Koeman: Magyarországon nehéz dolgozni
A goal.com futballportál a portugálok elleni, 3-0-s vereséggel zárult világbajnoki selejtező után készített interjút Erwin Koemannal, az első kérdés a lisszaboni mérkőzésre vonatkozott. A holland elmondta, Portugáliának jóval erősebb csapata van, a vereség ellenére nagyon elégedett volt a magyar válogatott teljesítményével.
„Voltak lehetőségeink az első félidőben, ezekből sajnos nem sikerült gólt szereznünk, de ennek ellenére nem tartottuk rosszul magunkat. Persze, 2-0 után már vége volt a meccsnek, de a második portugál gól csak a 75. percben született” – mondta Koeman, majd hozzátette, a világbajnokságra már szinte biztosan nem jutunk ki, de a selejtezőkben jól teljesített a magyar válogatott.
„Jobbak voltunk, mint amire az emberek számítottak, 13 pontunk van, ami nem rossz. A miénk volt a legnehezebb csoport, és még itt is helytálltunk, de például a svédek győzelme a 94. percben szerzett Ibrahimovic-góllal teljesen kicsinálta a csapatomat. Ellenfeleink játékosai hétről hétre a legjobb bajnokságokban edződnek, közöttünk pedig sokan egyáltalán nem, vagy másodosztályú klubokban játszanak. Ez nagy hátrány, ennek ellenére most úgy érzem, az európai középmezőnyben van a magyar válogatott helye.”
Koeman hozzátette, innen a közeljövőben már előre kell lépnie a csapatának, hogy folytatódjon az a fejlődés, ami az utóbbi időben jellemző volt a csapatára. Mivel a szakember irányítja majd a magyar csapatot a 2012-es Eb-selejtezőkben is, megkerülhetetlen volt az U20-as világbajnokságon nagy sikereket elérő utánpótlás beépítésének kérdése.
„A fiatalok nagyon fontosak. Már a felnőttek keretében is feltűnnek közülük, Portugáliában 10 perccel a vége előtt becseréltem Varga Józsefet, aki szintén nagyon fiatal, még csak 21 éves. Döntésemmel üzentem mindenkinek, hogy jó teljesítménnyel be lehet kerülni a válogatottba, mindenki megkapja az esélyt, aki érdemesnek bizonyul rá.”
Koeman bevallotta, néha nehéz perceket él át magyar kapitányként. „Én mindig többre vágyom, de néha még egy kicsit engem is letör a magyarországi munka hangulata. Az emberek sokkal többet várnak a csapattól, mint amire képes. Én viszont realista vagyok, látom, hogy nem teljesítettünk rosszul, de céljaink eléréséhez tovább kell fejlődnünk.”
A holland kapitány hozzátette, már az Eb-selejtezőkre gondol, hiszen augusztusban meghosszabbította szerződését az MLSZ, így Koeman az Európa-bajnokságig irányíthatja a csapatot. A magyar válogatott utolsó vb-selejtezőjén Koppenhágában lép pályára szerda este, az Eb-selejtezők sorsolását 2010. februárjában tartják.

Kommentek
2009.10.14 13:13:59kalapácstollú
2009.10.14 12:46:04gibard27:
"Nekem megoszlik a véleményem "
Hihi, ez jó! Van valaki, akinek megoszlik a véleménye. :)) Mégiscsak igaz, ha összeül három magyar, akkor négyfélét akarnak.
:)))
2009.10.14 13:14:43kalapácstollú
2009.10.14 13:13:07ladislaus
Miután kikaptunk tőlük, már a legyőzésük is előrelépés.
2009.10.14 13:15:53kalapácstollú
2009.10.14 13:13:47primadonna
Mutass egy gyenga focimultú országot, amely úgy erősödött meg, hogy közben nem volt vérfrissítés, nem kérték külföldi szakemberek segítségét!
2009.10.14 13:19:25a katona fehérben
ladislaus: ahhoz képest, hogy az előző garnitúra kikapott tőlük, igen, ez siker. Nem az Aranycsapathoz, de még csak nem is a 86-os válogatotthoz kéne viszonyítani, hanem az elmúlt évekhez. Sanyi pedig az egyik legeredményesebb csatárunk volt, azzal együtt, hogy én se tartom sokra a képességeit, és nálam se kerülne a csapatba. Habár voltaképpen nem tökmindegy, hogy a seggéről pattan-e be a labda, vagy harmincról kilövi a ficakot?
2009.10.14 13:20:13werem
Nem értek a labdarúgáshoz, de annyit látok, hogy a magyar válogatott alkalmatlan tartós (!) sikerek elérésére. Lecselezik, lefutják őket. Lehet, hogy jobban sakkoznak, de a foci professzionális szinten nem megy nekik. És a legrosszabb ebben, hogy hosszú évek óta keserítik ezek az életünket. Hallottam olyan véleményt is, hogy azért nem hajtanak a válogatottban, nehogy lesérüljenek és elessenek a külföldi, zsíros klub-fizetésektől. Vagy ez igaz vagy egyszerűen tehetségtelen alibiemberekből áll a csapat, Kouman meg nem tud szxrból várat építeni. Szomorú.
Jöhetne már az u20...
2009.10.14 13:20:29szemeteske
Írja le valaki PONTOSAN, mi az amit Koeman személyesen hozzátett a csapat teljesítményéhez.
Mi az amit bármelyik NBII-es edző ne tudott volna pontosan így megoldani helyette, negyed ennyi pénzért?
2009.10.14 13:26:35EMU
Tök mindegy ki a magyar szöv. kapitány, úgyis hülyeséget beszél, másrészt meg ezzel az állománnyal semmit nem lehet kezdeni, legfeljebb riksát húzatni. Legnehezebb csoport? Miről beszél ez a pali? Nem ismeri a csoportokat? Az nincs benne a sietve meghosszabbított szerződésében, hogy nem beszélünk marhaságokat? Hogy nem fogunk elmaradt győzelmekről meg szerencséről hápogni akkor, amikor képtelen volt egyszer is gólszerzésre játszó csapatot kiállítani és egyetlen debilis botlábúval támadtunk itthon is mindenki ellen? Na mindegy, veszett fejsze, ebben az országban mindenki meghülyül, akit megérint ez a szar magyar foci. Sajnos az U20-asokról sem hallani olyan híreket, hogy sorban állnának értük patinás külföldi klubok, hogy elmenekülhessenek innen. Félő, hogy úgy fognak beleszürkülni ebbe az itthoni szemétdombba, mint a 84-es EB győztesek.
2009.10.14 13:29:04kalapácstollú
Az U20-asok már így is jórészt külföldön játszanak.
2009.10.14 13:31:03bazsi86
én tudom a földön járva értékelni a "felnőtt" vállogatottat:
egyszerűen gyengék lusták lassúak és bénák, és egy lapos meghunyászkodó edző irányítja őket. Ez a véleményem róla / róluk.
2009.10.14 13:33:46Kis-Sirály
XAR. Röviden. Hosszabban: a pontosítás miatt a 13 pont úgy áll össze, hogy szereztünk 12 pontot a futottak még kategóriában, és volt egy szerencsés döntetlenünk, ami csak 1 pontot ér. Erre azért ne legyünk már olyan büszkék. Ráadásul avval áltatni magunkat - és a közvéleményt, hogy 75 percben esett csak a második gól akkor jók vagyunk. Ehh. A tény 3:0 lett úgy, hogy maccsunk sem volt. Mismásolunk ismét. Szemét módon akkor hosszabítottak szerződést a szövetségi kapitánnyal amikor ugyanaz a 13 pontunk volt meg, mint ami a végén is lesz. Innentől fogva már bármi is lesz (van) a kispad alatta biztos. Sajna Kisteleki szerint nem is inog. Pocsolya. Nincsenek itthon példaképeink a mostani generációnak, mert mindenkit elzargattak a kispad mellől aki valamikor valamit is focizott. Az NB1 (röhej) csapatok kispadjain tudjuk, hogy kik ülnek. A menedzseri székekben kik ülnek? Kire tud felnézni a magyar focista, aki itthon edz? Senkire. Németországban megpróbálják a pálya szélén tartani a jobb focistákat valamilyen státuszban, hogy az tovább tudja adni tapasztalatát a játékosoknak. Sőt a vezetőik is közülük kerülnek ki. Mi meg itthon urambátyámozunk folyamatosan. Ugyan azok forognak egyik csapattól a másikig. Ma itt szarja el, holnap ott. Ameddig az állam úgy rakja be a pénzt, hogy nincs elvárás, addig ez lesz. A nyilvánosság lenne a legfontosabb. Minden szerződést itt is közre kellene adni, hisz a közpénz is van benne. Maszek ne adja ki, de akkor ne is kuncsorogjon állami pénz után. Megjegyzem az önkormányzati pénz is állami pénz. Röviden ennyi. Hányom falra a borsót, miközben lovakkal imádkozom.
2009.10.14 13:35:49EMU
Az U20-asok jórészt külföldön játszanak? Utána kellene tán nézni. 7 vagy 8 játékosról van mindössze szó, aki pedig szó szerint is játszik, az jelen pillanatban egyedül Németh, mindenki kispados. Ezen kellene valahogy változtatni, akár úgyis, hogy kisebb klubokhoz kerülve renszeres meccsterhelést kapjanak, mert így tényleg 23 évesen a Győrben meg Vasasban fognak levezetni még azok, akik most még kinn vannak. Erre nincs embere az MLSZ-nek? Mondjuk erre szintén egy holland jó is volna, beprotezsálhatna pár arcot a bajnokságukba, ha Romarionak, Ronaldonak meg Ibrahimovicsnak jó volt onnan indulni, akkor ezeknek a srácoknak is.
2009.10.14 13:36:17bazsi86
hát az meg a másik hogy ha már nincs csatárunk... mert tényleg nincs értékelhető szintű még magyar viszonylatban sem...
és ragaszkodik az 1 támadós rendszerhez.
akkor a középpályát tűzdelje tele támadó középpályásokkal.
4-2-3-1 és rögtön jobban megdolgoztatnánk az ellenfeleket, szebb lenne a játék nem sündisznó bunker focit játszanánk és talán 270 perc alatt gól vagy gólokat is elérnének.
de olyan felfogásban hogy ha 1:0 kapunk ki az jobb mint a 3:0-s vereség nem fogjuk sokra vinni.
Ezt a szakmát megszerzett pontokra játszák
2009.10.14 13:36:35ulpiustamas
Hajlamosak vagyunk elfelejteni, de nem is olyan rég sajnos még ennél is mélyebben volt a csapat...a kötelezőket hozták, bravúrok nem sikerültek...reális végeredmény...néha tényleg bosszantó vlt, pár ponttal lehetett volna több, ha nem ilyen hullámzó az egyéni teljesítmény, vagy a játékosok között nincs ekkora különbség (Juhász-Gyepes pl.)...
Legalább a kötelezőket tudtuk hozni. Szerintem jól csinálja a dolgát, nem emgy egyik napról a másikra...sajnos a megdolgozandó anyag minősége nem valami jó, de per pillanat ez van.
Arról nem ő tehet, hogy az MLSZ és a sajtó (na meg a közvélemény) milyen elvárásokat tesz a nyakukba, szerencsére tud szarni rá...legalább is még bírja a hazai közeget. Hagyjuk dolgozni nyugodtan...pár év múlva majd le lehet vonni a következtetést...
2009.10.14 13:39:51xsasha
Bárcsak minimális ismeretei lennének a fociról a hozzászólóknak. Sajnos a mai magyar társadalmi közeg, a csodavárók és megmagyarázók tömegei mellett nehéz előrelépni. Az embernek a kedve is elmegy a sok mindenttudó hozzászóló láttán.
2009.10.14 13:41:26maydayray
nem bántani akarom Koemant, de miaf*sz??? arra panaszkodik, hogy nálunk sokan egyáltalán nem is játszanak a klubjukban? akkor csókolom, miért játszhatnak meccshiánnyal a válogatottban???
2009.10.14 13:47:07bazsi86
xsasha
kedves hollandunk azt mondta hogy jelezte hogy jó teljesítménnyel a fiatalok is bekerülhetnek a csapatába....
akkor nem kéne a teljes ifi vállogatottat berakni abba a csapatba? :)))
valaki nézzen már utána hogy a mostani felnőtt csapat (vagy tagjai) mit értek el egy hasonló U20-as tornán??? :P
talán semmit? :D
2009.10.14 13:49:38sieddie
Egyetértek Koemannal teljesen irreálisok az elvárások.Hisz az előttünk lévő csapatoknak tényleg vannak sztárjaik lsd Portugália (C.ronaldo Real Madrid,Deco,R.Carvalho Chelsea),Svédország Ibrahimovic (Barcelona),Mellberg (Juventus) nekünk kik a sztárjaink csak klub név alapján ilyen kaliberű emberünk nincs, nemhogy embereink ezért irreális elvárni a továbbjutást.Egyébként a legnagyobb baj,hogy kőkorszaki edzésmódszereink vannak.Láttam pl.Bernáth K. (Debrecen) is edzeni meg sem izzadt pulzus mérő órát sem láttam rajta.Profi körülmények között elengedhetetlen leen olyan műszerről nem is beszélve ami nézi az edzés alatti pulzus számot, ami az egyén foglalkozásokhoz lenne szükséges.Legnagyobb baj nem az edzés mennyiséggel van, hanem annak intenzitásával.Halj meg, az edzésen, hogy mennybe kerülhess a meccsen.Fájdalmas azt nézni,hogy egy életerőset nem tudnak rugni a labdába,meg passzolni sem tudnak.Egyszerűen képtelenek vagyunk a gyors játékra,de ez a magyar sport betegség lsd hoki (Niedermayr nyilatkozta ( 1évvel később nhl győztes csapat tagja,hogy szokatlan,hogy van idő korizni),de így van a női kézilabdában lsd Norvég vereség,kosár.Nincs idő cselezgetni a legtöbb gól elfutásból származik,GYORS testcseleken kívűl nem is nagyon alkalmaznak mást a csatárok.Egyetlen lehetőség ha elkapkodják a fiatal tehetségeinket,akik profi körülmények között tudnak fejlődni.
2009.10.14 13:51:34sieddie
Szövetségi kapitány meg nem tud sokat javítani ezeken csak passzolást gyakoroltatni (összeszokottság),felállást meghatározni,feltűzelni meccsre a csapatot.
2009.10.14 13:53:43ca2
Hát először is, hogy a "magyar közvélemény túl sokat vár" az igen viszonylagos dolog, mert a svéd meccs előtt mág pont Koeman meg Kisteleki voltak azok, akik úgy állították be a csapatot, mint ha egyértelmű favorit lenne a továbbjutásra.(az RTL Klub félkegyelmű riportere fejhangon visítozott még 1-1-nél is, hogy "Ibra mehet zuhanyozni, nekünk meg jöhetnek a ki-ki meccsek a portugálokkak a továbbjutásért") Persze akinek volt egy kis realitás érzéke az nyilván tudta akkor is, hogy ebből továbbjutás az életben nem lesz, de azért a három "ki-ki" :)) meccsen lőtt egyetlen büntető gól és szerzett 0 pont nem ad okat túlzott elégedettségre.
2009.10.14 13:58:03sieddie
Svédek elleni meccsről annyit,hogy egy szavunk nem lehetett volna ha ha első félidőben 2-0 ra vezetnek,hisz volt egy nagy kapufájuk amit csak nézett a kapusunk, másik helyzetről ne is beszéljünk.Ibrahimovic meg azért játszik a Barcában,mert ha egyedül van a 16-oson belül a labdával akkor az gól.
2009.10.14 13:59:51forza.devil
Drága kapitány volt 3 komolyabb elenfél ez ugye 18 megszerezhető pont.Mi nekünk ebböl eddig egy ,több nagyon nem .Azért ez nagyon gyenge eredmény nehogy már Máltát ünnepeljük.Komolyabb ellenfél a válogatottnak is meg a Debrecennek is megmutatta ,hogy hol a helye.
2009.10.14 14:07:07sieddie
Én ezért örültem a svédek elleni 1-1 nek, meg büszke vagyok rá, hogy az elvárható szintet teljesítették,sőt jobb csapatoktól is sikerült pontot rabolnunk.
Forza devil:Csodák nincsenek.Pl.Mi is elvárjuk a vizilabdásoktól,hogy németeket oda visszaverjék.Arra kell törekedni,hogy tehetségeink ne kallódjanak el, és minél hamarabb profi körülmények közé kerüljön.Kluboknak meg tudatosan kell építkezni és elzavarni 20 év vetésforgóban lévő edzőket és új SZEMLÉLETŰ edzőket kell hozni
2009.10.14 14:09:53Cucchiaio
sieddie: Mellberg nem a Juvéban játszik, a dánok igazából abszolút sztár nélkül állnak fel, viszont sok jó játékosuk van. Nekünk sajnos jó játékosból is csak nagyon-nagyon kevés. Egyébként meg folytassa csak Koeman, jó lesz ez, bár ha rajtam múlna még mindig Mattheus lenne a szöv.kap.
2009.10.14 14:13:13Durbeleee
Figyeljen drága edzőspori! Ez itt Magyarország, nem duma kell, hanem erdmény!Mi a fenének kell külföldi edző, Várhidi bizonyított, mégis mennie kellett, miért, ezért!!??Kint voltam a svéden, igazatok van, több gólt is kaphattunk vón, de az is igaz ezek a srácok legalább hajtottak!Szóval sporikám, húzz el, ha nem tetszik a kritika! és még nem írtam semmit az MLSZ-ről!! MIndhalálig hajrá Magyarok! és Debrecen!Gratula U20!! Végre igazán élveztem a MI focinkat!! Csak így tovább!!
2009.10.14 14:15:15golf05
Azért nincsenek jó játékosaink, mert nincsenek jó szakembereink, nincs megfelelő színvonalú bajnokságunk. Ahhoz, hogy valaki profi futbalisita legyen Mo-n, alacsony a mérce, a fizetések a színvonalhoz képest magasak. A mostani focistáink szépen elevickélnek a bajnokságunkban, nem kell megszakadni, mégis jobban keresnek, mintha elmennének egy normális munkahelyre, aki egy kicsit összekapja magát az kikerül külföldre, majd rádöbben, hogy kint jóval magas a mérce és a kispadon, majd a következő évben újra itthon találja magát. Koeman nem tud kiből választani, sajnos a Magyar válogatott jelenleg ennyit tud. Talán, majd a fiatalok! Reméljük tartják majd ezt a hozzáállást, ezt a játékot és akkor még talán .......
2009.10.14 14:18:31morrisal_
Erre Bödőcs Tibi stand-up-ja jut eszembe:
Lothar Mattheus azt nyilatkozta anno, hogy neki senki sem szólt előre, hogy itt ilyen a helyzet.
Nekünk ki szólt, bazmeg?
:D:D:D:D
A többi csak szófosás, Koeman-nak igaza van, különösen, hogy ennyi futball-szakértő okostojás van az országban, ahogy a kommentek között is látom.... Koeman Rinus Michels tanítványa, szerintem nem kéne két bableves között az interneten oktatni...
2009.10.14 14:19:18sieddie
Igazad van de múlt szezonban ott volt.Szerintem egyetlen jó játékosunk van Juhász Roland, vannak emberek csak 1 dologban jó a többiben botrányos.Bodnár gyors,hajt,de passzolni nem tud (igaz nincs is olyan gyors ember akit lehetne tömni labdával)
Nemzet sanyija erőszakos,labdát tudja tartani,de bántóan lassú.
Vannak középszerűek Halmosi,dzsudzsák,hajnal (kicsi ezért könnyen szerelik).Előbb kluboknál kell a változás utána lehetne követelőzni a válogatottól.
2009.10.14 14:23:18blah
Ez a Koeman egy rakás fos. Nulla taktikai érzékkel rendelkezik, a válogatott meg csak addig volt jó amíg a kicsikkel játszottunk. Már Málta ellen is elég nehezen szenvedtük ki itthon a győzelmet, akkor meg ki ez, mit akar?
2009.10.14 14:27:11xsasha
Sok primitív, idióta hozzászóló. Mi a francot akartok? Menjetek focizni, utána pofázzatok. Vagy menjetek edzőnek. Vagy legalább olvassatok el egy könyvet a futbalról, könyörgöm. Mi alapján szövegeltek? Egyszerűen már irritáló.
2009.10.14 14:28:25sieddie
Még annyit,hogy kitágult a világ 80-as évekhez jóval többen űzik a sportágat (országok) mint akkor így nehezebb eredményt elérni.Az elit csapatok tel vannak külföldi játékosokkal (lsd Inter,Chelsea,Manutd,Real M.) ezért is kiegyenlítetebb az erőviszonyok a válogatottaknál.Eredmény eléréséhez 3 dolog kell tehetség,becsvágy,akarat.
Ahogy Hofi mondta kis pénz kis focira:
-Tud uszni?
-Nem.
-És ha megfizetem?
2009.10.14 14:29:24Satpal Ram
Na ne vicceljünk már, mikor hoztuk utoljára a kötelező meccseket selejtezőn? 20 éve kb Málta szintjén van a focink, mégis mit vártunk? nevetséges...
2009.10.14 14:30:01Stroy
Kevés vagy, Erwin..
2009.10.14 14:31:30xsasha
Dzsudzsák közepes, vazze. Sieddie! Legalább láttad már a PSV meccseit 1-nél többször? Hány olyan vállogatott van, amelyikben 3-nál több tehetség játszik? Említs egy tehetségesebb jobb szélsőt, mint Bodnár.
2009.10.14 14:34:46Carex
Hát itt azért láttam egy-két csúsztatást...
Máltát megverni nem előrelépés,hanem szégyen volt még egy morálisan szétesett válogatottnak is kikapni tőlük anno.A sok néző meg a sok drága embernek "köszönhető" akik csak akkor szurkolnak ha nyer a csapat(különben mindig csak szarozzák a focinkat lásd:"divatok"),amúgy a média is manipulálta (hurrá hangulat keltés),az egészet,és a kezdeti sorsolásunk is könnyű volt.Ennek ellenére látok fejlődést,de egy csatárral,deffenzíven soha nem jutunk sehova.Pedig a focit gólra játszák...
2009.10.14 14:34:56megint
Kötelezőket hoztuk ,régebben még ez sem ment, de legalább az esélyt adja meg a kapitány a gólszerzésre, győzelemre avval, hogy két csatárt játszat, vagy mit gondolt , hogy a portugálok ellen elég csak védekezni, van pár játékos a csapatban most aki képes helyzetbe hozni a csatárokat, talán ki kéne használni.
2009.10.14 14:35:04paloc
mán ez is elkezte, mán mint edzô, nem lehet egy csapatott, meg sajátmagát dicsérgetni mikor 3 nullra kikapnak egy kritikusnak számito meccsen, de nem is a 3 null számit hanem az hogy ugy játszottak mintah nagyapai sörmeccset élveztek vona. ha man idegen edzô van lenne egy szerb vagy hasonlo, azaz akinek a lába közt is lenne valami....
2009.10.14 14:40:16mindegykivagyok
morrisal:Amikor egy csapatnak kell a pont(ok)
és otthon jàtszik csatàr(ok) nélkül,akkor
szerinted ki a hibàs?Sztem az eddzö!Màr olyan
összeàllitàst csinàlt eleve,esély sincs golt
löni!A 40 ezer nézöt a stadionba màr az összeàllitàs kihirdetésekor cumiztatta!Örüljön,
hogy nemlincselték meg!
2009.10.14 14:41:35sieddie
Xsasha!Nemzetközi szinten beszéltem.Nem mind1 milyen szintű tehetség.Pl.Egy Portugál vagy svéd vagy dán válogatottba nem hiszem hogy a válogatottunkból sok ember beférne,de ha szerinted,akkor kíváncsi lennék milyen megfontolásból tennéd és kiket,mert dzsudzsák juhász rolandon esetleg hajnal (portugálba 1-ik sem svéd-be juhász dzsudzsi keretbe, dánokhoz meg mind3.Ezért mondom,hogy büszke vagyok a csapat elért eredményeire, sőt most azt sem mondhatom,hogy vmikor mélyen a tudásunk alatt játszottunk volna, vagy nagyon formán kívűl.
2009.10.14 14:43:54rakaz
Tizmillió szövetségi kapitány, figyelem! Ha majd husz vagy huszonöt Futbal Akadémia fogja
ontani az olyan játékosokat, mint az mai U20-asok, akkor fogunk majd kijutni egy VB-re.
Addig meg kell becsülnünk azt ami jelenleg van. Igaz én nem ehhez szoktam. Türelem, de azért remélem, hogy lesznek még Bozsik,Puskás
Czibor, Szojka stb. kaliberű játékosaink.
2009.10.14 14:48:39glanc
Akkor most én is megoszlok magammal véleményben:) - hihi-hihi-hihihi!
Egyfelől nem tudom mi ez a nagy aggódás, és végelszámolás (Koeman részéről sem ;) - ugyanis, ha Svédország legfeljebb döntlenezik Albániával (amire nagy az esély! :o), valamint Portugália legaláb 1 góllal lebetlizik nagy zavarában Máltától (amire ugyan kisebb az esély, - de mikor nyerjen Málta ha nem most??? ;) és végül mi magunk legaláb 4 de inkább 6 - annyi góllal megverjük Dániát, amennyivel többel kap ki Portugália 1 gólnál, akkor tuti továbbjutó másodikak vagyunk több lőtt góllal!!! :O)) ... - Tehát esélyünk még az utolsó fordulóra is maradt.
(Ja azt elfelejtettem, amit egy nálam hozzáértöbb mondott: éspedig, hogy Dániara számíthatunk öngolok sűrű egymás utáni rugdosására, mert annyira utálják a svédeket! :D - bár az még jobb lenne, ha a portugálokat még jobban utálnák , és inkább minket látnának szívesebben viszont a VB-n ... :-)
Amúgy meg teljesen egyetértek sieddie-vel is! (hm..)
2009.10.14 14:51:10calciomax
A VB seejtezőkön kivétel nélkü minden meccsen "partyban" voltunk az adott ellenféllel -még Portugáliában is, aki látta a meccset tudja hogy igy volt- holott Svédország,Portugália, Dánia min ényegesen előrébb rangsorolt mint mi, tehát igenis van előrelépés.
2009.10.14 14:51:27Koller
Ezzel a középpályával és ilyen "gyenge" ellenfelek ellen joggal várhatta volna az ember hogy jöjjön valami meglepetés eredmény! Oké nem volt szerencsénk se a nagyok ellen, de nézzük meg Szerbia vagy Szlovákia válogatottját, játékosállomány tekintetében minimális a különbség! Itt a fejekben és a MLSZ vízfejében is probléma van!Jó lenne már ha mindenki odatenné már magát és szervezetten játszana előre fele(!) a csapat rövid passzokkal!
2009.10.14 14:54:34mony b
Az utóbbi 15-20 év legkilátástalanabb válogatottja a Koeman-féle, és nem a játékosok miatt (nekik is megvannak a korlátaik, de nem itt). Egyébként az abszolut outsidereken /málta, albánia/ kívüli meccseken elért gólok és pontok száma is ezt igazolja. Ennél a Várhidi, Bozsik, Matthaus féle csapatok is versenyképesebbek voltak, csak tessék visszanézni. Kétlem hogy a két utolsó itthoni meccsen érvényesülő "kapjunk ki kicsivel és akkor még lehet a balszerencsére hivatkozni" attitüd bárkit lelkesített volna. A kötelező pontok 100%-os begyűjtése szép dolog (már csak azért is mert ez pl. a Portugáloknak sem sikerült). De kevés, ha a sorozatos rossz taktika és a töketlenség miatt az egész úgy ahogy van reménytelen. Ideje a kapitánycserének.
2009.10.14 14:58:22Carex
Korábban is voltak tehetséges játékosaink,csak soha nem állt össze egy csapat,talán a 96-os atlantai olimpiára készülő brigád utoljára említhető.Jó ez az U20 válogatott,vagány srácok,mernek játszani,de attól félek mikorra felnőtt csapatokba kerülnének ,kijön a tudáskülönbség azok javára akiket a Vb-n legyőztünk.Vannak tehetségeink,de a pénzbeli hiány,és a morális szétesettség nem használ nekik,remélem nem tűnnek el a semmiben.A legjobb lenne ha már most az itthon játszók külföldre kerülnének.Úgy lenne remény.Szerintem akikből lehet valaki az:Korcsmár,Gosztonyi,Németh,Simon A.,Koman,Balajti,és talán Dudás,Kádár,és Zámbó.Szívből remélem
2009.10.14 15:03:22Koller
A legszörnyűbb hogy semmi elképzelés nincs a játékba! Pedig ha széleken támadva gyors passzos játékot erőltetnénk és nem ívelgetnénk, talán ment volna Svédország ellen is!Nem lehet begyakorolni?
Nem tudom mikor volt ilyen erős középpályánk! Bár lehet ez is kevés!
De hogy miért egy ilyen tapasztalatlan edzőt mint Koeman kell idehívni?! Nem értem...
Este hajrá bár inkább nem nézem...
2009.10.14 15:03:31sieddie
Most mindenki azért bántja Koeman-t mert beálltun védekezni Portugália ellen,ahol egy Simao Sabroza,Nani,R.carvalho,C.Ronaldo játszik sztem nem nagy hiba.Ha kitámadtunk volna akkor gyors embereik révén lekontráztak volna rugtak volna 3-at így is volt ronaldonak egy nagy helyzete ha az bemegy akkor rögtön 2-0 és akkor megint miről beszélnénk.Valljuk be öszintén azért született ez az eredmény mert formán kívűl volt protugália
2009.10.14 15:06:03Koller
A védelem se volt olyan rossz azért(U20)! Debreceni elég jól teljesített, jó párja lenne Juhásznak! Bár a szélre 2 olyan kéne a nagy válogatottba akik a támadásokat segítik is!
2009.10.14 15:09:34Che Pel
Ez a Koeman eddig MINDEN CSAPATÁVAL MEGBUKOTT! Ilyen eredményre bármelyik MAGYAR edzővel képes lett volna a válogatott. A csoportban csak az utánunk következőket vertük meg, az előttünk levők ellen esélyünk sem volt. Gyenge teljesítmény! Koeman húzzon haza! Hagyni kellene már a holland vonalat (is)! A külföldieknek fogalmuk sincs a helyi viszonyokról...
Az U20-tagok közül senki nem lesz fix válogatott a londoni olimpiáig... utána meg másért nem...
2009.10.14 15:09:38Proctor
koeman valoszinuleg nem a legjobb megoldas, de jobb, mint az elodei. azert korabban csak kikaptunk maltatol, izlandtol, dontetlen luxemburgban vagy lichtensteinben vagy tokom tudja mar hol, most a kotelezeoket siman hoztuk es megszorongattuk itthon a csoportelso danokat, sot meg meg is verhetjuk oket ma :) szal el kell ismerni, nagy melysegben voltunk es meg vagyunk is, de ugy tunik, amit kotelezonek gondolunk azt hozzuk, a bravur meg hianyzik. de ha igy fejlodunk es beepul par fiatal is, akkor siman lehet egy utokepes csapatunk, ami ott lehet EB-n VB-n. ne uldozzuk el Koemant semmikepp...
2009.10.14 15:10:56Proctor
Che Pel: te tudod mit jatszott Maltaval a Koeman-fele es mit a Bozsik/Varhidi fele valogatott? A csapat jo resze pedig uzgyanaz volt....
2009.10.14 15:11:31orient
elkapta a mattheus kórt? az jött ezzel hogy magyarországon olyan nehéz mikor..stb.
Egyébként szarból nem lehet várat epíteni. Jöjjenek a fiatalok. Ki fogunk kapni de legalább hajtanak majd.
2009.10.14 15:13:47kasu
Többet várna a közönség, de... igen, ha volnának pályáink, ha felfognák a döntéshozók, micsoda pénz van benne (nem csak annak a pár száz embernek, aki ma is ebből k.jól él). Utánpótlás, marketing, pénzbenyomás, mert másképp nem jön az eredmény.
A felnőtt válogatott haloványka volt, a védekező taktika meg önvédelem, ne tömjenek nagyon meg. A "profijaink" mint pl. Gera pokoli gyengécske,Thorgelle nem egy Inzaghi vagy Raul vagyis semmit nem csinál, nincs gól, mert lefocizzák halvány embereinket a külföldi védők. Az U20-as fiúk nagyon kitettek magukért, le a kalappal!!! Jó lenne nem elq**ni a tehetségeket, jó lenne megőrizni a kűzdenitudást, ahogy nem adták fel. A Ghana nem volt egy súlycsoportban velünk, annyit nyomtak, ami kellett és nagy volt a mellény a második félidőben, látszott, lassan futunk, lassan érünk oda vagyis nem érünk oda, de mégis hatalmas teljesítmény, példát vehetnek a pénzes felnőtt profijaink micsoda lelkesedéssel és szívvel kell focizni. Lásd a magyar szakvezetők is csodát tettek, támadó foci, szív és a győzelem feltétel nélküli akarása.
2009.10.14 15:13:51Nathan D'Xantine
"A külföldieknek fogalmuk sincs a helyi viszonyokról..."
Mégis mi a frász lenne az a "helyi viszony"?
Már olyan amit a válogatott apropóján ismerni kéne?
2009.10.14 15:17:00sieddie
Még csak annyit és nem akarok tovább okoskodni,hogy több mint 20 éve tétmeccsen nagycsapat ellen nem sikerült hozni semmit.
U20-ról annyit hogy igen örömteli.Bravur volt idejutni,hisz két meccset is hosszabításban hoztunk.Remélem sikerül Costa rica ellen a bravur a realitás sajnos vereség.Láttam a másik elődöntőt,gyorsak mint a ghánaiak,de ügyesebbek.Ghána is gyors játékával nyert esélyünk sem volt felvenni velük futást.
2009.10.14 15:19:29orient
egyetértek. Nem túl jó edző de jobb mint a magyarok. Talán csak a Bölöni lenne jobb nála, de annak esze ágában sem lesz ide jönni.
Vagy egy sztár edző. Nem a mattheus sztárt értem alatta hanem aki edzőként sztár:
Hidink (szar kínai válogatottat kijutatta a VBre ahol MEGSZRONGATTÁK portugáliát keményen figostul, rui costástul...stb., Benitez, José Mourinho(a beképzelt nagypofájú edző elküldené Kistelekit a francba a egész magyar szakvezetéssel, de jobbak lennénk). Bár ezok el sem vállalnák. Velük változna valami talán, de ez a holland gyerek is jobb mint a magyar edzők!
2009.10.14 15:21:03Carex
Koller én is osztom a véleményed!Tudunk jól játszani,de néha felfoghatatlanul,bántóan tanácstalanok vagyunk.Erős a középpályánk,de sajnos tele van hangulatemberekkel(Gera,Hajnal),és formahanyatlásokkal,talán Dzsudzsák képes tartósan jobb teljesítményre.Huszti szerintem megtörte a karrierjét a Zenittel.A tanácstalanság szerintem abból adódik hogy nincs kit megjátszani elől,aki van azt pedig nem szeretném többet magyar mezben látni.De Koman sem bántom ,mert ezek a lehetőségek,de az egy csatárával főleg hazai pályán én is meglincselném.
2009.10.14 15:21:35sieddie
Kasu egyetértek,csak kiköphetem a tüdöm, ha mire elinduol labdával 5-en vesznek körül-egy mondatban ez a baj a játékunkkal és a fiúk,erre képesek és 1-2 kivétellel mostaniak igen is hajtanak,ahogy Knézy Jenő mondta Román-magyar után:Háááát,ennyi...
2009.10.14 15:27:54orient
ilyesmi kéne ide: "Mourinho left as the most successful manager in Chelsea's history having won six trophies for the club in three years. He was also undefeated in all home league games." AMit az interrel csinál azt sem kell sorolni talán.
2009.10.14 15:30:44Che Pel
Tudom, mit játszottunk a azelőtt a kicsik ellen! De nézzük már meg, hogy mit ért el, Koeman barátotok az előző csapataival! Megbukott + kirúgták! Legalább egy sikeres valakit hoztak volna (sikerekkel a háta mögött), nem egy lúzert! Mondhattok, amit akartok, ez a vonal nem vezet sehova...
"A külföldieknek fogalmuk sincs a helyi viszonyokról..." = magyar viszonyok: mindenütt korrupció + megélhetési "szak"emberek, akik csak ugatják a futballt, a pénz akarják kivenni belőle, de eszük ágában sincs tenni valamit is + a múltban élő közönség, akik a régi idők sikereit várják el a 100-ad rangú maiaktól + megélhetési futballisták, akik nem akarnak "dolgozni", csak meg legyen a pénzük (folyamatosan alibiznek éveken át).
2009.10.14 15:38:43Carex
Sztáredző?Háát...Szerintem Koeman pl. Hollandiával,v Németországgal kijutott volna.Tudod ott bevett szokás hogy kineveznek,kialakítasz egy játékrendszert,a játékosaid pedig minőséget produkálnak.És nem kell a 26 éves védődnek megtanítani pl. a tolódásos védekezést.Egy külföldi sztáredző csak vergődne,ide játékosok kellenek.A másik:Szívvel-lélekkel,mentalitással is el lehet néha eredményeket érni,lásd:görög,szlovák,szerb válogatott.Ezért mondom,itt főleg a fejekben van baj,nincs értékrend a játékosokban,az emberekben...
2009.10.14 15:39:45sieddie
Che Pel "a régi idők sikereit várják el a 100-ad rangú maiaktól" akkor most miért fikázod a most elért eredményeket?Ellent mondsz magadnak,nem?
2009.10.14 15:42:17rollerpig
az biztos h magyarországon a hangulat nem valami derüs... de kb trianon óta súlyás mániákus depresszios az egész magyar populáció. le kell nyelni. van még egy EB selejtező, bizonyithat.
de az U20as válogatott is megmutatta hogy kibaszott mindegy ki irányít egy válogatottat, az alapanyagnak, a játékosoknak kell nézni a teljesítményét, Koeman tényleg a maximumot hozta ki ebböl a csapatól, teljesen igaza van.
2009.10.14 15:42:35KopiXXII
Szerintem Koeman azért lett a magyarok szövetségi kapitánya, hogy a magyar és a portugál válogatott közötti különbség csökkenjen. A kötelező meccseket megnyerni nem nagy kunszt, és szerintem a drukkertársaim szemében is ez a minimum. 5 mérvadó meccs- 1 pont..szerintem ez elég kevés. Össze kéne dobni a végkielégítésére!!
2009.10.14 15:47:24lecsó73
ahogy én láttam, csak akkor játszott jól a csapat és volt esélyünk bárki ellen, ha offenzíven léptünk pályára (ld. svéd idegenbeli meccs, de igaz volt ez akár az U20okra is a vb-n). sajna a védekezés nem erőssége a magyar játékosoknak, és ha 8 defenzív játékost küldenek is pályára, egy végzetes hiba akkor is mindig benne van a játékukban... a védelmünk minimum 1 gólra minden erősebb ellenfél ellen hitelesítve van, szóval ezt talán kár is lenne erőltetni...
2009.10.14 15:49:14lecsó73
sajna newnt55 igazad van... és kb 25 éve mindig az a legnagyobb eredmény, hogy "hajtva" kapunk ki...
2009.10.14 15:51:57lecsó73
a szerb válogatott nem illik a sorba... Ajax, Chelsea, Inter stb csapatokból vannak a játékosaik, akik nem csak a cserepadon ülnek a csapatukban. csak lelkesedéssel nem lehet egy ötöst gurítani Romániának (ezt mi is megtapasztalhattuk...)
2009.10.14 15:53:49tanító
Kedves Koeman úr4
Egy kurva szót sem szólt a riporter azon kérdésére, hogy a várhatóan (remélhetőleg)bronzérmes U20-as csapatból kiket gondolna beépíteni a felnőtt csapatba, Egy huszadrangú debreceni srácról beszél, akit a kutya sem ismer, de ezekről a fiúkról, akikről egész Európa dicséretekkel beszél egy szót sem szól???
csak tájékoztatnám, hogy ezek a srácok,nagyjából 20-22 évesek lesznek az EB idején és amikor az ő korosztályuk lesz minden ország felnőtt válogatottjában, (akiket most lenulláztak, értsd egész Európában most ők a legjobbak) akkor nem lesz már rájuk szükség?? Meddig beszélnek még mellé, mindenféle Magyar Betegségről??
Az a beteg, aki ezeket nem veszi tudomásul és leszarja ezeknek a srácoknak az eredményét a saját elképzeléseit akarja mindenáron átvinni.
Koeman úr, látjuk, hogy mennyire sikertelenül, de a maga pénze 2012-ig "be van betonozva" Kistelekinek Koeman a fontos, nem a magyar foci jövője........SZÉGYEN!!! MEDDIG MÉG????
2009.10.14 15:55:37Che Pel
sieddie: Mivel is mondok ellent magamnak? Milyen sikerekről írtam a nagy válogatottal kapcsolatban? Gyengébbek kedvéért: a 100-ad rangú azt jelenti, hogy 1/100 és nem 100-szoros, tehát nemzetközi szinten esélytelen játékosokról beszélünk, akik többségét nem szabadna még a válogatott mérkőzéseket rendező stadionok közelébe sem engedni, nemhogy válogatott mezt adni rájuk...
Most a "nagy" válogatottról beszélek. Meg arról, hogy olyan lelketlen játékot, amit ezek nyújtanak meccsről meccsre más válogatottaknál nem igazán látni. Más nemzetek válogatottjai a torták harapják át az ellenfélnek annyira küzdenek, a mieink meg... "csak legyen má' vége!"
2009.10.14 15:56:27váév építők
miről beszéltek emberek? egy fordulóval a vége előtt 3 pontra vagyunk a 2. helytől, 4 győzelmünk van minta portugáloknak, meg a svédeknek. szerintem nem rossz a korábbi évekhez képest!
2009.10.14 16:00:38dvnultimate
Azok azért akik azt mondják, hogy a Koeman jó munkát végez gondolkozzanak el azon, hogy mennyit fejlődött a csapat a kinevezése óta... Bajusztörp is hozta volna ezt az eredményt.
2009.10.14 16:01:50nerdieman
nézzük a statisztikákat:
9 meccs után 9 rúgott, 8 kapott gól. Ebből a 9 rúgott gólból 8-at löttünk Albániának és Máltának. 1 gólt löttünk 5 meccsen a svéd-dán-portugál triónak, ebből 3 hazai meccs.
Kérdezem én, miről beszélünk? Ezt a sportot gólra játszák....semmit nem fejlődtünk, csak dumálunk. Ennyi.
2009.10.14 16:02:13sieddie
"nemzetközi szinten esélytelen játékosokról beszélünk" akkor,hogy jutunk ki az eb,vb-re?Kikre gondolsz,hol vannak azok a játékosok?Ki lettek volna a csapatban a mostani selejtező meccseken?
2009.10.14 16:03:01orient
még így is jobb ez a csóka mint a magyar elődei, vagy akár a német krumplibohóc mattheus. Érdekes hogy a szerb, szlovák dánoknak milyen jól megy? Ott sincsenek a legnagyobb sztárok (bár sokkal jobbak nálunk) mégis vernek papíron sokkal erősebb csapatokat.
2009.10.14 16:05:25Che Pel
Arról most ne is beszéljünk, hogy az egy Dzsudzsák kivételével egyetlen fiatal sincs a válogatottban. Na jó, most még Varga is, de Dárdai hovatovább bottal jár... Hová tűnt Vass Ádám, Filkor Attila (no meg Damon Hill)? :)
2009.10.14 16:05:37Escobar888
Ott vagyunk ahol a helyünk van ebben a csoportban. Viszont ezért miért kéne elégedettnek lenni?
Mellesleg nem a csapatot hibáztatjuk. Sokkal inkább azt ahogy játszik, amilyen taktikával.
Meg lehet nézni az U20 as csapat a 2. félidőre Ghána ellen ,hogy jött ki?!!
Vesztett helyzetben a minimum lenne a TÁMADÓ játék erősítépse.
Ebből szinte semmit nem látunk meccsek óta.
2009.10.14 16:08:02orient
Szalai Ádám szintén? Vagy a mostani U20ból min. Koman és Németh megérne egy próbát.
Szerintem jó edző csak kicsit támadóbban kéne játszatnia akkor minden ok lenne. Lásd Svéd-Magyar bátor vereség volt.
2009.10.14 16:13:33sieddie
U20?Hát nem tom ....Erősen kétséges,hogy MOST jobban szerepeltünk volna.Ne feledjük azt sem,hogy Ghána simán megvert lábbal minket,Honduras elintézett egy 4-el,Olaszok ellen mákunk volt.Valahogy az az érzésem,hogy Real nem könyörög Vass és Filkor kettősért:)
2009.10.14 16:14:19Carex
lecsó73!
Olvasd el mégegyszer amit írtam!
Nem az az elvárás hogy 5-öst gurítsunk a románoknak,mint írtam képességbeli különbségek is vannak,nem Portugáliával kell összehasonlítani a mieinket,de egy cseh ,román szint elvárható lehetne.Annyi brahi lehetne azért egy magyar játékosban,hogy át merje lépni a felezőt,vagy meg merje húzni a szélt,vagy elvállaljon egy lövést,és ne szarjunk be azért mert valakin portugál,vagy svéd mez van.(ezért tisztelem az U20 csapatot)Amit írtam annak az volt a lényege hogy a MAGYAR VÁLOGATOTT mezéért meg kéne dögleni a pályán,de az alázat legkisebb jele sem látszódik mindenkin.
2009.10.14 16:18:35yoonder84
Szerintem felesleges Némethet és Komant kiemelni abból a keretből. 2 embertől nem lesz jobb a felnőtt keret, viszont ha az a csapat együtt nő fel, akkor van esélyünk. Annak nem sok értelme ha a lusta, 1:0 után feladó felnőtt keretünk mentalitását átveszik a fiatalok. Majd egyszerre mindenki megy a felnőtt csapatba és onnan max egy két játékost megtartani, aztán hajrá.
2009.10.14 16:24:27ulpiustamas
Maradjunk annyiban, hogy (beleértve a cikk íróját is) Koeman az egyetlen szakember, valószínüleg senki más...Ő ért ahhoz, amit csinál, ő tanulta azt, amit csinál, tényleg szörnyen idegesítő, hogy ennyi futballprofesszor van itt...Szép lenne, ha kioktatnám az orvost, hogy hogy szedi ki a mandulámat, vagy akármit...Örüljünk annak, aminek lehet, szomorkodjunk azon, amin lehet és hagyjuk őt dolgozni. A médiának is ezt kéne tenni, ahelyett, hogy VB-álmokkal eteti a jónépet...majd pár év múlva...
2009.10.14 16:25:39orient
igen sokszor ezt hiányolom. Ha már nem tudjuk átjátszani a portugál védelmet, legalább lövések kellenének. Ha nem bírunk a portugál védelemmel el kell engedni kintről. Sokszor bemegy valakiről..stb. Legalább a próbálkozást látná az ember e felnőtteknél de az sincs. Kivéve a Dzsuzsi. Ő rugdosott rá de sajnos kevés sikerrel. Belőle kéne kicsit több.
2009.10.14 16:26:41EMU
Legyünk már észnél. Az U20 eredménye marha sok örömet adhat, de hogy ebből kiindulva szép felnőtt eredményekről meg sikerességről álmodozzunk, az egy nettó baromság, ugyanis messze nem következik belőle semmi az ég világon. Két dolog: 84-es EB győztes csapat tagjai közül a 86 körüli relatív sikerekben (Videoton, válogatott) egyedül Kovács Kálmán nevével találkozhatunk, mindenki más elkallódott, semmire nem vitték, még ha később a válogatottnál alapemberek is lettek páran. Ebből is látszik, nincs garancia a sikeres felnőtt szereplésre. Másrészt ezen a szinten puha, lassú, körülményes a játék a felnőtt szinthez képest, itt lenne a helye egy baromi nagy ugrásnak, de ennek a keretnek a döntő része itthon játszik, másik része (mindössze 7-8 fő) meg külföldön nem játszik. Jelen állás szerint mitől is fognak fejlődni? Úgyhogy örüljünk, de ne álmodozzunk!
2009.10.14 16:34:04Che Pel
ulpiustamas: "Koeman az egyetlen szakember, valószínüleg senki más...Ő ért ahhoz, amit csinál, ő tanulta azt, amit csinál"
Nézd már, hogy mit csinált az előző csapatainál! Nézd már meg, hogy ért-e el komolyabb eredményt az előző csapataival? Szerinted, ha valaki sikeres, azt ki szokták rúgni? (Mondjuk, nálunk volt már rá példa :), de külhonban nem nagyon.) És ha valakit kirúgnak, az azt jelenti, hogy ért hozzá?
2009.10.14 16:53:28orient
Koeman: Magyarországon nehéz dolgozni.
Skacok félreértettük teljesen. Ő azt értette hogy az MLSZ csak minimálbérre jelentette be a többit meg feketén akarták adni neki. Ő mondta kéne a nyugdíj munkanélküli segély stb. az MLSZ mondta fizet akkor 100bruttót a többit zsebbe. végül megkapta a teljes bruttót és rájött hogy szarabbul járt mert 70% megy az állambácsihoz adó és egyéb járulékok formájában, mikor megkapta a fizetési csekket sokkot kapott és break-out: "Koeman: Magyarországon nehéz dolgozni".
2009.10.14 16:56:47önorm42
nem tudom hogy jó edző e Koeman, de egy hibája biztosan volt azt pedig úgy hívják, hogy Torghelle!
azt sem tudom hogy ez az ember lenne a legalkalmasabb csatár a magyar mezőnyben, de hogy egy ilyen kvalitású embert ék-ként (előretolt csatárként)küldjön pályára és ettől még eredményt is várjon?! nos ez nagy tévedés.
2009.10.14 16:57:35ovacak
Oszthatjuk a kapitanyt a tv taviranyitoja moge bujva es johetnek azok a kommentek, hogy ha engem bevalogatnak es a haveri gardat akkor szarra vertuk volna portugaliat Liszabonban es kulonben is takarodjon Köman, mi jobban ertunk hozza!
De lassuk be ki az a magyar jatekos aki tamadni tud? Mondjatok egy jatekost aki tenyleg golt tud szerezni es nem a magyar bajnoksagban jatszik hanem egy olyan eros bajnoksagban ahol hasonlo kategoriaju vedok vannak mint a Dan, Sved es Portugal csapatnal es akkor azt mondom en is, hogy takarodj Köman, nem ertesz hozza. De nincs, sajnos.
Az, hogy a kapitany nem ert el eddig sikereket.. LOL... Ki az a sikeres edzo aki eljon magyarorszagra edzeni? :)
2009.10.14 17:08:25Rotten Shaolin Zombie
Amíg Torghelle színtű játékosok kirobbanthatatlan kerettagok maradnak,
addig valóban nehéz lesz Magyarországon dolgozni :D
2009.10.14 17:11:45morrisal_
2009.10.14 14:40:16mindegykivagyok
Igazad van, az eddigi edzőkkel MINDEN nagy tornán kint volt a magyar válogatott, és a legjobb nyolc (de volt olyan is, mikor négy) közé MINDIG be is jutott.
Csak ez a fránya Koeman egy éve alatt baszódott el a magyar foci.
"Örüljön, hogy nem lincselték meg!" Ezaz, mommegneki! Primitív panelprolik a nagy futballszakértők között: ez a magyar futball-élet.
2009.10.14 18:12:26joeperry
A 3 komoly ellenféltől elcsíptünk 1 darab pontot, ráadásul ahogy nőtt a tét, egyre bátortalanabbul játszottunk. Nem mondom, hogy csakis Koeman sara az egész, de hogy rohadtul nem mer kockáztatni, az is tuti.
Tökösebb kapitányt, több fiatalt ide.
2009.10.14 19:03:02Okapika-
A felnőtt vb selejtezőt nem figyeltem, ezért csak az u20-as csapatról regélnék.
az u20-as VB-t lestem, gyönyörű játék, fantasztikusak voltunk.
gyakorlatilag fizikálisan kéne még kicsit fejlődniük a srácoknak, az magával fogja húzni felfelé a teljesítményt is... kondi vagy ilyesmi kéne egy kicsit.
Nagy önbizalom és arc kell, nincs azzal baj srácok, ha egészséges mértékű, egy oroszlánfalka kell a pályára, pont mint a digók ellen. Ennyiben fejlődhetnénk még egy cseppet, ez már gyakorlatilag csak 5-10 % -nyi hátrány, de pont ez kell, hogy ott legyünk a világ tetején ,-) most 95 % -ak vagyunk (U20)
És köszönjük, hogy értünk harcoltatok, büszkék vagyunk rátok fiúk. Ebben a hangulatban nagyon jól esett, hogy megmutattátok, hogy ott vagyunk Európa és a világ élén.Jót tett az emberek lelkének, hogy megmutattátok, hogy milyen erős is a magyar szív és lélek.
Fizikálisan kicsit kajakabbak leszünk és miénk a világ. Sok sikert és szerencsét a nagycsapatnak is, remélem ők is egyre feljebb és feljebb jutnak.
Üdv !
2009.10.14 19:03:15Hefe
Persze, Magyarorszagon nehez dolgozni. Erdekes modon ez csak a sved/portugal/portugal meccsek utan tunt fel, a malta/albania kombo utan nem, akkor meg szerzodest hosszabbitottunk?
2009.10.14 19:21:25Zenoni
"Hoztuk a kötelezőt", "reális a jelenlegi helyzet". Koeman meg azt mondja: Magyarországon nehéz dolgozni..., mert "Az emberek sokkal többet várnak a csapattól, mint amire képes. Én viszont realista vagyok, látom, hogy nem teljesítettünk rosszul, de céljaink eléréséhez tovább kell fejlődnünk.”
................................
A szurkoló olyan, mint a szerelmes. Az nem realista, az nem a kötelezőt hozza, az mindent akar.
Én szurkoló vagyok. Ide a VB-t! Alább nem adom!
Hajrá!
2009.10.14 19:39:19Kegyetlen
Koeman hülye. nálam elvágta magát a bp-i meccsekkel. Gera Zolinál pedig lehet a játékot kritizálni,de hogy ne akarna... látszik, h nem ismeri a játékosait a holland. kifogás, kifogás. tünnyinnéttemajom!
2009.10.14 20:39:20Goalissimo
U20, A-válogatott, Gera:
http://goalissimo.blog.hu/
Olvassátok!
2009.10.14 21:05:05cocopelli
Hova lett a hozzászólásom?
2009.10.14 21:07:07cocopelli
Ez egy trágyadomb, minden második commentem eltűnik...
2009.10.14 22:07:51laos
ki nem szarja le az eredmény...azt akarom látni hogy akarnak a kapitány és a játékosok egyaránt mint ahogy láttam az U20-tól legalább...de ez a pöcs Qman is olyan mint egy eunuk...
2009.10.15 14:37:17mindegykivagyok
Koeman:"Magyarorszàgon nehéz dolgozni"
Honnan tudja sosincs itt!