Koeman szűk, de biztos vereségre készül

2009. október 7., szerda 19:16
Két mérkőzéssel a vb-selejtezők vége előtt Magyarországnak bravúrra lenne szüksége a továbbjutáshoz, bár már az is nagy eredménynek számít, hogy matematikai esélye még van Erwin Koeman csapatának. A szövetségi kapitány Lisszabonban az elmúlt két hazai mérkőzésen megbukott taktikával próbál sikert elérni az életéért harcoló Portugália otthonában.

Erwin Koeman és a magyar válogatott számára több szempontból is igen fontos mérkőzés következik szombat este Lisszabonban, ezek között nincs ott, hogy papíron a csapat még esélyes a továbbjutásra is.

Azért lenne fontos, hogy visszatérjen a hitünk a holland kapitányba. Hogy újra olyan dolgoknak örülhessünk a magyar válogatottal kapcsolatban, amiknek hosszú évek óta nem. Koeman első pár hónapja kifejezetten jól sikerült, furcsamód pont egy vereségre emlékszünk vissza a legszívesebben, mert sokakkal ellentétben többre becsültük a teljesítményt, mint az eredményeket.

Leírtuk az első meccs előtt, a kijutás illúzió, nem kívánunk foglalkozni vele, Koemantól azt vártuk, amit Svédországban megvalósított: idegenben is bátran, győzelemre játszott. Taktikai húzásaival meglepte az ellenfelet, egy olyan magyar válogatott kezdett kibontakozni, amely tudta, mit akar, és jó volt látni, hogy ezért tenni is hajlandó.

A csoport állása

1. Dánia 18 (8 mérkőzés után)
2. Svédország 15 (8)
3. Portugália 13 (+5)
4. Magyarország 13 (+4)
5. Albánia 7 (9)
6. Málta 1 (9)
A további program:
10.10.: Dánia-Svédország, Portugália-Magyarország
10.14.: Portugália-Málta, Dánia-Magyarország, Svédország-Albánia

Aztán jött Albánia és Málta, ezeken a meccseken az eredmény azért lett fontos, hogy a szurkolók szeptemberben megtöltsék a Puskás Ferenc Stadiont. A csapat 12 ponttal zárt, valóban felesleges volt azzal foglalkozni, hogy Málta ellen hazai pályán 60 percet vergődtünk, és azt sem emlegettük sokat, hogy azok jártak jobban, akik a közvetítés elmaradása miatt nem látták az idegenbeli összecsapást.

A szeptember azonban nem úgy sikerült, ahogy vártuk. Talán azért, mert Koeman a reménybeli eredménynek rendelte alá a csapat játékát, de sem Svédország, sem Portugália ellen nem köszönt vissza az, amiért elkezdtünk nagyon bízni a hollandban. Svédország ellen volt egy bátor ötlete, de nagyon későn reagálta le, hogy nem jött be, a portugálokkal szemben pedig visszasüllyedtünk oda, ahol Koeman érkezése előtt voltunk.

Portugáliától egy rossz felfogásban, rossz felállással pályára küldött csapat próbált meg pontot szerezni, ráadásul megint az első percekben kaptunk egy gólt, Koeman mégis újra 60 percet várt a változtatással. Nem a két vereség volt fájdalmas, hanem az, ahogyan elszenvedtük őket: sehol nem voltunk a Svédországban nyújtott bátor, tudatos játéktól, és nem feltétlenül a játékosok hibájából.

Koeman ingerülten válaszolt a felvetésre, miszerint sokkal rosszabb úgy kikapni, hogy meg sem próbálunk támadni, mintha egy bátran rohamozó csapatot esetleg kitömnek - főleg, mert a portugálok a világon semmilyen hajlandóságot nem mutattak arra, hogy kitömjenek minket, avagy Carlos Queiroz szavaival: Ha a magyaroknak megfelel az 1-0-s vereség, minek törtjük magunkat?

Mert a magyar válogatott helyzetében, még ha a túlzásnak is tűnő továbbjutásról beszélünk is, mi különbség van egy 0-1 és egy 1-4 között? Reputáció? Van még nekünk olyan? Koeman azért csalódás, mert egy éve alatt annyira már ismerhetné a csapatát, hogy tudja: egy bátran kitámadó magyar válogatott meglepheti ellenfelét, de egy bekkelő magyar válogatott egészen biztosan kikap.

Hogy mi történt a holland bátor, innovatív gondolkodásával az elmúlt egy évben, nem tudjuk, de a lisszaboni mérkőzésre készülve már jelezte, újra bekkelni fogunk. Merthogy egy támadó csapat kikaphat 4-0-ra, egy védekező pedig nyerhet 1-0-ra. Ez igaz is, egy olasz válogatott például zsinórban képes meccseket nyerni úgy, hogy kapura is alig lő, a görögök egy egész Eb-t védekeztek végig olyan eredményesen, hogy a végén megnyerték a tornát.

Csakhogy ezek a csapatok tudnak védekezni. Van olyan védelmük, ami elég erős alap egy defenzív taktikához. Nekünk ezzel szemben van egy elég jól összeszokott hátsó sorunk, amelyben valóban a legjobb magyar védőjátékosok szerepelnek, csak ez pont ennyit jelent, semmi többet.

A válogatottunk egy közepesen erős ellenféllel szemben, pláne nyomás alatt nem tud lehozni egy meccset 3-4 komolyabb hiba nélkül, amit a közepesen erős ellenfelek legalább egyszer megbüntetnek. A svédek otthon (pedig akkor tényleg jól játszottak a magyarok), és Budapesten is megbüntették, a portugálok szintúgy.

Portugália nem közepesen erős, hanem nagyon. És a nyomás is meglesz, mert Ronaldóék az életükért játszanak szombat este. Ha a Jose Mourinho, Guus Hiddink, Fabio Capello hármas készítené fel a magyarokat erre a meccsre, akkor is szolid esélyeink lennének az itthon látott hétvédős rendszerrel. A szűk vereség megőrzése nem lehet cél egy holland kapitánynál.

A magyar válogatott kerete

Kapusok:
Babos Gábor (NEC Nijmegen), Fülöp Márton (Sunderland), Király Gábor (1860 München)
Védők:
Bodnár László (DVSC-TEVA), Fehér Csaba (NAC Breda), Juhász Roland (RSC Anderlecht), Gyepes Gábor (Cardiff City), Bodor Boldizsár (Roda JC), Gaál Miklós (Amkar Perm), Mészáros Norbert (DVSC-TEVA)
Középpályások:
Huszti Szabolcs (Zenit), Dzsudzsák Balázs (PSV Eindhoven), Halmosi Péter (Hull City), Gera Zoltán (Fulham), Hajnal Tamás (Borussia Dortmund), Vadócz Krisztián (Osasuna), Tóth Balázs (Racing Genk), Dárdai Pál (Hertha BSC), Buzsáky Ákos (Queens Park Rangers)
Támadók:
Torghelle Sándor (Augsburg), Rudolf Gergely (DVSC-TEVA), Priskin Tamás (Ipswich Town)

Kommentek

  • 2009.10.07 19:36:39belga6

    Tökéletesen leírta a cikk szerzője, mi a szitu. Úgy kell pályára lépni mindkét országban, hogy támadunk ezerrel!!!

  • 2009.10.07 19:48:41BLovi

    Ez az edző az utóbbi 15 év egyik leggyengébb edzője a válogatottnál. Egy vicc.

  • 2009.10.07 20:08:54tutis

    BLovi

    Meg Mathaus is az volt, meg az összes magyar edző is. Gyönge játékosok, gyönge edzők tömkelege.

  • 2009.10.07 20:10:24Seppool

    ha véletlen nyernénk meg a dánok is, akkor lehet 2. hely...

  • 2009.10.07 20:12:38norbikimi0217

    Kimegyünk bekkelni??? Magyarul magunkra húzunk egy Portugáliát!? Sok észre vall...

  • 2009.10.07 20:21:38mindegykivagyok

    Ez az edzö egy rémàlom!Mit akar megvédeni
    Portugàliàban?Ha az Albànok tudtak ott egy x-et
    csinàlni,akkor mi miért ne tudnànk nyerni!
    Neki nincs hite nem a jàtékosoknak!Ö nemhisz a
    lehetöségbe,de még abba se,hogy a labda gömbölyü!

  • 2009.10.07 20:22:31eSZGé

    Kár, hogy Koeman sem meri vállalni a győzelemhez szükséges kockázati faktort. Ha már védekezve akarunk előrejutni, akkor engedjük oda megint Csank Jani bácsit, ott legalább tudjuk mit várjunk: 10 emberrel védekezünk, van egy ember, aki tud szabadrúgást és szögletet rúgni és van kettő, aki be bír küzdeni tízből egy ziccert. Aztán helló.

  • 2009.10.07 20:34:25Prot3us

    Ilyen mentalitással sohasem lesz eredmény, hogy áh, úgyis kikapunk. Akkor miért csinálja, ha nem akar eredményeket elérni?!

  • 2009.10.07 20:36:09FeroxX

    én sem látom értelmét bekkelni portugáliába.. ? lassú szenvedős kegyetlen halál ? legrosszabb..

  • 2009.10.07 20:42:08Che Pel

    Ez a Koeman - edzőként - eddig minden csapatában megbukott. Miért lenne ezzel másképp?

  • 2009.10.07 20:47:34cinima

    Szerintem ez csak duma, hogy kimegyunk bekkelni. Epeszu jatekos/csapat/edzo veresegre nem bazirozik. Ez mar a taktika resze. Valojaban szerintem neki fogunk menni a portugaloknak, aztan lesz, ami lesz. Mit lehet veszteni, ugye? Hatha meglepik oket, mint az u20-asok a cseheket..

  • 2009.10.07 20:49:35csillagkutya seven

    elhúzhatna innen büdös francba és vinné magát kistulokit!

  • 2009.10.07 20:50:14marceeee22

    Allitolag a Verebes a Koeman titkos tanacsadoja.

  • 2009.10.07 20:54:02egy hülyemagyar

    A Loki 4:0-ra kikapott,mégsem okozott csalódást a játékuk.

  • 2009.10.07 20:57:57virág elvtárs

    Minek kell ezt a szánalom magyar futballt pénzzel tömni?Más ,sikeresebb sportágakat kellene támogatni ezek helyett a botlábúak helyett..

  • 2009.10.07 20:58:01norbikimi0217

    De a Loki nem is védekezésre játszott egy percig sem...

  • 2009.10.07 20:58:24egy hülyemagyar

    Három vereség sorozatban,itthon és Kisteleki még maximálisan bizik Koemanban.

  • 2009.10.07 21:01:39Zoli28

    Én a portugál meccsig tiszteltem Koeman-t. Azóta viszont az én szememben ő egy hiteltelen szövetségi kapitány.
    Miközben ő is elmondta a meccs előtt, hogy csak a 3 pont megszerzésével maradhat esélyünk a továbbjutásra, és 0:1 után nyilvánvalóan az ő utasítására, és a portugál játékosok legnagyobb megdöbbenésére visszahúzódunk a saját térfelünkre, akkor nincs miről beszélnünk.

    Koeman a saját presztízse érdekében, hogy ne kapjunk egy négyest, beletörődött a vereségbe.
    Ez egyszerűen elfogadhatatlan.

  • 2009.10.07 21:05:30belga6

    Ha az utolsó négy meccs vereség lesz, Kúman kezdhet csomagolni. Nem mintha egy épkézláb embert tudnék a helyére, legalábbis Magyarországról.
    Kell egy új ember, aki a gárdából kidobálja a kispadot melegítő légiósokat, helyettük berakja a Debrecen legjobbjait, aztán támadás ezerrel mindenhol!

  • 2009.10.07 21:11:09Zoli28

    belga6: Szerintem a kerettel alapvetően nincsen baj, persze jobbítani mindig lehet.
    Ha legalább egy Milutinovics-szintű külföldi edzőt nem tudunk Magyarországra hozni, akkor a magyarok közül kellene választani: Nyíl (habár ő már nem valószínű, hogy elvállalná), Mezey, Bölöni - a teljesség igénye nélkül. Vannak nekünk jó edzőink, csak biztosítani kellene számára legalább azokat a feltételeket, amelyek most Koeman rendelkezésére állnak.

  • 2009.10.07 21:12:55BMW-s Karesz

    De miert támadnánk? Csak, mert a kommentelők lelkesedni akarnak? A legtöbb poszton jobbak a portugálok, ez tény. Ha kitámadunk tuti a vereség, emlékezzetek a svéd meccs utolsó lelkesítő perceire! Támadtunk, elhittük, hogy jobbak vagyunk, hogy van keresnivalónk. Csak pl. Ibrahimovics nem véletlenül ér többet, mint az egész magyar csapat. A tényeket figyelmen kívül hagyni és csak lelkesedni kevés, és semmiképp sem vall profizmusra. A selejtezőkörök kvázi tétnélküli első meccseit példaként nem érdemes felhozni. Egy életéért küzdő (talán összekovácsolódott) portugál válogatott máshogy játszik, mint egy éve Albánia ellen. Szóval igenis védekezzünk, csak akkor van esélyünk találni egy gólt és nyerni.

  • 2009.10.07 21:17:42Zoli28

    BMW-s Karesz:

    A "merjünk kicsik lenni" elvéből én köszönöm, nem kérek.
    Ha nem játszunk győzelemre addig, amíg esély van a továbbjutásra, akkor ne is menjünk ki a pályára. Akkor mi értelme van?

    A Debrecen is kikapott 4:0-ra Lyontól, de - habár szomorú voltam - nem volt hiányérzetem. Akkor lett volna, ha 1:0 után beállunk 10 emberrel védekezni, hogy elkerüljük a nagyobb zakót.
    Szépen kell meghalni.

  • 2009.10.07 21:18:50ZZZZ

    Tegyük hozzá, ma nincs egy épkpzláb csatárunk. A Paripa? Budesliga 2. Rudolf? NB1. Prisa? Championship kieső Ipswich....nincs csatár csak erős középpálya...ez a magyar valóság.

  • 2009.10.07 21:23:19Zoli28

    ZZZZ:

    Priskin Várhidi csapatában kimondottan jól nyomta, aztán jött Koeman, és kegyvesztett lett. Rudolf is magyar szinten kiemelkedő focista, és ha Németh Krisztián beérik (reméljük, hogy így lesz), akkor sokat tehet majd a válogatott eredményességéért.

    Ezzel együtt az igaz, hogy nagyon sok jó csatárunk nincs.

  • 2009.10.07 21:25:28Leiter Jakab

    Kedves Erwin bácsi!
    Értjük mi, hogy mitől teccik fosni, de ne tessék azt hinni, hogy a neves edzőkollégái meg a nagyobb klubok és válogatottak vezetői figyelnek arra, hogy a magyar válogatott hány góllal kap ki, és hogy ez az Erwin bácsi hibája. Ők valójában le se szarnak minket. Erwin bácsinak akkor lenne vesztenivalója, ha észrevehető csapatot csinálna, de mi megértjük, hogy ezt a kockázatot nem akarja vállalni. Azt is értjük, hogy nagyon zavaró lehet, amikor 40 ezer ember üvölt a csapatának, de ez se bántsa Erwin bácsit, gondoljon arra, hogy úgysem érti, meg nem is érdekli, mit üvöltünk, meg úgyis azt gondolja, hogy költenénk inkább könyvre azt a rengeteg pénzt, amit jegyre szórunk el, aztán még várunk is valamit érte. Mi nem érjük fel ésszel azt a magas futballfilozófiát, amit Erwin bácsi vall, hogy milyen jó az a 0-1 itthon, meg a valószínű 2-0 kint. Mi csak ilyen mucsaiak vagyunk, akik azt szeretnénk látni, hogy a fiúk dalolva halnak meg a pályán, a 10 helyzetből csak egyet rúgnak be, és közben hátul kapnak négyet. Mi már csak ilyen kis hülyék vagyunk, hogy akkor ujjongunk, ha a portugál védőknek kell kapkodni a fejüket utánunk, a kapusuknak meg tornázni. De tessék elhinni, Erwin bácsinak is az lenne a legjobb, ha itthon azzal fogadnák a csapatot, hogy igen, így ki lehet kapni, mint ha elküldjük a kurva anyjába a beszari defenzív foci miatt, mert nem tudunk örülni a kis különbségű vereségnek.
    Jakabka, 3. b

  • 2009.10.07 21:34:25bigbang77

    Mathaus-szal legalább tűz volt a csapatban. Koeman meg inkább bekkel? Portugáliában? Elment az esze. Inkább kockáztatva, a gólokért mindent megtéve kapjunk ki, mint szar meccsen 1 góllal. Ha beállnak bekkelni, nem csak én, hanem még nagyon sokan nem fogják nézni a meccseket, amíg ez a szövetségi kapitány féleség iránytja a csapatot. Utálom a kucu olaszokat is a defenzív szar foci miatt! Ne legyünk beszariak.

  • 2009.10.07 21:42:02BMW-s Karesz

    Zoli28:
    Nem arrol van szo, hogy merjünk kicsik lenni, hanem arról, hogy az egyetlen esélyes taktika a "védekézés és hátha találunk egy gólt". Ennek az esélye mondjuk X%, a kitámadós taktikának 0,25X%. Szóval azt gondolom nagyobbak vagyunk, ha védekezünk. Persze az edző dolga annak a taktikának a kidolgázasa, hogy a védekezésből hogyan próbálunk kontrákat vezetni (a kivitelezés meg a játékosoké), de ennek sikerével várjuk meg a meccset. De a győzelemért drukkolok én is! :-)

  • 2009.10.07 21:57:01orient

    Mathaus egy szar volt nem edző. Kár volt felhozni. Várhidi is.
    Bölöni kéne ide.

    Egyébként meg szarból nem lehet várat építeni!

    Talán a mostani U20 korosztály egyszer..

  • 2009.10.07 21:58:12Happygabo

    Én teljesen kiábrándultam a magyar válogatottból. Hiteltelen, gyáva banda szöveccségi kapitány kumannal együtt. Példát kell venni a fiatalokról, az U20-asokról, akik odatették magukat és felálltak vesztő helyzetből. Na igen, ők nem keresnek rengeteg pénzt, ők még bizonyitani akarnak. A jobb csehek ellen is kitámadtak és nyertek. Gyáva népnek nincs hazája a 0.25X magyarázkodást meg hagyjuk azokra akik más sem tudnak csak bizonyítványt magyarázni. Sajnos mégnagyobbat csalódtam a debrecenben. Akik fekete öltönyt csináltattak maguknak fekete nyakkendővel mint néhány menő BL-es csapat. Csak éppen a pályán elfelejtettek csatárokat kiállítani, mondván, megvan a nagy lóvé most már úgyis, tovább nincs esély jutni, akkor legalább kevés gólt kapjunk. 0.25X-el játszottak. Hát szerintem meg X köbön kell játszani és akkor megbocsátjuk a vereséget is...

  • 2009.10.07 21:59:29BMW-s Karesz

    Mathaus edzőként Nematorszagban a vicc kategoria volt-van. :-(

  • 2009.10.07 22:16:27w vista

    Hamar felejt a magyar pedig csak 1,5-2 éve történt amikor a NORVÉGOK 8:1 vertek benünket oda visza, a 3M* röl meg legjob halgatni.
    (* moldova, montenegro, málta) ámen

  • 2009.10.07 22:16:53nem akar az ökörcsorda legelni

    Szánalmas ami a magyar felnőtt válogatott háza táján megy. Az egy dolog, hogy idegenbe úgy megy a csapat, hogy minél kisebb arányú vereség, talán döntetlen. De ugyanezt művelték idehaza is. Ennyi erővel kár a repülőjegyet kifezetni Portugáliáig, mert kidobott pénz az ablakon. Ne menjünk el, gondolom a nemzetközi szövetség úgyis odaadja a portugáloknak a 3 pontot, mi meg megússzuk egy 3 gólos vereséggel, amit elkönyvelnek azért, mert nem mentünk ki.
    Ez egy komoly terv lenne egy szövetsége kapitány esetében?

  • 2009.10.07 22:35:08hazafias

    ha lotárt nem zavarják el ,két meccsel a vége előtt már biztos vb részvevők lennénk.

  • 2009.10.07 22:45:23egyszerüen

    én nem látok semmi kivetnivalot Kuman taktikájába:D
    kimegyünk bekkelünk aztán hátha a portugálok lönnek 1 golt. Semmi baj nincs ezzel a taktikával mig nem állunk vesztésre

    de ....

    az már dühit hogy a 13. percben kapunk egy golt, és a nagy szöv kapitány gyors váltással harcba küldi 1 szem csatárát a vállogatotnak. TERMÉSZETESEN A 80. PERCBE.

    Ez baromság
    én meghuznám a 4-3-1-2-es felállást:D lesz ami lesz alapon
    nekünk nincs mitől félni féljenek a portugálok

    remélem tényleg huzz egy merészet most csak a paortugálok etettése folyik hogy csak bekkelünk, és végre 2 csatárt láttunk és mögöttük mondjuk dzsudzsákot, majd Buzsákyt, azt a debrecenit , aki tetszett a bl-be azt a kopaszt:D majd még legyen mondjuk hajnal-gera mellette, és a hátvédsor adott

    érzem hogy csak a kábitás megy kuman részéről, nem hiszem el hogy egy holland edző bekkelni küldi ki a csapatát, de ha ez igaz akkor nagyon de nagyon szomoru vagyok

    A debrecen is kikapott 2x, de büszke voltam rájuk, pedig szinte alig tudom ki játszik ott:D de legalább ök mentek 4-0 után is erre mondják jutalomjáték

  • 2009.10.07 22:48:29egyszerüen

    sööt gera helyett felőlem dárdai is lehet:DD

    Ja mig el nem felejtem
    a legfontosabb idézet egy klaszikus nagytól

    ha a biro beveszi a szájába az nem azért van mert jo a sipnak, hanem mert onnan a mérközés kezdödik

    valahogy igy mondta anno Hofi 86-ba szilveszterkor

  • 2009.10.07 22:49:40zidane20

    Fúú mennyi okos ember írt ide ha ennyire értünk a focihoz mért is nem megy nekünk:DDD
    Igazából nem az edző a hibás szerintem csak az utóbbi években rengetg edző megfordult a válogatott élén és egyszerűen lehetőség sem nyílt arra h valaki hosszabb távon megpróbálja felhozni a magyar focit.
    Mit vártunk a hollandtól majd idejön és helyrerak itt mindenkit és egyből változik a mentalitás és szaladunk a vb-re? Ez nagyon nem reális de ha már a 3-4 helyet megcsípjük az fejlődés ha az utóbbi éveket nézzük.
    Remélem h kap még lehetőséget az edző ezután a "kudarc" után is mert szerintem vele lehet még esélyünk.
    A fő témához hozzászólva meg jobb védekezve kikapni mint támadva fölvenni egy zakót.Ez van a foci egy játék nem csatatér nem arról szól h menni kell előre bármi is lesz.

  • 2009.10.07 22:57:28zidane20

    Ja meg még annyi h a sokak által visszasírt Lotár bácsi egy fociban nagymúltú tehetségtelen edző ezt azóta már bizonyította pár helyen, de végülis nem buta mert innen szép pénzel húzott haza:)

  • 2009.10.07 23:02:22machiavelli31

    BMW-s Karesz:

    "Nem arrol van szo, hogy merjünk kicsik lenni, hanem arról, hogy az egyetlen esélyes taktika a "védekézés és hátha találunk egy gólt". Ennek az esélye mondjuk X%, a kitámadós taktikának 0,25X%."

    Sokan hiszik ezt, és én nem értem miért, hiszen ennek az égvilágon semmi alapja nincs. A magyar válogatott bő 20 éve az általad vázolt "védekézés és hátha találunk egy gólt" taktikát játsza papíron erősebb ellenfelek ellen, és összesen 1 barátságos meccset tudok mondani, ahol ez bejött. A németek elleni 2-0-ás győzelemnél idegenben. Ott a német csapat percenként dolgozta ki a ziccereket, de semmi sem jött össze nekik, mi meg 3 lehetőségből berúgtunk 2-t.

    Ehhez képest volt pár meccs, ahol mással próbálkoztunk - agresszív letámadással, az ellenfél térfelén történő labdaszerzésekkel - pl Bosznia ellen tétmeccsen idegenben, vagy az olaszok elleni barátságos során itthon. Ezeket a meccseket meg is nyertük.

    A bekkelős stratégia egy esetben lehet működőképes, ha van egy kivételes képességű befejezőcsatár a csapatban, és egy rendkívül stabil védelem. Így volt anno a letteknél (Verpakovskis), vagy a görögöknél (Charisteas). Nálunk egyik feltétel sincs meg.

  • 2009.10.07 23:29:21...khm...

    Eleve gáz a csapat összeállítása. A Várhidi-féle fiatal csapatra kellett volna építkezni.
    Mi a francnak kellett visszahívni pl. a falábú és fafajű Dárdait?
    Mi a faszt keres ebben a csapatban az öngólkirály Gyepes, a csigalassú Fehér vagy a botlábú Bodor és Tóth Balázs, akiknek még életükben nem volt egy jó meccsük?
    Mit keres ott Gaál Miklós?
    Mi a faszért nem fér be Kabát Péter, aki lehet, hogy kicsit már idős, de az Újpestben rugdossa a gólokat (nem vagyok Újpest-drukker), és némi agresszivitásért sem kell a szomszédba mennie?

    Miért nem fér be Koman Vladimir? Németh? Simon András? Présinger?
    Ki nem szarja le, hogy fiatalok?
    Puskás, Albert, Pelé, Maradona 18 évesen már mind válogatott volt, és a válogatott meghatározó embere.

    Kőment el kéne zavarni a picsába, illetve ide sem kellett volna hozni, hagyni kellett volna Várhidit. Lehet, hogy nem jó edző, de az egyetlen szerethető csapatot csinálta az elmúlt 15 évben.
    (Ha meg már Kőmen lehetséges utódai felmerültek: Mészöly Géza. Eddig mindig jó csapatot csinált a klubcsapataiból. E téren körökkel veri az apját, akivel focistaként egy napon nem lehetett emlegetni.)

  • 2009.10.07 23:36:23...khm...

    2009.10.07 21:11:09Zoli28:
    Mezey mint jó edző?
    Na most menj te a picsába...
    Kistelekivel együtt a foci közelébe sem volna szabad engedni.

    2009.10.07 22:49:40zidane20
    lófaszt, mester.
    Inkább egy látványos támadójátékkal és elbaszott befejezésekkel szerzett 4-5 gólos zakó, mint egy bekkelős 1:0.

    Ja, a cikkíró meg tanuljon meg helyesen írni. A vesszők nem sormintaként szolgálnak, szerepük van.

  • 2009.10.07 23:46:19Lehet egy krémessel több?

    Hú de utálnám, ha mindenki belepofázna a munkámba!!

    Viszont én nem követném el azt a hibát, h egyetlen esélyemről (a csapatéról) illedelmesen lemondanék azzal, hogy védekezem a nincs mit...

    ;-)

  • 2009.10.08 08:21:31zidane20

    ...khm... azé nehezen hiszem h. te nem vagy újpest szirkoló.:)
    A fiatalitást én is bírnám de az se lenne rosz ha az öregebbek azt játszanák a válogatotba is amit tudnak, tudom h ezért sokan nem fognak csípni de én Sanyit vágnám ki először a válogatotból, az nem csatár aki csak arra képes h fejjel találjon néha 1-1 gólt, legtöbször meg olyan lassú és körülményes h a ziccereket is elszarja.
    Koman Vladimir télleg jöhetne a nagyokhoz is, nagyon éretten játszott eddig a u20-nál nem úgy mint a túlsztárolt Németh.(persze az is hozzá tartozik h neki közbejött egy sérülés is)

  • 2009.10.08 08:21:31Fükő

    Nem értem. Néhányan Németh Krisztiánért sírnak. Ennyire nem látják, hogy egy túlmenedzselt, 30 kg-os, színészkedő éretlen kölyök még, aki soha nem lesz sztár. Ma még az U20-as is erős neki néha. Csak azt a 11-est tudnám feledni!
    Koeman pedig Portugália ellen bizonyított. Bizonyította, hogy szánalmasan gyenge edző. Ilyet még itthon is találunk, pedig rémes a választék.

  • 2009.10.08 08:25:18ghalleck

    Ezzel a hozzáállással az MLSZ e-mail-ben jelezze a FIFA, valamint a Portugál Labdarúgó Szövetség felé, hogy a mérkőzés lejátszásától eláll, az ellenfél 3-0-ás gólkülömbségű győzelemmel viheti a három pontot, ahová akarja. Minek szórni azt a pénzt, ami nincs?!

  • 2009.10.08 08:30:56Habzsolháp

    "biztos vereségre készül" !!!
    Anyád!!!
    Igy semmi értelme kimenni.
    Ezt sem fogom nézni.....már megint.

  • 2009.10.08 08:32:50Habzsolháp

    Mr Kúúúman, nem az a lényeg, hány gólt kapunk, hanem hogy egyel többet rúgjunk.
    Gondolom megint az lesz a felállás, hogy 10 kapus és egy csatár.

  • 2009.10.08 08:38:18don brada

    Nagyszerű...

    A Portugálok 7(!) világklasszis csatárt neveznek a keretbe, mi 2 magyar szintet megütőt (Torgi, Priskin), és egy valamivel jobbat (Rudolf).
    Hiáb, mi megengedhetjük.

    Egyébként a Dánok szint'úgy 6-7 csatárt neveznek.

    Koeman egy csalódás. Tudom, hogy szánalmasan közhelyes, de belesüppedt a magyar közegbe.
    A cél már megint csak a minél szűkebb vereség.

    Lehet Koemant nem érdekli, de én biztos nem nézem meg egyik meccset sem.
    (Pedig évek ota kint vagyok a meccseken!)

  • 2009.10.08 08:42:39laz81

    Tipikus magyar szurkoloi mentalitas:
    Ket vereseg es maris mindenki tele szajjal anyazza a Koemant, elotte meg mindenki megvolt bolondulva erte.
    Meg ha csak matematikailag is, de meg mindig versenyben vagyunk!
    Inkabb szoritanatok a csapatert, es majd a sorozat vegen vonnatok le a kovetkezteteseket!

  • 2009.10.08 08:53:19szingli75

    Na a faszom se fogja így nézni a válogatottat. A Puskásban is 80 percig reménykedtem, hogy nekiállunk támadni, akkor inkább nem is idegeskedem. Majd legközelebb, ha minimum két "igazi" csatárral állunk ki.

  • 2009.10.08 08:56:31laz81

    szingli 75:sajnos egy "igazi" csatarunk sincs

  • 2009.10.08 08:57:21riaria

    Több íróval is egyetértek undorító volt a taktika A Portugálok és a Svédek ellen is.Hihetetlen tényleg hogy ideenben a Svédek ellen parádésan játszottunk mégsem próbáltunk meg itthon vmi hasonlót.Felállunk 3 védekezö középpályással?Dárdaival meg Tóthal az élen röhejes.Kiadtam a sok pénzt a 2 meccsért az ember arra számitott majd rohamozunk és mindent megteszünk a gyözelemért egy nagy lófaszt.Semmi támadás a szélek tök üresek voltak ,a középpálya nem tolódott fel szerencsétlen Sanyi csak a légüres térbe tudta visszafejelni a labdát mert az egész csapat be volt húzódnva a saját térfelünkre mint akik fostak .Felvágtuk a labdát egszem Sanyira.Aki szerencsétlen sztem ö sem tudja mikor rúgott gólt utoljára.Max az utolsó 15-20 percbe beraknám menj Sanyi rombolj de ennyi.Tény hogy nincs csatárunk de Rudolf meg Priskin sztem megoldást jelentene elöl.De ilyen hogy Halmosi a padot koptatja mióta a Hullba van még is vki benyalta öt és ezzel Koeman üti saját szavát hogy csak az játszik aki rendszeresen.Bodor nem volt rossz ott balbekkbe nem is értem hogy a 2 sorsdöntö meccsen került ki a csapatból.Na mind1 én mindenesetre örök bizakodó vagyok és megjátszottam gyözelemre a mieinket 11x-es pénzért.Hajrá Magyarok!

  • 2009.10.08 09:01:51kicsidrukker

    "Leírtuk az első meccs előtt, a kijutás illúzió, nem kívánunk foglalkozni vele"

    Tényleg az. Akkor meg? Jobb lett volna, ha a portugálokat meglepjük egy meccsen és az albánoktol kapunk ki?

    Minek azt mondani, hogy "megesszük őket reggelire"? Egyszerűen minek? Menjenek, focizzanak szépen. Ahhoz meg nem kell azt hazudni, hogy majd szétgurigázzuk a védelmüket követhetetlen sebességű passzokkal.

    Hol van a kezdeti szerénység?
    Nem elég, hogy legközelebb ez a 13 (/14/15/16) pont lesz a viszonyítási alap?

  • 2009.10.08 09:18:27Escobar888

    A Dánok ellen itthon nyerni kellett volna.
    A Svédek ellen mindkét meccsen állt az X mégis vereség lett.
    Amennyiben ezt összeadjuk már 5 ponttal előrébb tarthatnánk.
    Persze ezen kár rágódni. Azt kéne elsősorban megtanulni, hogy a csapat az ilyen meccseket ne bukja el.

    Ami a taktikát illeti az elég szánalmas. Nem szoktam az edzőt hibáztatni. Még a kócost se bántottam sosem.
    Viszont amit most Kúman művel az már gyalázat. Felfoghatatlan. És körülötte F@szteleki kivételével mindenki azt szajkózza az országban, hogy ez így nem oké. Ő meg csak megy előre vagyis nem megy hanem próbál egy X et kihúzni olyan meccseken ahol nincs veszteni valón és az X az nem elég semmire sem.
    Ostobaság és maga ellen fordítja a közvéleményt.
    A játékosok se elégedettek ezt jól észre lehet venni egy-egy nyilatkozatból ahol burkoltan ugyan, de megjegyzik, hogy ez a taktika nem megfelelő.

  • 2009.10.08 09:24:38laz81

    escobar888 hogy mondhatsz olyat h x-et probal kihuzni ahol nincs vesztenivalo.
    Ha a vb-re valo kijutas nem az, akkor mi???

  • 2009.10.08 09:37:29Escobar888

    @laz81

    Nekem ez jön le a védekező taktikájából.
    Sőt inkább az amiről a cikkben is szó van. Szűk vereséggel "elégedett" Persze szép eredmény 1:0 ra kikapni ilyen nagy sztárcsapattól. Csak jelen helyzetben az ugyan olyan rossz mint a 4-5 gólos zakó.
    Legalább akkor egy bátrabb Magyar csapatot láthatnánk.
    Most még azt sem tartom kizártnak, hogy szánalmas bunker focival is kapunk nagy verést. Ez lenne az igazán szép bizonyítvány Kúmannak.

  • 2009.10.08 09:43:22zidane20

    Abban van igazság h eddig volt vesztenivaló de most télleg ott tartunk h nincs, úgyh meglehet próbálni kicsit agresszívabban, de én még mindig azt mondom h portugália ellen nem lehet kimenni egy előretolt csapattal mert otthon lesz kedvük játszani és simán bedarálnak majd.... és akkor azok fognak a legjobban sírni akik most aztmondják h támadjunk , támadjunk....
    Jó de kérdezem KIVE????
    Itt nem edző gondok vannak elsősorban...

  • 2009.10.08 09:44:39zidane20

    mér dicsőség kinyílva jobban kikapni mint védekezve kicsit,???, Megmagyarázná valaki mert én nem értem....

  • 2009.10.08 09:45:21Escobar888

    zidane20

    Nem biztos, hogy be mernek vállalni egy nyílt sisakos játékot otthon. Főleg, hogy nekik is nagyon kell a 3 pont.

  • 2009.10.08 09:52:51zidane20

    Ebben igazad van de legyünk realisták ők ha csak kicsit játszanak jól már akkor se sok esélyünk van éppen ezért nem kell kinyílni, nem kell lehetőságet adni nekik arra h csuklóból megverjenek, védekezéssel ha jól megy a csapatnak összekaparható egy x.Ha meg nagy mákunk van (ami so sincs:)) akkor még lehet nyerni is de egy egymásnakugrós mecsből 1000% h ők jönnek ki jobban.

  • 2009.10.08 09:54:23zidane20

    Ja ezt Escobar888-nak írtam:)

  • 2009.10.08 10:06:18ChatMan

    Illúziók, Illúziók, Illúziók.

    Az edzőről: Nem rossz, és nem is jó. Pont olyan középszerű mint az elődei. Semmivel sem rosszabb és semmivel sem jobb. Nagy dolgokat nem lehet várni tőle, és totális leégés sem valószínű. Sajnos komolyabb eredményhez ez kevés.
    A játékosokról: Mit lehet várni azoktól akik ugyan mert megtisztelő a nemzeti mezt felhúzni, és mert a menedzsere is azt mondta, hogy jól fog kinézni a legközelebbi eladásnál az előéletét tekintve, hogy Magyar Válogatott játékos, ugyanakkor ugyanez a menedzser és az éppen aktuális klubbja (ahonnan hétről-hétre hónapról-hónapra a fizetését kapja) már előre megmondja neki ne nagyon "akarjon" mert ha megsérül, vagy tulságosan kihajtja magát akkor cserepad (jelentős fizetéskiesés) lesz. Persze, hogy jujujj dehogy teszem oda a lábam...ajjajj fusson aki akar ugysem érném utól....és ez igazán fel sem róható nekik, hiszen az ellenfél játékosai hasonlóképpen cselekszenek, azzal a külömbséggel, hogy egy egy alkalommal azért mégis megcsinálják, elérik, lefutják, bepöckölik, átívelik, bevágják amit kell.....nem többet nem kevesebbet....de ennyi pont elég nekik.

  • 2009.10.08 10:08:25laz81

    Mindenki kritizalja Koemant, hogy mar elore foladja a meccset, pedig szerintem a ti tulzott tamado felfogasotok az ongyilkossag.
    Lehet, hogy nem szep amit Koeman probal, de vilagosan latja, hogy igazabol, igy van legrealisabb eselye arra, hogy eredmenyt erjen el.
    Nem az 1-0, meg a 4 5-0 versegrol van szo, hanem, hogy ha neki rontunk a portugaloknak, semmi eselyunk sincs, nem vagyunk azon a szinten, miert nem latjatok be?

  • 2009.10.08 10:21:18Hack.Elek

    2009.10.08 09:44:39zidane20
    "mér dicsőség kinyílva jobban kikapni mint védekezve kicsit,???"

    Mert itt a 15 éves szövetségi kapitányok túl sok hollywoodi filmet néznek, ahol csak a lelkesedés, küzdés elég és a végén az nyer akinek mindenki drukkol, meg aki igazán nagyon akar. Vagy ha a pályán esetleg nem is nyer, a végén mindenki őket szereti, mert az ellenfél különben is egy rohadék volt, az erkölcsi győzelem megvan, és ez a lényeg.

    Majd egyszer felnőnek ezek az emberek, és rájönnek, hogy a világ az nem egy hollywoodi film...

  • 2009.10.08 10:39:10bazsi86

    teljesen egyet értek a cikk szerzőjével.
    Annyit talán azért kiemelnék hogy az első évében sem mutatott újat a kapitány.
    a vállogatottban évente van 1 jó mecs, azt hozta svédországban.

    utána málta elllen már szenvedtünk 2 meccsen is. Albánia ellen is szenvedtünk.
    svédektől és portugáloktól sima vereség 180 perc helyzet vagy kapuralövés nélkül.
    Igen ez már a régi jól ismert magyar vállogatot volt.
    Kisteleki is elismerte anno hogy komolyan lobbiztak hogy a 2 gyengébb ellenfelet kapják először.
    Az egész csak médiafogás volt ami bejött, de nem kell elhinni hogy ettől tud a vállogatot focizni....

  • 2009.10.08 10:42:10bazsi86

    Ja és kisteleki elintézte a pénzeket is.
    Ő is tudta hogy 4 mecsből 4 zakó lesz, amiért el kell majd csapni a szakvezetőt ezért gyorsan meghosszabította és megemelte a kis holland lelépési díját....
    és erre megy el a magyar foci pénze.

    Ennél még Mattheus féle csapat is többet mutatot. gólt rugtunk argentínának brazilíának és a real madridnak is, de ami lényegesebb a mecs 90 perce alatt végig egyenrangú ellenfelek voltunk és partiban voltunk. a gólok mellett a kapufákat is lehet értékelni a mezőnyjátékot stb...
    manapság ilyenről beszélni sem lehet.

  • 2009.10.08 11:24:23istenhátmögött

    egy gol nem gol, erre miert nem gondoltok?

  • 2009.10.08 11:49:33tanító

    Koemannak konzultálnia kellene Mészöly Gézával, ő legalább tudja, mi az a támadójáték, és korosztálya legtehetségesebb edzője!!

    Én Mészöly Gézára bíznám a válogatottat !!
    Emlékezzünk mit tett Ujpesten, s hogy amikor a Vasas kiesésre állt, akkor vette át őket.
    Neki van vér a pucájában, meg egyébként

    Mezei is letámadásos taktikával és kifejezett támadójátékkel vitte ki a csapatot a VB.re!!
    Koeman menjen haza, otthon védekezzen!! (bár ott a kutyának sem kell ő)

    Ezek a fiúk tehetségesebbek ennél, mint amit produkáltat velük taktikai okokból!!

  • 2009.10.08 11:57:49Nathan D'Xantine

    Gondolom minden vinnyogó szívesen látna egy 6:0-át. (Éjáéjáó, Mexikó, Mexikó!)
    Vagy akad errefelé épelméjű ember, aki azt hiszi, hogy nyílt támadójátékkal legyőzhetjük Portugáliát?
    Egyetlen esély a kibekkelt meccs végén talált gól.

  • 2009.10.08 12:03:13tanító

    Nathan, a focit gólra játszák, ha eleve ennek lehetőségét csökkentve, hét vésővel áll fel egy csapat, az már a kezdő rugást követően le is vonulhat, mert biztos a vereség.

    Egy levonulás miatti 0:3 még mindig jobb, mint egy kiszenvedett, "becsülettel" kiharcolt 0:1 !!

    Én csináltam ezt a játékot, belül a pályán is, és Te ???

  • 2009.10.08 12:14:52Nathan D'Xantine

    Gólra játszák?
    Jéééé!
    Hát épp ezért nem gondolom, hogy jó volna egy sima hatost kapni belőle.
    Tudod az rontaná a gólarányt amit néznek a táblázaton, ellentétben a bátorsággal, mert az senkit nem hat meg!

    Mert akkor másnap az összes hőzöngő a paci másik oldaláről lépne a szarba, és közölné, hogy ész nélkül nem lehet támadni egy ilyen sztárcsapat ellen, és milyen hülye Koeman...
    Ugyebár.
    Mert fotelból aztán mindenki kurvára okos.
    Koeman csinálja a dolgát. A minimum lenne, hogy hagyják dolgozni, mert az ő csapata legalább a kötelezőket nem bukja már el!

    És pl. nem Kabátot követelni a csapatba azért, mert egy minősíthetetlenül szar meccs legjobbja tudott lenni. (UTE-FTC)

  • 2009.10.08 12:15:59Nathan D'Xantine

    Amúgy:
    "Én csináltam ezt a játékot, belül a pályán is, és Te ???"

    Igen, bár hogy ennek mi köze a témához rejtély!

  • 2009.10.08 12:23:28Nathan D'Xantine

    "Egy levonulás miatti 0:3 még mindig jobb, mint egy kiszenvedett, "becsülettel" kiharcolt 0:1 !!"

    Hogy ezt a hülyeséget hogy sikerült megszülni az megérne egy külön misét!

  • 2009.10.08 12:27:47laz81

    tanito

    ha te csinaltad a jatekot palyan belul is, neked kene a legjobban tudnod, hogy semmi eselyunk a portugalok ellen kirohanni mint Zrinyi!

    Amugy jottok itt a debreceni tisztes 4-0-val. Igen lehet, hogy nem fociztak le oket, de 1 percig sem volt sanszuk akar pontot szerezni is.

  • 2009.10.08 12:29:03tanító

    Nathan, annyi köze van a témához, hogy én tapasztalatból mondok véleményt, és nem "fotelből", mint valóban itt sokan.

    Amúgy:
    Ezek a fiúk már tudnak focizni, csak hagyni kéne őket "JÁTSZANI" !!

    Ha láttad az U20-ok legutóbbi beccsét akkor ott láthattál néhány srácnál "JÁTÉKOT", mert belőlük még nem tudtak rakkoló "labdarugó szakmunkásokat" faragni.

    Valami ilyesmit kéne Koemannak is produkálnia!!

  • 2009.10.08 12:38:07laz81

    tanito Koeamannak eredmenyt kene produkalnia, hogy vegre kijussunk egy vilagesemenyre,mint az U20-asok, es arra sajnos a bekkelo focival van a legnagyobb eselyunk. Portugalia ellen legalabbis biztosan.

    Sokan emlititek, h a Malta meg Albania ellen is ugy szenvedtuk ki a gyozelmet. Igen ez igaz, de most pont amiatt a 12 pont miatt, vagytok mind olyan nagyon batrak meg elbizakodottak, hogy nekunk aztan mar ide az oroszlant is!

  • 2009.10.08 12:46:21Nathan D'Xantine

    A "fotel" nem azt akarta jelenteni, hogy az illető, sose futott végig egy nagypályán.
    Hanem azt, hogy kényelmesen, felelőség nélkül böfög valaki hülyeségeket.
    Az hogy valakinek volt játékos múltja vagy sem abszolút lényegtelen ha a csapatirányításról van szó.

    NEM. Ezek nem tudnak focizni. Már ha a foci alatt azt értjük amit egy angol középcsapat produkál heti szinten.
    Gondolkodni nem tudnak olyan gyorsan, ahogy azok játszanak.

    Az U20-at hagyjuk. Semmmit nem jelent.

  • 2009.10.08 12:46:28tanító

    Laz,
    aki nem meri a szó jó értelmében játszatni a focit, az nem való erre a pályára!

    Koeman is a támadó játékkal vívta ki Svédországban az elismerést, még ha ki is kaptunk.
    Esélyünk, meg már csak arra van, hogy a jelenlegi fiatalokat akik most az U20-as VB megmutatták, hogy miről beszélek, nem sikerül az itthoni mindenkori szövetségi kapitányoknak elsivárosítani, mert a külföldi klubjaikban megszokják, azt a mentalitást, ami ahhoz szükséges, hogy valóban ki jussunk egy világversenyre.

    Komolyan azt hiheti itthon valaki, hogy létezik magyar catenacco???
    Már az olaszok sem alkalmazzák kb úgy 20 éve, pedig ők nagyok voltak benne.

  • 2009.10.08 12:49:34Nathan D'Xantine

    Laz81
    Erre a VB-re egyszerűen nem szabad kijutnunk.
    Minek még egy Mexikó?
    Arról nem beszélve, hogy a kijutás önmagában csoda lenne.
    Nézd meg a fenti hsz-ek zömét!

    Tudod milyen szinten aláznák szét a fiainkat egy esetleges kijutás, és az ottani törvényszerű beégés után?
    Újabb 20 évig senki nem merné a nevét adni az ügyhöz.
    Most némi önbizalmat kell szerezni.
    Aztán a következő versenyre rágyúrni (EB). Talán ott. Talán!

  • 2009.10.08 12:52:15Nathan D'Xantine

    "Esélyünk, meg már csak arra van, hogy a jelenlegi fiatalokat akik most az U20-as VB megmutatták, hogy miről beszélek, nem sikerül az itthoni mindenkori szövetségi kapitányoknak elsivárosítani, mert a külföldi klubjaikban megszokják, azt a mentalitást, ami ahhoz szükséges, hogy valóban ki jussunk egy világversenyre."

    Koeman csapata tele van légióssal.
    Azt meg ki ne találd már hogy a szöv. kap. sivárosít, mert elsírom magam! Csóri alig dolgozik a csapatával! Csupán válogat és megpróbál összekovácsolni! Ez a max.
    Nem ő fogja megtanítani őket játszani!

  • 2009.10.08 12:54:17laz81

    tanito

    En szemely szerint szarok az elismeresre, en szeretnem a magyar csapatot vb latni.

    Hogy tudod egyaltalan az olaszokat egy lapon elmiteni velunk.

    Mig nekunk egy csatarunk sincs aki egy elitbajnoksag kozeleben van addig az olaszok a Juvebol, Byernbol, Milanbol, Villarealbol valogathatnak.
    Ketto kozott nagy a kulonbseg.

    Nem tudom emlekszel-e a gorog valogatottra, akik ugy nyertek Eb-t, h senkinek sem igazan teccett a jateka.

  • 2009.10.08 12:56:02laz81

    Nathan

    mindenki ugyanezt mondta a Bajnokok Ligajaval kapcsolatban, most meg hirtelen moindenki a Debrecennel peldalozik.

    Igenis helyt tudnank allni, csak egyszer keruljunk mar oda!

  • 2009.10.08 13:05:59tanító

    Nathan
    a görögöknek volt védelmük, nekünk nincsen!
    Sajnos a magyar mentalitáshoz, nem a Koeman féle halvérű edzők illenek, ezt Kistelekinek is észre kellene venni.
    Persze, csak, ha valóban ki akarunk jutni egy világversenyre is nem alibiből küldjük ki a pályára a srácokat, hogy minél több, a labdarugásból meggazdagodó MLSZ vezető legyen
    Ezek a fiúk képesek lennének, de nem ilyen mentalitású edzővel!

  • 2009.10.08 13:07:20tanító

    Egyébként:
    Kívánom, hogy sikeres legyen Koeman kísérlete!!
    De nem sok az esélye.

  • 2009.10.08 13:12:02laz81

    tanito

    Igazad van en is lattam a Koemant lasszoval huzni vissza ezeket a sracokat!

    Ha tenyleg olyan nagyszeruek, akkor hadd emlekeztesselek mi tortent a legutobbi sved meccsen. Mi rohantunk elore az utolso percben,(tehat TAMADTUNK), mert azt hittuk a bab is hus, aztan szepen kikaptunk!

    Kivancsi lennek mennyit tudnank menni elore egy tamado taktikaval, ha a labdat sem tudnank megszerezni!

  • 2009.10.08 13:12:38laz81

    nem sok az eselye, de meg mindig ennek a legtobb!

  • 2009.10.09 10:10:20bonasera

    kammmmikaaaaaaaaaaazzzzzzeeeeee.... mit veszíthetünk: egy meccset és helyreáll a világ rendje (Málta, Albánia és Magyarország a hátsó sorrend). Mit nyerhetünk: megint lehet beszélni a játékról, mi szurkolók kapunk valamit. Ne haragudj, de hogy a válogatott 3 őszi, hazai meccsén egy nyamvadt gólt tudott rúgni egy vitatott 11 - ből: ez tényleg gáz! Egy meccsen lehet szar a taktika, vagy a játék, vagy a motiváció, de minden egyszerre? És esélyük sem nagyon volt rá. Ha Portuálában kikapnak 9-3 - ra jobban örülnék, mint egy 1-0 - nak. Tehát én a Kamikaze - re szavazok.

  • 2009.10.11 08:52:39qqrikq

    A magyar labdarúgó válogatott ismét hozta ami várható volt tőle, kikapott. Nem is értem, ha már nem volt veszíteni valónk, miért nem lhetett támadó focit játszani. Labdarúgó bárki lehet, elég ha belerúg a labdába, de futballistából, főleg ha magyar sajnos kevés van az utóbbi időben. Az U20-as fiúk játékát nézve, elmondhatjuk, hogy nagyszerű futballista palánták, és néhányan már be is férnének a felnőtt válogatottba. Emlékezzünk csak vissza akár Albert Flóriánra, ő már 17 évesen bekerülhetett a felnőtt válogatottba. Mert valljuk be őszintén, a felnőtt csapatunka már régóta ráférne a vérfrissítés.

Minden idők

16+ Parkettadarab döfte át a futsalost
A spanyol amatőr elcsúszott, 40 centis levált fadarab állt a combjába, szerencsésen megúszta.
MAGIC11.HU: FANTASY FOOTBALL

Shopline

C-Travel ajánlatok