt kapni.. sőt.
2009.10.15 17:40:24SINtelen
Őszintén megmondom szégyenkezni kellene nem pedig örömködni ezeken a botlábú senkiháziakon akiket futballistáknak merünk nevezni. Tétmeccseken beszarnak de a tét nélküli semmit mondó mérkőzéseken pedig csúsznak másznak az eredményért. Örülnék neki ha ilyen hozzáállással soha a büdös életbe nem jutnának ki sehova. Ennyit érdemlenek.
2009.10.15 18:08:57keno
A legfontosabb hogy előrébb léptünk. Csak folytatni kellene a fejlődést és pár év múlva talán már joggal várhatnánk továbbjutást.
2009.10.15 18:09:20Azbennvót!
A látszólag vállalható eredmény 3 dolognak köszönhető szerintem: 1. Az elején voltak a könnyebb meccseink. Ezért élt sokáig a hamis remény sokakban. Ha történetesen a 2 portugál meg a svéd meccsel kezdünk, kissé más lett volna a közhangulat. 2. A svédek és a portugálok botlásai is kellettek hogy a sorozat közepéig jól álljunk, ezért is szomorú hogy 0 pontot hoztunk ellenük. 3. A tegnapi meccs kozmetikázta a mérlegünket. Ha ennek még komoly tétje lett volna nem játszunk így az biztos.És a dánok sem. Egyébként ha elcsípjük a pótselejtezőt, most az oroszok,ukránok,görögök vagy a franciák jöhetnének.
2009.10.15 18:13:33w3ceba
10 meccs, 16 pont. Ennyire vagyunk képesek jelenleg, ennél többre nem. A kérdés csak az, hogy az eredményeink arányban vannak-e a csapatra fordított pénzzel? Hiszem, hogy a fiatalokat kell támogatni, hogy az U20-asok újabb vb, eb teljesítményére ne kelljen évtizedeket várnunk. Ha pedig a "kicsik" tartósan jól tudnak teljesíteni, akkor talán a gyerekeink láthatnak majd erős "nagy" válogatottat is.
2009.10.15 18:41:43CCCP
Az első problémánk Kisteleki. A harmadik gyenge edzőt hozta oda a csapathoz. Matheus alatt a csapat mecsről-mecsre jött felfele, a svédektől itthon úgy kaptunk ki 1:0-ra hogy végig partiban voltunk velük. A magyar játékosok együtt bírtak futni a svédekkel, az egy az egyben játéknál többnyire, vertük a svédeket. Matheus olyan játékosakat kapott akik az Ő pozitív hatása alatt jöttek felfele a klubjukban, FEJBEN helyre tudta tenni a játékosait. Ez a legutóbbi dolog az amit leginkább hiányolok Koemannál, a játékosok nem hisznek, nem akarnak eléggé. Ezekből a játékosokból sokkal többet lehetne kihozni, sokkal többre képesek. Lotharral sokkal előrébb tartanánk mára, dehát győzőtt magyar ugar (Kisteleki).
2009.10.15 18:56:56_benito
vérfarkas. olvass, utána okíts:
"Az egyik legnehezebb csoportba kerültünk, ennek ellenére a nem továbbjutó korábbi válogatottakhoz képest 24 év óta először végeztünk pozitív mutatóval"
kiemeljem a lényeges részt, vagy a négy sorban már megtalálod te is?
2009.10.15 19:24:52ACretin
Szép teljesítmény a válogatottól, az U20-tól, a Debrecentől! Hajrá Magyarok! Remélem Koeman kibírja idegekkel ezt az idióta magyar mentalitást, és folytatja a munkát, én bízom benne. Több türelem kellene a szurkolók (fikázók) részéről, és az, hogy annak tudjanak örülni, amit sikerült elérni. Mert igenis elértünk most szép dolgokat. Még egyszer: Hajrá Magyarok!
2009.10.15 20:23:56kitudja
nem nagyon értek focihoz, de a válogatott meccseket nézni szoktam, ha csak tudom. úgy tűnt, gera nélkül jobban ment a játék, összeszedettebben vagy lelkesebben játszott a csapat.
ez tényleg így volt, vagy csak rossz következtetés?
2009.10.15 20:51:58easydc71
Én úgy láttom a magyar foci nagyot fejlődött.
Ezen a vb selejtezőn leginkább a taktikával volt gond. Ez az állandó védekezésre játszás ez nem megy. Hagyni kell támadni a fiúkat. Minden esetben mikor jobban erősítették a támadójátékot akkor jött az eredmény, még abban az esetben is ha a kinyílt védelem miatt beszoptunk egy-két gólt. Ha támadtunk felálltunk. Az U20 is ettől sikeres.
2009.10.15 21:02:39Hefe
Dehogy javultunk semmit. Ez a virtualis javulas csak statisztikai hiba.
Hoztuk a kotelezot, legyozve a ket gyenge csapatot, bar ez sem volt egy setagalopp. Nem birtunk a lefele meno svedekkel es portugalokkal. A danok ellen eles meccsen nem szereztunk volna pontot az utolso forduloban. Az egesz dolog csak parasztvakitas, egyetlen percig sem volt komoly eselyunk a potselejtezos helyre.
2009.10.15 21:07:00mindegykivagyok
fàtum:
Az elsö 3 ellenfél a mérvado arrol irtam!
Szemüveg?
2009.10.15 23:27:09user137
Utálom a focit, borzasztó a magyar meccsek színvonala, mint klubcsapat, mint nemzeti szinten.
Viszont azt észre kell venni, h fejlődünk, és valamelyest nyílt meccseken kapunk ki épp, vagy győzünk épp szerencsével. Koemannak és az U20-nak csak gratulálni lehet (itt hadd húzzak párhuzamot a hokival és Cortinával, igaz ők pénz nélkül érték el uezt).
Viszont Babos Gabinak hadd gratuláljak ezért az utolsó meccsért, az összefoglalót is rossz volt nézni, h mennyit kellett kiszedjen a háló elől! Sajnálom, h visszavonul, sok sikert a továbbiakra!
Hajrá U20!!!
2009.10.16 06:43:04Gabbesz
Játékosanyagban sokkal gyengébb állunk, mint a svédek, vagy a portugálok (a dánokat nem nagyon tudom megítélni, mert fejből nem tudnék egy dán sztárt sem mondani - de valamiért csak megnyerték a csoportot). Ezek alapján azt gondolom, hogy bravúr lett volna előttük végezni. Ez elmaradt, de szégyenkezni semmi okunk, a kötelezőn felül azért kicsit többet nyújtottunk.
Kicsit off:
Valaki megkérdezte korábban, hogy szól Kemény Dénes mondása a szerencséről. Ezt nem tudom pontosan, de te meg azt mondd meg nekem, hogy nem volt-e szerencse, hogy az olimpiai döntőt nem a szerbek ellen kellett lejátszani?
2009.10.16 10:07:59t_o_m_i
6 meccsen 4 pont, egy tessék megmagyarázni, meg az ígért második helyet, normális helyeken ez úgy megy, hogy ha megígérek valamit, nem tudom teljesíteni, akkor benyújtom a lemondásom, amit majd vagy elfogadnak, vagy nem, botrány, hogy azért mert megvertük kétszer albániát meg máltát, már egyből szenzációsan szerepeltünk, a kezdőcsapatok botányosak, Babos minden tisztelet mellett is kb 3-4 meccset bénázott el, portugálok ellen labdát nem fogott, csak ütött, persze hogy bepattanik róla, meg a kivetődésnél sima labdafogás helyettt a csatár elé üti, rossz kezdők, rossz taktikák, nyögvenyelős kötelező győzelmek, ez semmi amit elértünk, még csak dobogóra sem értünk oda végül a csoportban, pedig lépéselnyünk volt rá, 4 meccs alatt 2 helyet zúgtunk vissza...