Baráth nem értette Kammereréket

2008. augusztus 23., szombat 17:46 |
A magyar olimpiai küldöttség zászlóvivője ezúttal sem nyert aranyat, ez 1948 óta nem sikerült. Kammerer Zoltán érem nélkül még nem zárt olimpiát, most igen. Háromszoros bajnok, a negyedik aranyát szeretné még begyűjteni, de pihenésre, feltöltődésre van szüksége. Úgy véli, helyes taktikát választottak, de azzal lejtőre tették a többieket.

A Kammerer Zoltán, Kucsera Gábor kajakpáros aranyérmet szeretett volna Pekingből, végül érem nélkül távozik. Ezren féltávnál hatalmas fölénnyel vezettek, utána is jól ment a hajójuk, a mezőny viszont utolérte őket, és csak az ötödik helyet csípték el. Ötszázon negyedikek lettek.

"Ez egy megnyert negyedik hely volt. Ötszázon ezt lehet csinálni, tökéletesnek tűnt, amit mutattunk, nem rogytunk meg, amikor feljöttek ránk, visszacsúszásunk a másik két egy egység nagy hajrájának köszönhető. Voltunk másodikok csak azért, mert a többiek még spóroltak. A negyedik hely reális."

Az ezer méteres ötödik viszont nem, de a mi lett volna, ha típusú kérdésekkel nem foglalkozik, nem tud rájuk válaszolni. "Egy biztos, nem volt baj a taktikánkkal, ezt mondom egy nap távlatából is, amikor már láttam a részidőket is. Úgy elmentünk, hogy a többieknek esélyt adtunk az oldalvizezésre. Az meg olyan, mintha lejtőn lennének. Mi adtuk meg a döntő lökést nekik a felzárkózásra. Ők aztán jöttek is, engem pedig sokkhatásként ért, hogy mellettünk vannak, az utolsó százötvenre szétestünk. Valami lehet itt a pekingi levegőben, mert hallom, hogy Kati sem nyert. Nem is értem."

A páros a jövő évet biztosan kihagyja, mert Kammerer Zoltán pihenni szeretne, és csak 2010-ben versenyezne újra, ha még Kucsera, aki jövőre egyéniben indul, vele akar menni. Ha két aranyat nyer, elgondolkodott volna a civil életen, így ennek most nincs létjogosultsága. "Most visszaviszem a szállodába a lapátot, becsomagolom, és januárig nem is akarom látni. Három hete alig mozdultam ki a szobámból, elkezdem a feltöltődést."

A hazai szövetség elnökének, Baráth Etelének nagy fejfájást okozott a Kammererék versenye, elmondása szerint éjjel vagy tízszer ébredt fel, hol hibázhatott a favoritnak tartott egység. "Soha ilyet nem csináltak. Azt mondta Zoli, azért mentek ilyen jól, mert érezték az erőt, sőt Kucsera még nagyobb sebességet is adhatott volna a hajónak. Taktikailag azonban szerintem rontottak. Talán a meleget nem vették figyelembe. Sok esélyes bukott el más nemzetektől is, nem egyedi az eset. A mi feladatunk azonban, hogy a magyar eseteket megvizsgáljuk, és szeptemberben már gondolkodhatunk azon, mit kell másként tennünk."

Baráth kiemelte, a sportág történetében még sohasem fordult elő, hogy kilenc ország osztozzon a tizenkét aranyérmen, duplázni csak három nemzet tudott, a magyar, a fehérorosz és a német.

Kommentek

  • 2008.08.23 19:06:15Thrasher

    Az idióta anyját már az ilyeneknek, az idén alulteljesített sportolók nagy része már régen sportolt, amikor Gyurcsány még a hatalom közelében sem volt, hogy tesz tönkre pár év alatt egy párt egy felnőtt sportolót, he? Mert ha még arról lenne szó, hogy a tehénjáráson kellett nekik edzeni ifi korukban, mert nem volt pénz másra, de NEM! Szánalom egy nép ez...

  • 2008.08.23 19:09:51Tibike15

    Szerintem meg húzott a Kammerer, mint a gép, csak eszébe jutott, hogy a politikusok hogyan ugattak be neki az első osztály miatt és mindjárt kiesett a ritmusból.

  • 2008.08.23 19:12:28states

    Trasher És egy országot hogy lehet tönkre tenni néhány év alatt, minden gazdasági mutatónk szerint a béka segge alá kerültünk az elmúlt 6 évben, elhúzott mellettünk, Románia, Szlovákiában euróval fizetnek, egyáltalán érdekelnek a tények, vagy csak ezt a retardált barmot figyeled, amint hadonászik meg hazudozik a képernyőn...

  • 2008.08.23 19:17:05Bambano

    thrasher: ez mondjuk tévedés, Fletó kb. akkor került először a hatalom szélére, amikor ezek a sportolók óvodába mentek.

    Jól van ez az olimpia, kis ország, kis pénz, kis eredmény. Örüljünk ennek, ennyi lé jut rá, ennyit produkálnak belőle. Nincs ezzel semmi baj. Csak ne akarjunk most hirtelen annyit költeni profi sportra, mint az éves egészségügyi keret, mert abból baj lenne.

  • 2008.08.23 19:25:11Semerreretyó

    Bambano, vegre vki gondolkodik is, mielott kommentez...

  • 2008.08.23 19:26:41Atisz

    Thrasher: Flet0 korábban sportminiszter volt, vagy a kettős mérce szerint ezt elfelejtetted?

  • 2008.08.23 19:27:13petrovits

    Segíti erősen a kudarcok mélyebb okainak megértését, ha az embernek Kammererről, az oldalvízről, a repülőről, a lapátról, az utánpótlásról, meg bármi egyébről Gyurcsány jut az eszébe, mint itt egyeseknek. Nekem tegnap leeresztett a kerékpár elsője, gondolom, Fletó miatt lehetett.

  • 2008.08.23 19:27:50Semerreretyó

    egybkent meg a miniszterelnok orult volna a legjobban, ha jol szerepelunk az olimpian, meg lehetett volna lovagolni, kicsit megprobalni visszaszerezni az elvesztett nepszerusegbol. a magyarok a sportra mindig is erzekenyek voltak.

  • 2008.08.23 19:29:18Semerreretyó

    azt rohogom, hogy van egy sportcikk, mar a masodik kommentben egybol ott a polititka. nem lehet hogy ez (is) a baj a magyar sporttal? pl a NOB elnoke miert feszit partrendezvenyen? ez sehol sem szokas.

  • 2008.08.23 19:36:20nannov

    states: ez nem egészen így van, a szövetségi kapitány, Angyal Zoltán is két aranyat várt, az ezüst és bronzérmekből lehetett volna esetleg még 1-1 (ez volt a várakozás), de ilyen kiegyenlített mezőnyben így is mi lettünk a második legeredményesebb nemzet. A kajak-kenusok megtették a tőlük telhetőt. Azt meg észre kell venni, hogy minden sportágban sokkal kiegyenlítettebb és színesebb lett a verseny, olyan országok sportolói jelennek meg egyes sportágakban, akiket tthon korábban csak bunkó módon leszóltak. Meg kell barátkozni vele, hogy egy kiszélesedő sportvilágban nem fogunk tudni többé reálisan 8-10 aranyakat nyerni. Más hasonló méretű + gazdasági helyzetű + sportmúltú országok örülnek a legkisebb sikernek is, itthon meg jönnek ilyen hülyeségekkel, hogy "elvárjuk az x aranyat". Az egész arra emlékeztet, amikor Rózsa Norbitól megkérdezte a riporter (talán Dobor Dezső, nem emlékszem) az ezüstje után, hogy nem csalódott-e a második hely miatt, ő meg közölte, hogy egyáltalán nem, sőt kifejezetten boldog, hogy a második legjobb lehet valamiben a világon. A végén majdnem összevesztek, mert a riporter mindenáron bele akarta beszélni, hogy azért igenis legyen már csalódott, mert "csak" második lett. Utálom a magyar mentalitásnak ezt a részét.

  • 2008.08.23 19:41:21puffneki

    Csak úgy mondom, mert itt mindenki - tisztelet kivételnek - az állam, a MI pénzünkre utazik, hogypl Dél-Koreában az egyik gazdag úgy gondolta, hogy "megcsinálja" az íjászatot.
    Megcsinálta.
    Gazdagok - szupergazdagok - itt is vannak. Egy-egy csapat, versenyző támogatása aprópénz lenne számukra, de nem: osszuk ezt is a közösből..
    Azt hiszem, eléggé demagóg voltam, de ez tényleg működik másutt.
    Ugyan, nézzük már meg pl a MOL v meg még néhány komolyabb cég adózás UTÁNI eredményét. A morzsáiból bőven futna mindenre.
    Feltéve, ha tényleg csak a lóvé hiányzik innen.

  • 2008.08.23 19:42:44II.gyuresz

    Szóval Fletó ide-vagy oda: voltak ott mások is rajtunk kivül(páran). Szintén nyertek is, meg nem is. Köztük több olyan ország, melynek gazdasága szupiutánunk van most 19:4-kor.

    http://www.nemzetisport.hu/Olimpia2008eremtabla_index.php?ev=2008
    22 milla az aranyért csak-csak motiválta volna a Fletót nem szerető sportolóinkatis. Vagy inkáb azértsem ovis szindróma! Nép: le vagytok ........, Fletó a min elnök nem kaptok aranyat és semmit. Szerintem nem igy van

  • 2008.08.23 19:43:28Havazik

    @states: hát nyugodtan vegyél elő egy 15 évre visszamenő statisztikát szlovákia vs. magyarországról. fogod látnia következket:
    - 15 éves átalgban majdnam egyenlő a GDP növekedés
    - a magyart a hihetetlen béremelés tette tönkre, azaz az, hogy itt jóval előbb felemelték a béreket, meg elkezdtek 2001-ben lakást osztogatni állami támogatással, meg itt megépítették (drágán persze) az autópályákat. a szlovák állam jóval jobban van, mint a magyar, de a szlovák ember még mindig rosszabbul él, mint a magyar.

    na ezt add össze.

  • 2008.08.23 19:43:56I.Borisz

    Azért rákérdeznék tisztelt MOB elnökünkre is,
    vajh hogy maradhatunk bírói támogatás, egyáltalán delegált bírók nélkül csapatsportágainkban!
    Talán nem pártrendezvények, funkciók, NOB elnökség felé kacsingatás kéne, hanem néhány magyar bíró vizilabdában, kézilabdában.
    Ez ezen az olimpián minimum két érmet hozott volna, ha nem mernek büntetlenül a bírók ellenünk fújni, és tarthatnak egy kicsit a "felidegesített" magyar játékvezetőktől saját csapatuk későbbi meccsein...

  • 2008.08.23 19:44:11CDX

    Igaza volt annak a politikusnak, akármelyik szólt is be a pekingi gépen. Kicsit átült Kammerer a business classra és máris úrnak érezte magát oszt elment a kedve a lapátolástól.
    Bezzeg, ha végig turista osztályon ül, most két arany fityegne a nyakában...

  • 2008.08.23 19:44:35II.gyuresz

    Na mégegyszer:
    Szóval Fletó ide-vagy oda: voltak ott mások is rajtunk kivül(páran). Szintén nyertek is, meg nem is. Köztük több olyan ország, melynek gazdasága szupiutánunk van most 19:44-kor.

    http://www.nemzetisport.hu/Olimpia2008eremtabla_index.php?ev=2008

    22 milla az aranyért csak-csak motiválta volna a Fletót nem szerető sportolóinkat is. Vagy inkáb azértsem ovis szindróma! Nép: le vagytok ........, Fletó a min elnök nem kaptok aranyat és semmit. Szerintem nem igy van

  • 2008.08.23 19:46:08II.gyuresz

    Szóval Fletó ide-vagy oda: voltak ott mások is rajtunk kivül(páran). Szintén nyertek is, meg nem is. Köztük több olyan ország, melynek gazdasága szupi és utánunk vannak most 19:47-kor.

    http://www.nemzetisport.hu/Olimpia2008eremtabla_index.php?ev=2008

    22 milla az aranyért csak-csak motiválta volna a Fletót nem szerető sportolóinkatis. Vagy inkáb azértsem ovis szindróma! Nép: le vagytok ........, Fletó a min elnök nem kaptok aranyat és semmit. Szerintem nem igy van

  • 2008.08.23 19:50:49kis

    kedves semerreretyó !
    Schmitt Pál olimpiai bajnok és sikeres sportdiplomata. Ha egy külföldi testépítőből lehet a mi nagy példaképünk, a demokrácia hazájában California állam kormányzója, akkor
    engedtessék már meg Schmitt Pálnak, hogy politizáljon. Az nem zavar, hogy Baráth Etele
    a maga hatalmas sportmúltjával még politizál is az Msz(m)P színeiben?

  • 2008.08.23 19:50:59homoktovis2222

    hagyjatok,mar azt a rohadt penzt!!!!kerdem en,ha valaki felajalna egy milliard eurot a magyar foci valogatottnak,meg tudna nyerni a vb-t???ugye nem??nem minden a penzrol szol...mi koze itt a penznek ahhoz,hogy Kucseraek beneztek a tavot,vagy hogy Kovacs Katinak nem sikerult megvedeni a cimet??Kellet nekik ott hagyni Kati nenit,meggyozodesem,hogy ha nala maradnak,mindharom noi szamot megnyerik...igy jar az,akinek fejebe szall a dicsoseg...

  • 2008.08.23 19:51:42titok84

    Semerreretyó, tévedés, mindenhol rengeteg politikus vállal sportvezetői szerepet. Magyarországon kis többségben vannak a baloldalaik, de több jobbos is van.
    Az izgalmas dolog, hogy most először kivették a MOB kezéből az olimpiai felkészítést. Nem tudom, ezért voltunk-e gyengébbek, de ez tény.

  • 2008.08.23 19:58:24t

    CDX! Te elmebeteg vagy. Kammerer háromszoros olimpiai bajnok, a magyar csapat zászlóvivője. Ennyire hülye vagy?

  • 2008.08.23 20:07:30Pimpusz

    Kammerer, Kucsera, Kovács Kati, Görbicz, Igaly, Vörös Zsuzsa, Gyenesei Leila és társaik továbbra is hihetetlen nagy királyok. Az ilyen Szekeres, Molnár, Gyenesei István félék majd akkor jelentkezzenek, ha bármiben, a legapróbb dologban is bekerülnek a világ 30-40 legjobbja közé.

  • 2008.08.23 20:09:21nannov

    CDX: nekem meg az furcsa, hogy az olimpikonoknak alapvetően turistaosztályon kell utazniuk, nem az elsőn, meg az is furcsa, hogy egy sportrendezvényre nézőnek kiutazó politikusok mit keresnek az első osztályon... Meg egyáltalán, egy hivatalos propagandaszöveg szerint takarékosságra törekvő államban miért nem utazik egy politikus turistaosztályon???

  • 2008.08.23 20:14:48ver@s kan-tár

    Mindenki okokat kutat, és legtöbbször meg is leli, érdekes - mindenki más hibájában. Ebben külön olimpiát nyerhetnénk, már ha volna ilyen versenyszám. De könyörgöm: értünk lapátoltak, nem pedig helyettünk! Mi kábé tizenöt méternél lefulladtunk volna az ezres távon úgy, ahogy ők nyolcszázötvennél tették, ráadásul ezek a fiúk évek munkájával és versenyzésével vívták ki a jogot Magyarország képviseletére, míg a maga dolgát - de semmiképpen sem az övékét - itthon végző számos kibic most a partvonalról osztja az észt, csak mert a közvetítésben úgy látta, lehetett volna azt húzni még jobban is. Abba kellene ezt fejezni egyszer s mindenkorra, mert sehová nem visz, rombolni viszont rombol rendesen. Hitet és bizalmat, nemkülönben mellőzi a jóindulatot is. A fiúk nyerni indultak, de kikaptak. Megesik ez egy világversenyen. Fordítva ellenben soha, csak hogy rávilágítsak végre a lényegre. Ezt kéne most tekinteni, s nem holmi fotelből táplált kényelmes, talmi álmok miszlikbe omlását.

  • 2008.08.23 20:21:05Nápolyi maszti

    Kedves Semerreretyó: azért van ott a politika, mert néhány őrültnek mindenről ez jut eszébe, és kezét-lábát töri, hogy a marhaságait elsőként idehordja (bár states mostani első hozzászólásából fájdalmasan hiányoltam például Zuschlágot, ezt idáig sehol nem hagyta ki). Onnantól már ki van jelölve a pálya (lásd farvíz és lejtő), nem is lehet értelmes dolgoktól szót ejteni. Nem tudom, de gyanúm szerint ez tudatos hergelés, ennyire beszűkült nem lehet senkineki az agya.

  • 2008.08.23 20:21:22tatuman

    aki a MOB-ot szidja, vegye már észre, hogy érdemi feladato pénz híján nem tud ellátni. egy dolga van: a GDP 0,2%-nak megfelelő sporttámogatást szétossza. ez az arány az olimpia évére igaz és mintegy 4 mrd forint. na most:drága kormányunk 5 mrd ft-ot akar csak arra fordítani, hogy nulla forintot érő fociközvetítések jogát megvásárolja egy cégen keresztül, úgy, hogy emellett kimondva megadja a lehetőséget, hogy felépítsen egy sajtóvállalkozást. hol vannak az arányok. és hol van az ész???? focira 5mrd, minden másra olimpia évében 4 mrd. lehet nem minden a pénz, de nézzetek már szét, hogy milyen orvosi, infrtastrukturális, stb.feltételek mellett készülnek más országok sportolói!

  • 2008.08.23 20:23:00lioliom

    Krammerernek többet kellet volna az evezéssel folalkoznia és kevesebbet a politikusokkal.Gondolom Viki kiadta neki mit nyilatkozzon/mint a vívóknak!/Álmukbam sem gondolták,hogy a világban többet edzenek és kevesebb/politikus / segget nyalnak mint itthon.oszt bukta.A nyilatkozata utána is roppant szimpatikus volt,amikor a párját tette felelőssé a vesztésért.Én szégyen szemre ellendrukker voltam a futam alatt.Huljon a gerinctelen!Nem kellett nagyon drukkolni.Majd Viktor odaadja neki /ha megválasztják/a különbözetet a szolgálataiért.

  • 2008.08.23 20:23:31tatuman

    plusz:aki Schmidtet szidja, az legyen kedves kurvaanyázni Baráth Etelét(MSZP), Gyárfás Tamást (MSZP), Csötönyi Sándot (MSZP). több hirtelen nem jut eszembe. vagy legyen kusti, és lehet elfogadni, hogy a sportdiplomata politizál is.

  • 2008.08.23 20:27:12xtro

    minden sportdiplomata húzzon el a vérbe! így jó?

  • 2008.08.23 20:30:48Nápolyi maszti

    tatuman: oké, tekintsünk el attól, amit Schmitt kanyarokban gazdag pályafutása során eddig művelt (nem könnyű). De milyen sportvezető az, egyáltalán, milyen vezető, aki már az olimpia közepén elkezdi a fikázást, a szarpofozgatást? Legalább várta volna meg, amíg véget ér! Micsoda hernyó!

  • 2008.08.23 20:32:08vernarancs

    Szerintem kamera eszrevette, hogy legelol van es eszebe jutott, hogy mit keres o az elso osztalyon. Inkabb hatrament 5.-nek.

  • 2008.08.23 20:40:09RoniQa

    Ez a kínai olimpia valahogy egyébként sem szimpatikus nekem. Nem tudom miért.Szerintem nem érzik jól magukat ott. És tényleg nagyon párás meleg van.
    Egyébként kajak-kenuban másodikok lettünk a németek után , ezért nincs itt olyan sok sopánkodnivaló. Valóban van itt valami általános átrende3ződés, meg persze nem lehet úgy teljesíteni, hogy feszt azt hangsúlyozzák, hogy kicsinek kell lenni, nem kell magyarkodni, meg el lehet menni. Hitehagyott ember, aki egy minden fronton sereghajtó ország polgára, az a sportban sem tud maximális teljesítményt nyújtani.
    Már most izgulok a vizilabda miatt.

  • 2008.08.23 20:45:55paskom

    Havaziknak: szó szerint ezt mondják nekem a szlovák üzletfeleim, akik egyébként különféle emberek.

  • 2008.08.23 20:47:33vasagasa

    titok84
    "a hazai agymosás ilyen eredményes"
    Igen, ez tényleg látszik...rajtad...

  • 2008.08.23 20:48:10Moncsalaki

    Állítom, hogy ez a sok útálkozás és egymásra mutogatás, feszültség keltés, ami itt is egyértelműen látszik, sokkal jobban tehet a sikertelenségről...
    Hányingert kapok ettől az egésztől...
    Miért van az, hogy itt minndig mindennek a politikáról kell szólnia? És miért van az, hogy itt mindig mindenről a kormány tehet? Jobb volt, mikor a másik oldal volt hatalmon?! Kötve hiszem...

  • 2008.08.23 20:52:49titok84

    Még a "politizálásról". Van egy csoport, aki szívesen anyázza általában a politikát, a politikusokat. Ez akkor van, amikor nehezen magyarázható bakik vannak a baloldalon. Ők aztán négyévente odahúzzák az X-et, közben bármit is mondtak. Elég ebből, igen is beszéljünk ki mindent! Nem "zűrös ügyek", "tisztázhatatlan felelősség" van, akik ezt mondják, ezzel végzik a szerecsenmosdatást.

  • 2008.08.23 20:57:54Tibike15

    Kammerer azt hitte, hogy ha aranyat nyer, akkor első osztályra teszik és megint beugatnak neki a szoci politikusok, azt meg ki nem állhatja. Ezért inkább elbukta a futamait.

  • 2008.08.23 20:59:53kis

    ver@s kan-tár gratulálok ! Normális ember így gondolkodik. A sörrel a kézben, tévé előtt ülő
    fröcsögő barmoknak mint pl. lioliom kár is magyarázni. Kammererék azért végeztek "csak" pontszerző helyen mert a politikával foglalkoztak evezés helyett? Micsoda egy barom ! A világ legjobb kajakosai csaptak össze és ebből ők "csak" ötödikek és negyedikek lettek. Akkor atlétákat nem is kellett volna küldenünk az olimpiára.
    Az orbángyűlöleted komplett barmot csinált belőled lioliom !

  • 2008.08.23 21:01:37efi

    209d
    Sejtettem, hogy valami szennylap a forrás. Üldözési mániátok van?

  • 2008.08.23 21:01:38Tibike15

    Amúgy meg leszarom ezt a gyalázatos pekingi szereplést, vannak fontosabb dolgok is, mint például az index cikke :"Az SZDSZ adó- és kiadáscsökkentést akar rövid távon"

  • 2008.08.23 21:02:24retroflexus

    Ha az orbánék nem lopják el a magyar sport pénzét is, most legalább 16 aranyunk lenne. Sajnos hiába volt az utóbbi 6 év gatalmas támogatása, azt a 4 évet nehéz kijavítani.

  • 2008.08.23 21:04:30lemon1975

    Én csak arra gondolok, hogy ezek a nagyszerű sportemberek mennyire szégyellnék már magukat ha ezeket a hozzászólásokat elolvasnák?! Azt hiszem nagyon... Remélem van annyi eszük, hogy nem teszik! :(

  • 2008.08.23 21:08:24Tibike15

    Retroflexus:
    Bammeg még 2020-ban is a zorbán lesz a hibás mindenért.
    Pedig hát ha visszaemlékezünk, lehet a zorbánt személy szerint nem szeretni, akár még gyűlölni is, de Atlantában még jött az aranyeső és a gazdaság sem úgy állt mint most.
    Persze, biztos a nyugdíjasoktól ellopott 19e-ből dübörgött akkoriban a gazdaság és ment jól a sportnak is, igaz ?

  • 2008.08.23 21:13:26Kulkin

    hát 1 kommenten belül olvasni azt, hogy "majd folyik az egymásra mutogatás" meg hogy "Gyurcsányék alkalmatlanok", kisebb logikai logikai bukfencnek tűnik.

    "a kajak-kenusok sem szerepeltek úgy, ahogy az elvárható lett volna tőlük" mi az, hogy elvárható lett volna?! ülünk a fotelben, és követelődzünk: "nekünk ez jár, meg az jár!"

    én pedig egyre inkább meg vagyok győződve arról, hogy a korábbiaknál kevesebb éremről mi, magyarok, szurkolók tehetünk, a fent idézett hozzáállásunkkal.

    a gyurcsányozással (és ha egy adott sportoló esetleg uram bocsá! mszp-szimpatizáns?!), a pofátlan elvárásainkkal, meg a többivel.

    pl. azzal, ahogy a magyar-román kézi meccs után valaki itt úgy mondta: "az a lényeg, hogy aláztuk a románokat".

    hát amíg ennyire nincs fogalmunk a dolgokról (pl. a sportszerűségről), addig olimpikonjaink nem lesznek könnyű helyzetben, amikor bennünket kell képviselniük, és amikor a mi bíztatásunk adja nekik a motivációt. barmok vagyunk.

  • 2008.08.23 21:14:43retroflexus

    az is bánt, hogy ez a kammerer is pont a Szekeres Imrébe köt bele, aki az ország egyik legtisztességesebb embere. Mit tett le hozzá képest ez a kajakos az asztalra? pár perc alatt végigmegy a pályán, Szekeres Imre meg az életét végigdolgozza az országért...

  • 2008.08.23 21:18:34efi

    Tibike15
    Sajnos rondán belepiszkít az elméletedbe, hogy 2004-ben 8 aranyat nyertünk, 52-ben meg 16-ot...
    De még többet az, hogy 96-ban éppen MSZP-kormány volt, nem fidesz...jobban figyeljünk

  • 2008.08.23 21:18:48Kulkin

    tatuman: csak a schmitt-tel az a gond (nem mondom, hogy a többivel nem), hogy egy köpönyegforgató (hadd fogalmazzak finoman). ha másra nem gondolunk, csak arra, hogy független jelöltként küzdött a főpolgármesteri posztért, majd egyből a bukott választás után fidesz alelnök lett. kamugép. meg hogy az olimpia előtt ő átgondolta, hogy 6-6-6 arany, ezüst és bronzéremre számít. közben rájött, hogy ez azért lehetetlen, mert ugye a gyurcsááány térdre kényszerítette a magyar sportot (mindezt persze közvetlen az olimpia előtt még nem látta...). a megvilágosulásai gyomorforgatóak.

  • 2008.08.23 21:20:41Kulkin

    retroflexus: jaj hagyd már szekerest. speciel most nem is ő szólt rosszat, mégis vered itt a nyálad.

  • 2008.08.23 21:23:53retroflexus

    kula: én csak azt szeretném, ha mindenki tisztán látna. Könnyebb rombolni, mint épitteni és a 1998-2002 között lerombolt és le rabolt országot még nem tudták a Gyurcsány úrék ujjá varázsolni, pedig ők igazán dolgoznak.

  • 2008.08.23 21:25:53Kulkin

    tibike: bokros-csomagról már talán hallottál... de ez már tényleg nagyon nem ide tartozik.

    a sportolókat hagyni kéne a politikával. kammererék is megküzdöttek, nyilván nem az volt a céljuk, hogy ne kerüljenek dobogóra, és én meg is emelem a kalapomat előttük mindenért, amit tettek. sok sikert kívánok nekik a következő felkészülésre, de előtte még jó pihenést!

    és szívből gratulálok minden sportolónak, aki képviselte hazánkat az olimpián: aki ki tudott jutni, aki érmet szerzett, és aki nem, mindenkinek! köszönjük, hogy képviseltétek az országot! még akkor is, ha ilyen megosztott kis csírák vagyunk. ígérjük, hogy a következő játékokig megpróbálunk felnőni, hogy jobban tudjunk bíztatni Benneteket!

  • 2008.08.23 21:28:11Kulkin

    érdekes, én le tudtam írni a nickedet. te viszont magadat minősítetted. na szia.

  • 2008.08.23 21:30:04korrekt orr

    mert ha Kammererék! most nyertek volna, az a gyurcsányi hazugságpolitika eredményességét mutatná, ezáltal már nem is kell az okokat keresnünk - így értsem? az érmeseink meg a párt hű katonái, ha jól értem?

  • 2008.08.23 21:34:19kis

    retroflexus !
    Te dawn- kóros, imbecil, debil,vagy oligofrén vagy ? Az otthonban azért engednek számítógépezni ? Istenem miért versz minket, hogy ennyi agyalágyulttal kell egy országban élnünk ? Vagy ez itt az MSZ(m)P honlapja ?

  • 2008.08.23 21:39:17korrekt orr

    kis, te meg annyira elvakult vagy, hogy már a viccet sem érted. az Isten mentsen meg az ilyen emberektől!

  • 2008.08.23 21:40:06elyras

    Baratah Etele mint minden kivalo elvtars ehhez is ert (kajak), es meg sokminden mashoz is (mindenhez)
    Mikor tunnek mar el "ezek" a kenkoves .....ba???!!!

  • 2008.08.23 21:44:52kis

    retroflexus bocs !
    Előtted ilyeneket írtak emberek mint az alább található gyöngyszem. Ettől tényleg elvakultam kissé és el tudtam képuelni, hogy komolyan gondolod, amiket írtál. Mégegyszer bocs !

    2008.08.23 20:23:00lioliom
    Krammerernek többet kellet volna az evezéssel folalkoznia és kevesebbet a politikusokkal.Gondolom Viki kiadta neki mit nyilatkozzon/mint a vívóknak!/Álmukbam sem gondolták,hogy a világban többet edzenek és kevesebb/politikus / segget nyalnak mint itthon.oszt bukta.A nyilatkozata utána is roppant szimpatikus volt,amikor a párját tette felelőssé a vesztésért.Én szégyen szemre ellendrukker voltam a futam alatt.Huljon a gerinctelen!Nem kellett nagyon drukkolni.Majd Viktor odaadja neki /ha megválasztják/a különbözetet a szolgálataiért.

  • 2008.08.23 21:52:54Kulkin

    fixa idea hogy mindenki vagy vityáért vagy fletóért teszi amit tesz - idióta ország

  • 2008.08.23 22:15:06Gyulab

    Tudom, felesleges, mégis leírom. Felnőtt(?) egy nemzedék, akinek fogalma sincs róla - mi több senki el nem mondja nekik - mit jelentett a rendszerváltás előtt sportolónak lenni. Szinte az egyetlen lehetőség volt a kitörésre, az ország határának átlépésére. Akkoriban alig volt épkézláb gyerek, aki valamit ne sportolt volna versenyszerűen. Kíváncsi lennék a kommentezők közül ki teszi ugyan ezt és ha nem csak a szájukat tépnék, hanem gondolkodni is képesek lennének, rögtön megvilágosodhatnának. Persze, ahol tahó a vezér, ott nem születnek értelmes magyarázatok, csak "kórusban nyüszítés" és tehetetlen düh az értelmesekkel szemben.

  • 2008.08.23 22:38:05DownDown

    Ha tizenkettő aranyon 9 nemzet osztozik, nem azt jelenti, hogy a többiek is fejlődtek ? Nem a taktika volt a hibás, hanem egyszerűen képtelenek voltak nyerni. Az, hogy kudarc volt-e az 5. meg 4. hely, a nézőpont kérdése. Követem Kati észjárását, ha ő nyerni akart ( vagy nyerni képesnek gondolta magát), akkor számára a 4. hely tényleg kudarc (nekünk nem !). Csak azt sajnálom, Kammerernek miért kellett belekeverednie abba a méltatlan szóváltásba a repülőn,csak egy kis szerénység és önmérséklet kellet volna, most érem nélkül végképp nem tudta kimenteni magát erkölcsi veszteség nélkül. Vagy mégis tényleg ilyen bunkó ez a világ?

  • 2008.08.23 22:50:58jobbbalmind1

    Szemely szerint nem hiszem, h Gy es/vagy O. tobbett tett volna a sportert mint a masik. Ugy gondolom minket idoszakban voltak melle"nyulasok". Beleptetorendszer es tarsai. Azt sem hiszxem, h a pastok az elmult negy evben rohdtak volna szet vagy ahogy a zuhanyzok sem. Valszeg nem javitottak oket evtizedek ota, talan ezer eve :).
    Talan orulni kene az eredmenyeknek (innen is gratulalok az eredmenyes sportoloknak) es elgondolkozni azon mit lehet tenni a jovoben. Esszel es szivvel, egyutt. Mert csak igy lehet...

  • 2008.08.23 22:57:08almaecet

    jobbbalmind1: mélységesen egyetértek már a neveddel is, meg minden szavaddal. De jó néha nagy ritkán értelmes hozzászólásokat is olvasni!

  • 2008.08.23 23:01:54Pimpusz

    Szerintem nagy hiba volt Kínának adni ezt az olimpiát, és lehet akkor is azt mondanám, ha 15 aranyat gyűjtöttünk volna. A megnyitó apró trükkjei, a tejfogú kínai tornászlányok, a nagy gátfutó hős titokzatos sérülése, a számos esetben (nem csak ellenünk) kretén bíráskodás, a sokszor üres lelátók stb. Tipikusan kínai volt az egész.

  • 2008.08.23 23:04:02Pimpusz

    Számomra ezt az olimpiát az jelképezi, amikor a NOB nem engedte, hogy a madridi repülőgép-szerencsétlenség miatt fekete karszalagot viseljenek a spanyol sportolók. No comment.

  • 2008.08.23 23:30:34M

    Talán azon is érdemes lenne elgondolkozni, hogy miért lett rosszul annyi sportoló, miért hajtják magukat szinte végkimerülésig ezen az Olimpián...
    Hogy hiba volt-e Kínának adni ezt az Olimpiát, azt nem tudom, de az biztos, hogy más egy olyan ország sportolójaként felkészülni bármelyik világversenyre, ahol még mindig Nagy Eszmékért teszik, amit tesznek, mint egy olyan szabad országban (ezen persze megint lehet vitatkozni), ahol az utóbbi években igencsak megváltoztak az értékek, ahol már nem azok az igazi nagy Emberek, akik letesznek valamit az asztalra akár sport, akár kultúra, akár tudomány, stb. területén, hanem azok, akiken jó sok a festék, a szilikon, az ékszer és a póthaj.
    Nem hiszem, hogy erről Gyurcsány vagy Orbán tehet, talán mindketten felelősek érte, talán egyikük sem.
    De mi ösztönözné ilyen értékek között a sportolókat arra, hogy annyit dolgozzanak, mint amennyit például a kínai sportolókat dolgoztatják kicsi gyerekkoruktól kezdve? És megint csak más kérdés, hogy akarnák-e a mi sportolóink, hogy 10 éves koruktól kezdve napi 5-6 órán keresztül nyúzzák őket a szeren, hogy aztán bajnokok legyenek majd 6-8 év múlva. Szerintem egyikünk sem gondolja, hogy a kínai modellt kell követnünk, talán tudomásul kellene venni, hogy az egyre magasabb kihívásoknak ennyi munkával már nem lehet megfelelni, örülni és gratulálni kell azoknak, akik jól teljesítenek, és nem kell feltétlenül egymás torkának esni, ha nyerünk, vagy ha nem, az Olimpia elvileg pont nem erről szól...

  • 2008.08.23 23:43:16kis

    M ! Teljesen igazad van. Az olimpia és az élsport ma már nem okvetlenül az egészségről és helyes életvezetésről szól. Egy társadalomnak valami normális középutat kellene találnia. Az sem jó, ha egy gyerektől az élsport elveszi a gyerekkorát, meg az sem , ha egész nemzedékek lesznek a nap nagy részét számítógép előtt görnyedve töltő kriplik. A lényeg: sportolóinkat nem kellene bántani, becsületesen kűzdöttek, csak tiszteletet érdemelnek.

  • 2008.08.24 00:27:39Toronydaru

    Én azt nem értem, hogy most miért vagytok elégedetlen a kajak-kenuval? Hát van 2 arany, nem? Az összeset ők szerezték (eddig). Négy éve 3-at, azaz csak eggyel többet. Ráadásul nem mentek ki 33-an mint az úszók. És miért kellett kivinni egy rakat ex-olimpikonok, a magyar csapat szellemi felkészítéséhez? koko meg a töbiek.. Ez már tényleg utazási iroda. És van rá pénz. Egyébként meg Fletó is biztos rendelkezik annyi sportbeli háttérrel, mint mondjuk Schmidt, ugye? Ezek pedig tények, nem elvtársak??!!!

  • 2008.08.24 01:01:31Feh

    én csak itt ülök és reszelgetem a körmömet, de az amerikaikhoz képest mi jól dotáljuk az aranyérmet, de mi van a magyar multi cégekkel, akiknek talán szponzorálni is kellene?

  • 2008.08.24 01:04:05vznk61

    M hit, önbecsülés, s nem akarok álszent lenni egzisztencia.

  • 2008.08.24 01:08:55vznk61

    Feh. A vizilabda arany után elmondom. Azt meg tudomásul kell venni, hogy mi csak 10 miilás piac vagyunk.

  • 2008.08.24 01:50:41M

    Hit és Önbecsülés ott, ahol manapság sokkal biztosabb egzisztencia, sokkal kevesebb melóval ügyesen előadni, hogy "most látok először konyhát" valamelyik "főző-show"-ban, vagy idegösszeroppant "öngyi" celebnek lenni, mint reggel 6-kor izzadtan róni a köröket...

  • 2008.08.24 03:06:59olvaso44

    Pimpusz mindenestre Gyenesei István nélkül nincsen Gyenesei Leila. Azonban inkább azon gondolkodnánk el, hogyan vihetnénk ki a szobákból a hüje játékokat űző gyermekeinket sportolni. A másik - tudományosan is foglalkozhatnánk azzal, melyik olimpiai számban tudnánk előrehaladni alkatunknál fogva, s arra jobban ráfeküdni. Ezt az amik is megteszik.

  • 2008.08.24 05:13:21rizla

    mit keres kuruc.info link ezen az oldalon? atyavilág.

  • 2008.08.24 08:03:38mary75

    M teljesen igazad van, ilyen légkörben, amikor a munkával csak vegetálni lehet, amikor az ilyen műemberek műéletét figyeli az ország, akik ebből jól megélnek, akkor próbáld azt mondani egy gyereknek, hogy "edzzél 6-8 órát". Ha az olimpián negyedik lesz, akkor sehonnai emberek fikázzák.

  • 2008.08.24 08:20:21t

    retroflexus: talán olvasd el még egyszer ezeket a sorokat: "aki a MOB-ot szidja, vegye már észre, hogy érdemi feladato pénz híján nem tud ellátni. egy dolga van: a GDP 0,2%-nak megfelelő sporttámogatást szétossza. ez az arány az olimpia évére igaz és mintegy 4 mrd forint. na most:drága kormányunk 5 mrd ft-ot akar csak arra fordítani, hogy nulla forintot érő fociközvetítések jogát megvásárolja egy cégen keresztül, úgy, hogy emellett kimondva megadja a lehetőséget, hogy felépítsen egy sajtóvállalkozást. hol vannak az arányok. és hol van az ész???? focira 5mrd, minden másra olimpia évében 4 mrd." Egyébként pedig a Kammerernek ahhoz, hogy pár perc alatt végig tudjon menni a pályán, évtizedeket kellett edzenie. Ja, és van három olimpiai aranyérme. A Szekeresnek is van?

  • 2008.08.24 08:47:34huta9020

    Zavarják már el az összes élősködő, ingyenélő, semmihez sem értő politikust a sport környékéről!

  • 2008.08.24 08:55:42tuner1

    Egy alföldi paraszt ne ugasson a Kamera teljesítményéről, nem tudtak a fiúk igazán aklimatizálódni, ahogyan mások sem...csinálja utána egyetlen egy politikus is, akikre ha rátüsszentesz, odébb esnek és talán még bele is halnak....sportolóink kudarca nem biztos, hogy kudarc...

  • 2008.08.24 08:56:19Nostra

    parketta beleillik a Budapest-Kijev-Minszk-Moszkva tengelybe.

  • 2008.08.24 09:21:21geeforce

    Ezt a hülye nyilatkozatot!
    Hogy lehetett jó a taktikánk, ha ezzel a többieket segítettük? KGST :)
    Lesz jobb is! Hajrá fiúk!

  • 2008.08.24 09:31:24geeforce

    Az csak engem zavar, hogy valaki itt minden témánál kuruckodik?

  • 2008.08.24 09:49:40almaecet

    209d: ahogy ezt már máshol is mondtam, a hozzád hasonló barmok több szavazatot szereznek a baloldalnak, mint 100ezer volt kommunista funkcionárius. Értelmes választók ezreit riasztjátok el a jobb oldaltól. Hidd el, Gyurcsány már az előző választást is nektek köszönheti. :-)

  • 2008.08.24 09:54:37yanchi345

    "Ami biztos, hogy erre, mint minden másra is, Gyurcsányék alkalmatlanok."
    Lehet, hogy ezért nem is ők ültek a hajóban, hanem Kammererék? Tudom-tudom, ha megáll a lift, azért is Gyurcsány a hibás. Klasszul lehet ezzel takarózni, megannyi közösen elpuskázott-elszabotált dolog után, ami előre vihette volna az országot, mi inkább plakátolunk, ahelyett, hogy együtt kimásznánk a bajból.

  • 2008.08.24 10:51:55nastia

    geeforce!Ezt ugy értsd hogyha egy egység ennyire elhúz a többiektöl mint jelen esetben a fiúk tették,akkor a hajó által kisimított vizfelületet, ami értelem szerüen oldalirányt halad és szélesedik,eléri a két melletük levö hajó és ezáltal nekik már nem kell megtörni a teljes vízfelületi feszültséget hanem télleg olyan mintha lejtön kezdenének menni.Sokkal könnyebb igy vizezni,(ezt ugy hívják) de én akkor is kétlem hogy igy történt volna, mert az ilyen jellegü szabálytalanságot már egy elég alacsony szintü Budapest Bajnokságon is észrevesznek és az illetö egységet azonnal kizárják.

  • 2008.08.24 11:35:51almaecet

    "Csak. hát a magyart tudatosan hitvánnyá nevelték!" Téged elnézve igazat kell adnom. Nyertél.

  • 2008.08.24 12:00:48pacalpörkölt

    1952- Helsinki
    ha permanensen a politika felől közelítitek meg a dolgokat. el lehet gondolkodni hogy milyen az összefüggés a hatalom és a sport között

  • 2008.08.24 12:14:01k

    Hogy lehet tönkretenni a sportot 6év alatt? Nem tudom. De tudom, hogy tettek tönkre színvonalas iskolákat 6év alatt régi bebetonozott elvtársak, akiknek csak a hatalom megtartása a cél. Se szívük nincs benne, na és a szakmai tudásról....ne is beszéljünk.
    DE GYÖNYÖRŰ VOLT NÉHÁNY SPORTOLÓNK AKARATA, HITE, TELJESÍTMÉNYE. KÖSZÖNÖM.

  • 2008.08.24 12:18:14k

    Fontos volt azt is látni, hogy egy minden idegszálával a csapatával élő, küzdő ember hogy tud győzelemre vinni egy csapatot évek óta. Ennyit számít egy jó vezető, egy olyan háttérteremtő ember, ahol a sportolóknak nem kell mindennapi anyagi stb. gondokkal küszködni.
    Ez az ember Kemény Dénes. Felőlem hívhatnák Gyurcsánynak is, dehát az eredmények beszélnek mindkét embernél.

  • 2008.08.24 13:02:39t

    pacalpörkölt: nem tudom, hogy éltél-e már akkor, de ne feledd, hogy 1952-ben a sportolóknak minden pénznél többet jelentett az, hogy utazhattak. Természetesen megérdemelten, de rendkívül kivételezett helyzetben voltak az ország állapotához képest. Boldogan gratulálok az összes pontszerző olimpikonunknak, de azt szeretném, ha ugyanolyan kivételezett helyzetben lehetnének mint akkoriban...

  • 2008.08.24 13:41:44balf

    t! Én meg azt szeretném, ha mindenki kivételezett helyzetben lehetne, aki megteszi a legtöbbet, amit a tehetsége megenged, függetlenül attól, hogy az élet mely területén tevékenykedik, amennyiben mindenki megteszi, úgy biztos mindenki kivételezett lehet ,más kivételezettséget nem tudok elképzelni.

  • 2008.08.24 13:51:10k

    Meséljen már valaki Helsinkiről. Az ő szemszögéből nézve..persze megnézhetném a google-ban, de az hivatalos.

  • 2008.08.24 14:04:39ódri

    Amennyit láttam az olimpiából abból nekem az jött le, h. keményen dolgoztak a magyar sportolók és számos pontszerző helyet gyűjtöttek.
    Az egyébként ebből a cikkből sem derül ki, h. pl. Kammererék a saját legjobb idejükhöz képest hogyan teljesítettek. Baráth Etele esetleg ennek is utánanézhetne egyik álmatlan éjszakáján.

  • 2008.08.24 14:06:23Krutzifix

    Titok84! Én mégis csak azt báéllítom, hogy sajnos ez a baj, hogy sportolóink egy része a kormányellenes politizálással van elfoglalva! Csak nehogy kitaláljuk, hogy azért szerepeltek ilyen szarul, hogy ezzel is Fletónak ártsanak...oszt majd megint lehet fütyülni az ünnepi fogadáson! oszt jónapot...

  • 2008.08.24 14:41:50k

    hát igen....ezt néhány helyen elk.....tuk. ha már az aranyköpéseknél tartunk.

  • 2008.08.24 15:03:29gigi23

    na de nehogy azt mondjuk, hogy arról, h a vártnál rosszabbul szerepeltek,Gyurcsány tehet, nem mondom, h rendben van az arc, de azért lassan már azért is ő a hibás, ha Mari néni tehene 5 liter helyett csak 4et ad

  • 2008.08.24 15:11:05Hatv

    http://hatvanypatkany.blog.hu/2008/08/23/kin_kinn_kinaban

  • 2008.08.24 15:48:25Legelő

    Nem fog ez így menni. EGy személyben mindenért Gyzrcsán a felelős? Ismerős ez egy kicsit. Mit szólnátok ha egy kicsit tovább tudnánk lépni a politikáttól? EZt a helyzetet szerintem ettől függetlenül érdemes szemlélni. Minden ugyanolyon volt a Fidesz alatt is sportügyben - tehát ez közös felelősség. Inkább a jövőn kellene gondolkozni, nem pedig ezt a szánalmas aktuálpolitikai maszlagot ideerőltetni mindenhová. Iszonyat hányingerem van már ettől az egésztől. Ti mind egyéniségek vagytok!

  • 2008.08.24 16:21:33k

    Hatv. Persze,én is ezt mondom, kellenek a Kemény Dénesek. De nem lesznek, mert a jó szakemberek külföldre mennek dolgozni, mert nincsenek megfizetve. Nincsen utánpótlás nevelés, látom az iskolákban mennyire nincs értéke a sportnak, a művészetnek. De igen, ezekért mindig az aktuális kormány a felelős. Elvégre ők kormányoznak. Akkor ki a fene?